מאמינים? ראש פינה היא "העיר המזמינה ביותר בישראל" לפי Booking.com

com פרסמה את שמות אתרי הנופש הזוכים ב- Traveller Review Awards שלה לשנת 2021, בהם זכו לא פחות מ- 1,147,344 של חברת ההזמנות המקוונות מ-220 מדינות ברחבי העולם, מהם 3,019 מישראל. זאת אחרי שבחנה יותר מ-130 מיליון חוות דעות מהימנות של אורחים.

מטרת הפרסים שהוענקו זו השנה התשיעית, היא לתת את מלוא הכבוד וההערכה לשותפים שהפכו את חוויית התיירות של המטיילים והמטיילות לבלתי נשכחת – בין אם הלקוחות האלה הזמינו מקום אירוח, רכב להשכרה או מונית מ- או אל שדה התעופה.

בית הנופש יקב גיא אוני עם צימר מקום אחר בראש פינה. צילום מאתר בוקינג

מה הכי חשוב לישראלים בחופשה?

במסגרת ה-Traveller Review Awards 2021 של Booking.com, התגלו נתונים ותובנות לגבי ההעדפות של המטיילים במהלך שנת 2020, בה היו מעט טיסות לחו"ל אך יולי אוגוסט היו חודשים נפלאים לצימרים ולבתי מלון. אם מסתכלים על חוות דעת שכתבו אורחים מישראל על מקומות אירוח שזכו בפרס, מגלים שהם נותנים את המשקל הרב ביותר לאיכות אנשי הצוות במקום האירוח, ולאחר מכן, בסדר יורד, לניקיון ולמיקום אתר הלינה. אלה הקטגוריות עם הציונים הגבוהים ביותר מתוך כלל הקטגוריות שישראלים דירגו אחרי השהייה שלהם.

וילאר בראש פינה. צילום מאתר בוקינג

העדפות אלה תואמות למגמה הכללית בעולם, לפיה הזוכים והזוכות של Traveller Review Award קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר על קטגוריית אנשי הצוות, ואחריה הניקיון והמיקום. כמו כן, באופן די טבעי נראה כי לאנשים יש גם יותר מודעות לבריאות ולהיגיינה בעקבות שנת הקורונה הראשונה. מתוך חוות הדעת עולה כי הציון עבור קטגוריית הניקיון של הזוכים היה גבוה ב-17% בממוצע מציון הניקיון של מקומות אירוח שלא זכו בפרס – מה שהופך השנה את קטגוריית הניקיון לחלק מכריע בחוויית אירוח מושלמת בקרב מטיילים בכל העולם.

אילת בלילה. צילום pixabay

עשרה היעדים המזמינים ביותר בישראל בשנה החולפת

בישראל ישנם מספרים יעדים שהצטיינו באירוח שהעניקו למבקריהם בשנה החולפת, ובעקבות כך זכו לתואר היעדים המזמינים ביותר בארץ (על בסיס חוות הדעת של האורחים). היעדים ממוקמים ברחבי המדינה, ומציעים מבחר אפשרויות כמו חופשה על החוף, זמן איכות בחיק הטבע, או טיול עתיר תרבות בעיירות קטנות וערים גדולות.

במקום הראשון מדורגת ראש פינה, שמובילה במספרם של מקומות האירוח שזכו בפרס. מיד אחריה ברשימה אפשר למצוא את עכו, מצפה רמון, חד נס, ערד, נצרת, באר שבע, אילת, קיסריה וחיפה. לצד ההובלה של ראש פינה ומצפה רמון במחוזות צפון ודרום בהתאמה, הרצליה היא העיר המובילה במחוז המרכז באיכות הכנסת האורחים שלה, על פי חלוקת הדירוג למחוזות ארציים.

את העשירייה העולמית פותח מחוז טייטונג בטאיוואן. צילום בוקינג

ואם רציתם לדעת מהם עשרה האזורים המצטיינים בעולם בכל הקשור לחוויית אירוח: את העשירייה פותח מחוז טייטונג (טאיוואן), ולאחריו פרשוב (סלובקיה), אוסטריה עילית (אוסטריה), טסמניה (אוסטרליה), קטנברי (ניוז זילנד), נובה סקוטיה (קנדה), צ'ובוט (ארגנטינה), מחוז או'היגינס (צי'לה), אייווה (ארצות הברית), ומינאס ז'ראיס (ברזיל).

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר