להכין סושי כמו מקצוענים – סדנת סושי בריבר

בישראל אוהבים מאוד סושי אז אולי הגיע הזמן ללמוד להכין סושי בבית? סושי ממש של מקצוענים – כמו שמגישים במסעדה. במסעדת ריבר בראשון לציון מלמדים איך עושים זאת

אז מה אוכלים הערב סושי או המבורגר? בהרבה בתים, בין חברים משפחות עם ילדים וגם בלי, נשאלת לעיתים קרובות שאלה "הרת הגורל" זו. אלה לא ממש חדשות, וגם לא אמירה מפתיעה, שהסושי מככב באחד המקומות הראשונים בטבלת ההזמנות של טייק אווי או של יציאה קטנה מהבית למסעדה.

למקומות, היכון, צא לדרך. צילום איריס לוי

אז אם אנחנו אוהבים כל כך סושי, אולי הגיע הזמן ללמוד להכין סושי בבית? סושי ממש של מקצוענים – כמו שמגישים במסעדה, טעים שעשוי מחומרי גלם טריים, כזה שאנחנו יודעים במדויק מתי פילטו את הדג, וכמה סוכר שמו לנו בתוך האורז.

שף ירון אילטיט בסדנה. צילום איריס לוי

ב-18.6 מתקיים כל שנה יום הסושי הבינלאומי, אבל עבור מי שרוצים להתכונן ולהכין כל השנה, מסעדת ריבר בראשון לציון פותחת את שעריה ומקיימת סדנאות סושי איכותיות. שף המסעדה והבעלים – ירון אילטיט, שהקים את הרשת המצליחה ובה 14 סניפים, מזמין את כולם ללמוד איך מכינים בריבר את הסושי שכולנו מאוד אוהבים לאכול, אבל מחומרי גלם ביתיים, והתוצאה ממש לא נופלת מהסושי שמוגש במסעדה.

סודות הגלגול. צילום איריס לוי

בחדר הפרטי, לבושים בקימונו יפני, התקבצו 16 אוהבות ואוהבי סושי, שביקשו ללמוד את כל סודות הגלגול. שף ירון אילטיט לימד אותנו, לא חסך בטיפים קטנים וגדולים, בהדגמות, וכמובן במלא טעימות לפני, תוך כדי וגם אחרי הסדנה.

משתתפים בסדנה. צילום איריס לוי

פתחנו את הערב במזנון חופשי עם מבחר ממנות הדגל של מסעדת ריבר, כולל יינות מצוינים. באוויר התנגנה מוזיקה יפנית נעימה. לכל משתתף יש עמדת עבודה מלאה, הכוללת אורז מוכן, ירקות חתוכים, ערכת דגים מושלמת, וכמובן סכין ומחצלת גלגול (ירון מלמד איך מגלגלים סושי גם ללא המחצלת).

צמד חמד. האהבה פורחת דרך הסושי. צילום איריס לוי

למדנו איך להכין את האורז כמו שצריך במדויק, איך להכין קונוס סושי, מאקי  וגם פוטומקי, ולמדנו לקשט את הסושי מבחוץ. כל משתתף לקח הבית את כוללללל הסושי שהכין במהלך הסדנה.

צילום איריס לוי

הסדנה מתאימה לקבוצות של עד 20 משתתפים, סדנאות גיבוש, מסיבות רווקות או רווקים, וגם לזוגות או משפחות כחלק מקבוצה הרוצה ללמוד יחד.

צילום איריס לוי

מאוד נהניתי ללמוד ולהתנסות בהכנת הסושי, והתוצאות היו מצוינות. ממליצה לאוהבי הסושי וגם לחבריהם – חוויה נהדרת.

משך הסדנה כשעתיים וחצי. המחיר 300 שקל למשתתף. כשרות רבנות. ריבר, סחרוב 26 ראשון לציון. פרטים נוספים והרשמה: 050-2453536

הכותבת היא שף איריס לוי – קולינריה עילית במיטבה, 054-4944205 וגם בפייסבוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר