מלח הארץ מרחיבה את פעילותה העולמית עם הסכמי הפצה חדשים ל-UMAMIX

החברה מודיעה על התרחבות הסכמי שיווק האוממיקס לאוסטרליה, פולין, דרום אפריקה ותאילנד, וממשיכה לחפש שווקי יעד נוספים למוצר החדשני שפותח בישראל

חברת מלח הארץ מרחיבה את הפעילות העסקית הבינלאומית שלה, ולאחרונה חתמה על שיתופי פעולה חדשים ועל הסכמי שיווק והפצה של אוממיקס (UMAMIX) – לפי החברה פיתוח חדשני ופורץ דרך אותו פיתחה בישראל. אוממיקס הוא מוצר הדגל של מלח הארץ, המבוסס על תמציות צמחים טבעיות בשילוב מלח ים. השימוש באוממיקס מאפשר הפחתה של כ-25%-45% נתרן במוצרי מזון קיימים וחדשים, ואף נמצא יעיל בהפחתת סוכר במגוון מזונות, תוך שהוא שומר על פרופיל הטעם המוכר לצרכן ולרוב אף משפר אותו. מדובר במוצר טבעי לחלוטין המאפשר התוויה נקייה, וכן צמחוני, ללא גלוטן וללא אלרגנים. האוממיקס מתאים לשימוש במגוון רחב של מוצרים, ממוצרי בשר עוף או דגים עד רטבים ומרקים.

כיום משווקת מלח הארץ את האוממיקס במדינות צפון אמריקה, אנגליה, הולנד, בלגיה ולוקסמבורג. שיתופי הפעולה החדשים כוללים מספר מדינות בעולם, שאופיינו בחברה כשווקים רלוונטיים לשיווק האוממיקס, ובהן אוסטרליה, פולין, דרום אפריקה ותאילנד. בתאילנד תשווק Wang Chemicals  את אוממיקס כמוצר טבעי המהווה אלטרנטיבה למלח הנפוץ במדינה זאת. באוסטרליה תשווקIngredientbox  את אוממיקס בדגש על מאפייני הטעם של המוצר בשילוב עם מוצרי מזון אחרים.  בפולין ישווק אוממיקס על ידי חברת Bajar, המדגישה כי יש ביקוש גובר למוצרי פרמיום המכילים רכיבים טבעיים בלבד. בדרום אפריקה תשווק חברת WCA Life Science  את אוממיקס, ובעזרתו תספק פתרון לחברות רבות המתמודדות עם המדיניות הנוקשה של דרום אפריקה בנוגע להפחתת השימוש במלח במזון. מלח הארץ ממשיכה לנהל מגעים עם שותפים נוספים בארץ ובעולם להחדרת המוצר לחברות תעשיית המזון המובילות.

'"הדרישה הגוברת לשילוב אוממיקס במוצרי מזון בעולם, נתמכת על ידי העלייה במודעות והעדפות הצרכנים  לרכישת מוצרי מזון בריאים וטבעיים. הצרכנים הם שדוחפים את תעשיית המזון לייצר מוצרי מזון איכותיים ובריאים יותר", אומרת רויטל בן שחר, מנהלת השיווק והחדשנות במלח הארץ.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר