מבצע "טוס ושהה" ברשת המלונות הגדולה ביותר בפינלנד RESTEL

לילה חינם במלונות הרשת לרוכש מינימום 5 לילות. ל"רסטל" 43 מלונות ו-240 מסעדות בפינלנד

רשת המלונות הגדולה בפינלנד, RESTEL, הכריזה על מבצע מיוחד "טוס ושהה בפינלנד" – לילה אחד חינם במלונות הרשת לכל מי שרוכש מינימום 5 לילות באחד ממלונות הרשת בפינלנד.

רשת "רסטל" מיוצגת בישראל ע"י חברת Peace Air and Aviation, המייצגת גם את חברת התעופה פינאייר ורשתות מלונות וחברות קרוזים בפינלנד. קבוצת רסטל כוללת את מלונות קומולוס (CUMULUS), מלונות רמדה, הולידיי-אין, וכן את המלון החדש ביותר בהלסינקי Crown Plaza Helsinki. לרשת 43 מלונות ב-26 ערים ברחבי פינלנד וכן 240 מסעדות, כולל פאבים, מועדוני לילה ומסעדות משפחתיות.

מנכ"ל PAA , רחל מור, המייצגת בישראל את פינאייר ואת משרד התיירות של פינלנד, מסרה כי ייצוג רשת רסטל בישראל מגדיל בשיעור ניכר את אפשרויות התייר ואיש העסקים הישראלי לבחור ולהזמין בישראל, טרם הנסיעה לפינלנד, מגוון רחב של מלונות, קרוזים וכמובן טיסות בחברת התעופה פינאייר, כאשר כל שירותי התיירות מצויים בישראל תחת גג אחד.

Peace Air and Aviation מייצגת בישראל את חברת התעופה FINNAIRומשרד התיירות של פינלנד , את חברת התעופה הספרדית SPANAIR, חברת התעופה האסטונית AERO AIRLINES,חברת הייצוגים הבינלאומית "דיסקבר", חברת התעופה "בריטיש מידלנד" – BMI, חברת התעופה הלאומית של ארגנטינה AEROLINEAS ARGENTINAS, חברת התעופה המכסיקנית AEROMEXICO, וכן רשתות בתי-מלון וחברות שיט בפינלנד.

אתר אינטרנט: www.peace-air.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר