יינות Touch by Fusion חדשים ליינן המעופף דורון יצחקי: קברנה סוביניון 2016, סירה-גרנאש נואר 2017, סוביניון בלאן 2020

עינת ודורון יצחקי – הוא מייצר את היינות בעולם היא מוכרת אותם בארץ
תהליך יצירת היינות של דורון מתחיל בהגדרת היין הרצוי ובאיתור יקבים מקומיים בעולם. את היין מכין דורון ביקב עצמו בחו"ל ומפקח על כל שלב בתהליך. רק כאשר היין מוכן הוא נשלח לישראל ומוצע לקהל הישראלי

היינן דורון יצחקי, שמייצר תחת מותג  Touch by Fusion  יינות ברחבי העולם – גרמניה, ספרד, איטליה וגם בישראל, הציג לאחרונה שלושה יינות פרמיום חדשים שלו: קברנה סוביניון 2016, סירה-גרנאש נואר 2017, וסוביניון בלאן 2020.

דורון יצחקי בכרם של הריזלינג בריינהאסן

תהליך יצירת היינות של דורון מתחיל בהגדרת היין הרצוי ובחיפוש מקום המוצא, איתור יקבים מקומיים לייצור היין, בחירת הטובים ביותר וביקור בכל אחד מהם לצורך טעימות והכנת השטח. בסוף התהליך נבחר יקב אחד, המשובח מכולם, ממנו נרכש חומר הגלם המיועד ליין. את היין מכין דורון ביקב עצמו ומפקח על כל שלב בתהליך. רק כאשר היין מוכן הוא נשלח לישראל ומוצע לקהל הישראלי.

צילום ארז גרנק

סוביניון בלאן חצי יבש 2020 – דבר היינן: יוצר מענבי סוביניון בלאן מכרמים בוגרים בריינהאסן שבגרמניה. התירוש הצלול הועבר לתסיסה במכלי נירוסטה. ב- 15 מעלות, עם שמרים מיוחדים לענבי הסוביניון בלאן. לאחר 6 שבועות הסתיימה התסיסה והיין נשאר על שמריו עד פברואר 2021. סוביניון בלאן גרמני קלאסי עם ארומות מבושמות של פריחה וליים. הגוף קל עד בינוני, חמיצות מרעננת, הסיומת ארוכה ונעימה המושכת את הלגימה הבאה. אלכוהול 12.5%. המחיר 120 ₪.

צילום ארז גרנק

קברנה סוביניון 2016 – דבר היינן: יין אדום יבש, עשוי בקפידה מהענבים המובחרים ביותר בחלקות הטירה בגובה 350 מ' באזור לנגדוק. בלנד עשוי 100% קברנה סוביניון ממספר חביות שונות. הארומה משלבת דומדמניות שחורות ואספרסו, ובחך טעמים של אוכמניות בשלות ותבלינים. סיומת ארוכה ומענגת. התיישנות 12 חודשים בחביות עץ צרפתיות. אלכוהול 14%. המחיר 140 ₪.

צילום ארז גרנק

סירה-גרנאש נואר 2017 – יין אדום יבש מאזור לנגדוק בצרפת. זהו בלנד קלאסי מזני האזור: סירה וגרנאש נואר, מהענבים המובחרים ביותר בחלקות הטירה. לאחר תהליך התסיסה היין עבר להתיישנות של 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות גדולות בנפח 600 ליטר, מרביתן חדשות. החביות הגדולות מאפשרות הדגשה של הפרי ואיכותו ופחות התערבות חיצונית התיישנות 16 חודשים בחביות עץ צרפתיות. ליין צבע סגול עמוק. בחך טעמים של פירות שחורים ותבלינים. הארומה משלבת תבלינים, וניל ופירות שחורים. סיומת ארוכה ומענגת. אלכוהול 14.5%. המחיר 140 ₪.

היינות לא כשרים. לקניית יינות: Touch by Fusion בתמרת, 054-4730430

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר