מותר בריכות שחייה? הנה כמה בארץ המומלצות לנופש

בזמן שההגבלות על בריכות שחייה קצת הוקלו, בוקינג משתפת את הבחירה שלה במספר בריכות שחייה ששווה להירגע בהן בחודשי הקיץ החמים

מחקר שנערך לאחרונה על ידי Booking.com מגלה כי עבור יותר ממחצית (61%) מהמטיילים הגלובליים (61%) הרצון לנוח, להירגע ולפרוק מתחים מהווה את המוטיבציה לצאת לטיול של אחרי סגר – נכון בכל העולם, כאשר צלילה למים היא ההגדרה הנכונה לשלווה עבור רבים מהם. בזמן שההגבלות על בריכות שחייה קצת הוקלו, בוקינג משתפת את הבחירה שלה במספר בריכות שחייה ששווה להירגע בהן בחודשי הקיץ החמים.

מלון אוריינט ירושלים

בריכה על הגג ממנה נשקף נוף מרהיב של ירושלים, שבהחלט יכולה להמחיש את האמירה "ירושלים הרים סביב לה". אורחי המלון יכולים ליהנות ממתחם בריאות הכולל אמבט עיסוי, חמאם ומתקני כושר. המיקום המרכזי שלו הופך אותו לנקודת מוצא מתאימה למגוון של אטרקציות מקומיות, כולל מתחם התחנה הראשונה, גן הפעמון, ושפע של מסעדות וחנויות בוטיק סמוכות.

מלון ריץ-קרלטון בהרצליה

ממוקם במרינה, מעל קניון ארנה, ומצויד בבריכת שחייה על הגג, שמשקיפה על נמל היאכטות והים הכחול. בזמן השהייה בבריכה אפשר לבחור משלל האפשרויות שמציע בר-הטרקלין לצידה כמו קוקטיילים, או פשוט להתיישב בזמן השקיעה במושבי הטרקלין מהם תוכלו לצפות על הנוף. במלון חדרים אלגנטיים, מרכז בריאות וספא, ומסעדות.

מלון ווסט לגונה ריזורט נתניה

למלון יש בריכה עם נוף הכולל תצפית ישירה לים. תוכלו ליהנות מכיסאות נוחים, כשלבריכה המיוחדת הזו יש כמה זוויות ראייה המספקות תחושה כאילו אתם מרחפים בתוך המים, ישירות מעל פני הים. תוכלו ליהנות גם מהמרפסת המוצלת בחדרים, מרפסת שמש, מזנון, או לגימה מקוקטייל.

מלון פאבליקה ישרוטל אוטוגרף קולקשן

מהמלון נשקף נוף פנורמי המוגדר כעוצר נשימה. לאחר שחייה  בבריכת האינפיניטי על הגג בקומה השביעית, יכולים האורחים לשכב תחת שמשיות, לספוג את אור השמש לצד מוזיקה רגועה, או ליהנות מהמסעדה, מרכז הכושר והבר במקום.

מלון פרימה לינק

מלון עסקים בפתח תקווה, בו ניתן לבלות בסביבה שקטה בסופי שבוע, עם בריכה על הגג שמשקיפה אל הנוף האורבני של אם המושבות. המלון שמשתרע על קומות 14 עד 19 בבניין, ממוקם סמוך לאזור העסקים, הבילויים והקניות של העיר, ומתאים לחופשה אישית אך גם למטרות עסקיות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר