לראשונה סיוע של רובוטים להגשה ועזרה אישית ברשתות הקפה גרג וביגה

יריב גניס מנהל רשתות גרג וביגה עם רובוט מסייע ויש גם רובוטים שיעזרו למארחות. צילום קובי רחמים
יאיר מלכה מבעלי קפה גרג: "לאור המחסור הקשה בעובדים בענף המסעדנות ובכלל אנו מקווים לשלב את הרובוטים לסיוע לכוח האדם בכל סניפי גרג וביגה"

רשתות  הקפה גרג וביגה החלו לשלב רובוטים בסניפי הרשת. זאת במסגרת חוזה שקבוצת גרג חתמה עם חברת One Robotix  (וואן רובוטיקס), שמציעה לענפי המסעדנות והמלונאות את 'ראנרבוט' – רובוט עוזר שמסייע למלצריות ולמלצרים בעבודה כדי שאלה יתפנו לשרת את הלקוחות ולהתמקד בהזמנות.

צילום עוזי לוילאחר פיילוט מוצלח משלבות רשת קפה גרג ורשת ביגה בשלב הראשון את  הראנרבוט ב- 10 סניפים, ובהמשך יכנסו לעוד כ- 50 סניפים מתוך 110 סניפי קפה גרג ו- 40 סניפי ביגה ברחבי הארץ. בין הסניפים הראשונים: גרג ירושלים, גרג הקניון הגדול פ"ת, ביגה באריאל, גרג טבריה.

יריב גניס מנהל רשתות גרג וביגה עם רובוט מסייע. צילום קובי רחמים

בנוסף לראנרבוט, ישולב בחלק מהסניפים גם הרובוט temi (טמי), של חברת temi הישראלית המייצרת ומפתחת רובוטים המשמשים כעוזר אישי. טמי ישמש  בקפה גרג וביגה כעוזר למארחת, כשהמטמיעים של One Robotix ממפים את בתי הקפה, וכך טמי מוביל את הלקוחות לשולחן הרלוונטי.

כמו כן הרובוט יבצע משלוחים בקניון בו הוא פועל, בעיקר לעובדים בחנויות במתחם, כאשר הרובוטים שיעבדו בגרג וביגה יהיו לבושים במדים ממותגים, כמו אלה של המלצריות.ים והמארחות בסניפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר