יקבי ברקן מרחיבים את סדרת קלאסיק עם פינו נואר אדום יבש, פינוטאז' אדום יבש, ושיראז רוזה יבש

כל יינות סדרת הקלאסיק מטופלים בצורה מוקפדת החל מבחירת הכרם, דרך תהליך הייצור ביקב, ההתיישנות עם עץ של היינות האדומים והשימוש בטכנולוגיות מתקדמות בעשיית היינות הלבנים ויין הרוזה

יאיר לרנר ושמואל בוקסר, מנכ"לים משותפים ביקבי ברקן, מדווחים לקוראי "אכול ושאטו" על הרחבת סדרת קלאסיק של היקב, עם שלושה יינות חדשים המורכבים מזני ענבים טרנדיים: פינו נואר אדום יבש, פינוטאז' אדום יבש, ושיראז רוזה יבש.

פינו נואר PINOT NOIR 2004
זן הפינו נואר, הנו זן ענבים מפונק הדורש התייחסות מוקפדת כדי לייצר יין איכותי. הענב זקוק בתקופת ההבשלה לימים חמימים ולילות קרים כדי ליצור יינות "בשרניים", בעלי אופי פרי ייחודי וטעמים רעננים.
היין מצטיין בטנינים רכים ובארומות של תות שדה, דובדבנים, פטל, מנטה, וניל, קינמון, כמהין ומרווה.
מתאים למאכלי ברווז, עוף ביין, צלי עגל בפטריות יער, סלמון בגריל, טונה אדומה צרובה על מחבת וירקות בגריל .
מחיר מומלץ לצרכן: 39.00-42.00 ₪.

פינוטאז' PINOTAGE 2004
מקורו של זן ייחודי זה בדרום-אפריקה. הזן הנו הכלאה בין פינו נואר וסינסו, ובארץ התאקלם בצורה מושלמת בכרמי שפלת יהודה.
היין מתאפיין בגוון ארגמני עמוק ואופי מיוחד וחם המבוסס על פרי בשל ורך, כגון שזיף שחור ותות-שדה, ותבלינים מתוקים כווניל וקינמון. ארומות אלו עטופות במרקם רך וטנינים מוצקים אך מעודנים.
מתאים לבשר על האש ובמיוחד צלעות או כנפיים ברוטב ברביקיו, אנטריקוט ברוטב יין אדום ומח עצמות. לחילופין תאים גם לגבינות קשות מיושנות כגון גאודה או צ'דר.
מחיר מומלץ לצרכן: 39.00-42.00 ₪.

שיראז רוזה SHIRAZ ROSE 2005
יין יבש זה הופק מענבי שיראז בתוספת של 15% ענבי זן הטמפרניו שנבצרו מגפנים צעירות בכרם היקב בחולדה. לאחר השריה קצרה על הקליפות נוקז התירוש לתסיסה במיכלי נירוסטה. ליין צבע ורוד חושני וארומות של דובדבן, נקטר שזיפים וחבושים. זהו רוזה יבש, פירותי ובעל חמיצות פריכה ונעימה.
מחיר מומלץ לצרכן: 29.00-32.00 ₪.

להשיג בחנויות היין המובחרות וברשתות השיווק ברחבי הארץ.










כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר