מחפשים שלווה בחופשה? הנה מספר הצעות

אלחואלה (Alajuela) בקוסטה ריקה היא מפלט מרהיב בלב שטח ירוק. אפשר לטייל באזור אל מפל ריו סלסטה (Rio Celeste) המרשים ולשוטט בנוף הפארק הלאומי פאלו ורדה (Palo Verde)
מומחי התיירות של Booking.com משתפים במספר יעדים מתאימים לחופשה מרגיעה ברחבי העולם, שיעזרו למצוא שלווה וכנראה יתרמו לרווחה הגופנית והנפשית של המטיילים

רבים רואים בחופשה בחו"ל הזדמנות לנקות את הראש ולצבור אוויר. כך, בסקר אמרו 70% מהמטיילים הישראלים ו-78% מהמטיילים הגלובליים כי הם יוצאים לחופשה כדי לנקות את הראש. מומחי התיירות של Booking.com משתפים במספר יעדים מתאימים לחופשה מרגיעה ברחבי העולם, שיעזרו למצוא שלווה, וכנראה יתרמו לרווחה הגופנית והנפשית של המטיילים.

אלחואלה, קוסטה ריקה

אלחואלה (Alajuela) בקוסטה ריקה היא מפלט מרהיב בלב שטח ירוק. מטיילים יכולים לנקות את הראש עם טבילה מרגיעה במעיינות החמים של תרמלס דל בוסקה (Termales del Bosque Hot Springs), לצפות בנוף המרהיב של מי התכלת בנהר ריו סלסט (Rio Celeste River), או לצאת להליכה מסביב להר הגעש הציורי פואס (Poas), שמקנה שלווה ורוגע לצד מרחבי טבע גדולים.

בין יערות הגשם, ליד הפארק הלאומי טנוריו וולקנו (Tenorio Volcano) ובנבכי הג'ונגל, חבוי מלון הבוטיק Rio Celeste Hideaway Hotel, בו ניתן להירגע וליהנות מבונגלו יוקרתי במראה כפרי עם טאץ' מודרני. אפשר לטייל באזור אל מפל ריו סלסטה (Rio Celeste) המרשים, ולשוטט בנוף הפארק הלאומי פאלו ורדה (Palo Verde). מקום אירוח זה קיבל את תווית 'תיירות ידידותית לסביבה' באתר בוקינג, הודות לשילוב פתרונות קיימות שתורמים לשמירה על הסביבה.

שטוקהולם, שבדיה

בשבדיה, המסורות שנוגעות לסגנון החיים, התרבות והאוכל מתחילות בטבע, ושטוקהולם היא יעד חובה לאנשים שרוצים לנקות את התודעה, הגוף והנפש. אפשר לצאת לשייט בארכיפלג הכולל 30,000 איים שנמצא בקרבת מקום, או לטיול לניקוי רעלים בחוף האגם בהלאסגרדן (Hellasgården), ולהתנסות בטקס סאונה נורדי בו המתחים מתנדפים יחד עם הזיעה. מי שמחפשים דרך מושלמת לחוות את כל מה שיש לשמורת הטבע של שטוקהולם, יוכלו לצאת לטיול הליכה מודרך בנופים עוצרי הנשימה של צוקי גרניט, על, שכולל גם שחייה באגם, ואפילו לימוד הדלקת מדורה בטבע.

בעת השהייה בשטוקהולם, תוכלו ללון במלון Victory Hotel בעיר העתיקה, שמעוצב בהשראת עולם הספנות וכולל אוסף של פריטי ימאות עתיקים. במלון, גם כן בעל תווית 'תיירות ידידותית לסביבה', יש רהיטי קטיפה, כורסאות עור, וחדרי רחצה עם רצפות מחוממות. מי שרוצים חוויה מרגיעה בצורה מיטבית, יוכלו לבחור לשבת עם דרינק בפינה שקטה בבר בטרקלין המלון, לספוג אדים בסאונה, או לטבול בבריכת המים העמוקים באתר.

קוסטה בלנקה, ספרד

לאוהבי הים, בקוסטה בלנקה (Costa Blanca) שבדרום-מזרח ספרד ממתינה רצועת חופים באורך של למעלה מ-200 ק"מ. מלבד חופים עוצרי נשימה, אפשר לחמם את הלב והנפש דרך המורשת והתרבות המקומית בסיור קולינרי ותרבותי בקרטחנה (Cartagena), להירגע בטבע בביקור במפלי אלגר (Algar), או לצאת לטיול רגלי בשמורת הטבע סרה גלדה (Serra Gelada).

משלים את החופשה מלון מפואר ומרגיע שממוקם מספר מטרים מהים והחול. הסוויטות של Suites del Mar by Melia משלבות בין עץ טבעי לגווני פסטל, וכוללות פטיו עם נוף מרהיב לחוף בכל סוויטה. מקום האירוח מציע גם את ספא Sanarium Circuit, ובריכה וג'קוזי על הגג המלון, מהם ניתן להביט על נוף הים התיכון, מה שעשוי לסייע בשחרור לחצים משגרת היום יום.

קנאגאווה, יפן

אם מתרחקים מעט מאורות הניאון הייחודיים של טוקיו, מגיעים לעיר החוף קנאגאווה (Kanagawa), שם ניתן להסתובב בחופים מעוררי שלווה, ולהתרשם מפסלי בודהה וגנים בוטאניים ססגוניים במיוחד. בין היתר, כדי לספוג מאווירה רוחנית באזור, מוצע לשוטט בגן סנקיאן (Sankeien), לבקר במקדש הסדרה (Hasedera), ולצפות בפסל הבודהה הענקי של קמאקורה (Great Buddha of Kamakura). את היום אפשר לסיים בטיול שליו בחיק הטבע באגם אשי (Ashi), וליהנות מצלילי המים הגועשים במפלי סאנסט (Sunset).

מי שמחפשים חוויה יפנית אותנטית, יכולים להתארח במקום אירוח מסורתי בשם Gyokutei , הממוקם על ראש גבעה בהאקונה (Hakone). בסמוך למקום האירוח יש מעיינות חמים מקורים, המשקיפים על גנים שמקיפים את המקום. אתר הלינה מציע אירוח מסורתי עם חדרים מאובזרים במחצלות טטאמי ארוגות מקש, מיטות פוטון, וגם מגוון עיסויים שיעזרו לכם לסיים את היום בשלווה ורוגע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר