לאכול את הקפה: נספרסו מציעה תערובות קפה בטעמי עוגות מוינה

תערובות נספרסו בטעמי עוגות וינאיות
בנספרסו אומרים כי מומחי הקפה שלהם יצרו שלוש תערובות המשקפות טעמי עוגות וינאיות מפורסמות

לאן ירחיקו לכת יצרני קפסולות הקפה ובראשם נספרסו? עכשיו הם מחברים את הקפסולות שלהם לתרבות בתי הקפה של וינה, כשלדברי נספרסו היו אלה האוסטרים שמצאו שקי קפה שננטשו בוינה על ידי האימפריה העותמאנית, והעיר הפכה לאחת המשמעותיות בהתפתחות תרבות בתי הקפה בעולם.

מסתבר כי מומחי הקפה של נספרסו הצליחו לייצר שלוש תערובות אספרסו שלדבריהם משלבות את טעמי העוגות המסורתיות של תרבות הקפה הוינאית, ומוצעות במהדורה מוגבלת. התערובות, בדרגת חוזק 6 (בסולם של 1-12), מבוססות על תערובת ליוונטו, והיצרנית ממליצה להוסיף חלב חם המדגיש את התווים המיוחדים של התערובות.

קפה בטעם זאכר טורט: עוגה וינאית עשירה המורכבת משכבות שוקולד שביניהן ריבת משמש, בזיגוג שוקולד מריר. לפי החברה, תערובת הקפה זאכר-טורט משלבת בין תערובת הקפה ליוונטו, מאוזנת ועגולה, עם טעמי שוקולד ותווי משמש.

קפה בטעם שטרודל תפוחים: בהשראת העוגה יצרו בנספרסו אספרסו המשלב בין תערובת הליוונטו לבין ארומות עשירות של תפוחים אפויים ונגיעות של קינמון.

קפה בטעם לינזר פאי: תערובת קפה האמורה לשקף את העוגה האוסטרית שקיימת משנת 1653 וקרויה על שם העיר לינץ באוסטריה, מתובלת בציפורן וקינמון ומצופה בריבת פירות יער חמצמצה שמעליה רצועות בצק פריך. לפי החברה, הלינזר טורט בשילוב התערובת המאוזנת של ליוונטו, יוצרים אספרסו בעל גוף עגול, עשיר בטעמי פירות אדומים ותווי בצק ריחני.

התערובות החדשות מצטרפות לשלוש התערובות הקבועות של נספרסו: וניל, קרמל, שוקולד מריר.

המהדורה זמינה לתקופת זמן מוגבלת, עד גמר המלאי, באפליקציה של נספרסו, באתרטל. 2500*, ובבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר