יקב דלתון מציג לראשונה SINGLE VINEYARD – יין כרם מירון קברנה סוביניון 2004

משה חביב, מנכ"ל יקב דלתון, מספר ל"אכול ושאטו" כי מאז הקמתו של היקב לפני עשור, מתבלטת חלקה אחת שנה אחרי שנה באיכותה, ובטעמים הייחודיים לה של ענבי קברנה מן המשובחים באזור. "לאור טיב היין המופק מענבים אלה הוחלט השנה לייצר יין מכרם זה בלבד ו"לתת לענבים לדבר".

משה חביב, מנכ"ל יקב דלתון, מספר ל"אכול ושאטו" כי מאז הקמתו של היקב לפני עשור, מתבלטת חלקה אחת שנה אחרי שנה באיכותה, ובטעמים הייחודיים לה של ענבי קברנה מן המשובחים באזור. "לאור טיב היין המופק מענבים אלה הוחלט השנה לייצר יין מכרם זה בלבד ו"לתת לענבים לדבר". היין הוא כל מה שיין Single Vineyard צריך להיות. ייחודי מאוד בטעמיו, מורכב ועגול ומהווה יין מושלם בפני עצמו", אומר חביב בגאווה.

תהליך הייצור:
הענבים ליין זה נבצרו בבציר ידני בשבוע האחרון של ספטמבר. הם הועברו ליקב במהירות על מנת להתחיל בעיבודם. הם עברו ריסוק והעברה למיכל תסיסה. עם סיום התסיסה האלכוהולית עבר היין תסיסה מלולקטית אשר ריככה אותו ונתנה לו מרקם קטיפתי. לאחר סיום התסיסה השניונית הועבר היין להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי למשך כ-8 חודשים שאחריהם בוקבק היין ללא סינון.

היין בעל צבע ארגמן עמוק ומתאפיין בניחוח ייחודי של אקליפטוס ועלי מנטה, המשתלבים היטב עם ניחוח מעושן מהחבית. ליין מרקם קטיפתי, טנינים מוצקים, וסיומת ארוכה ומענגת.

היין מתאים לליווי מנות בשר כבש כגון צלעות, תבשיל קדירה וקבאב.

מחיר: 125 ₪.

את יינות יקב דלתון ניתן להשיג רק בחנויות היין ובמסעדות מובחרות, והם אינם מופצים בהפצה המונית או ברשתות השיווק.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר