מלם תים מבצעת טרנספורמציה דיגיטלית בשוק הסיטונאי

המערכת החדשה מעבירה את המכירות וניהול המוצר בשווקים הסיטונאים לעידן המיחשוב של המאה ה-21. מבצעת את תהליך המכירה בצורה ממוחשבת עם יכולת בקרה וניהול של העסק באופן ממוקד ויעיל. צילום דניאל לילה
החברה פיתחה את MarketTeam – פלטפורמה לניהול תהליך המכירה בזמן אמת. פתרון ייחודי מבוסס טאבלט מוקשח עבור מוכרנים וקופאים, ומותאם לכל אמצעי קצה לפי תוכן ייעודי

קבוצת ה- IT והאינטגרציה 'מלם תים', השיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשה, הנקראת MarketTeam ומיועדת לניהול המכירות והמלאי עבור סוחרי השווקים הסיטונאים ברחבי הארץ, שהמרכזיים  שבהם נמצאים בצריפין, ירושלים וחיפה. האפליקציה כוללת מודולים לניהול מכירות, קופה ומלאי בזמן אמת, ובכך מייעלת את ניהול המכירות, המלאי, הספקים ושירות הלקוחות.

צילום דניאל לילה

מדובר במערכת אינטרנטית  המתבססת על תשתיות ענן Azure של מיקרוסופט, ופועלת במודל עסקי של תוכנה כשירות (SaaS) על טאבלטים מוקשחים בהיבטי תוכנה וחומרה, לביצוע מכירות בשטח בתנאים הייחודיים לשוק בשילוב של תקשורת, וכוללת ממשקים דו-כיווניים למערכת הנהלת חשבונות.

המערכת מאפשרת ביצוע מכירה למספר לקוחות בו זמנית, הצגת יתרות לקוח בקופה, התממשקות למערכות הנהלת חשבונות, ניהול תהליכי מלאי, קליטה, גריעה וספירה, ניהול ובקרה של פריטים, לקוחות, מכירות ועוד. מלם תים מספקת ללקוחות תמיכה וליווי בהקמה ולאורך כל תקופת השימוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר