מעבדת קספרסקי ומבשלת הבירה Pilsner Urquell בשת"פ לשיפור עמידות קווי הייצור והתהליכים התעשייתיים במבשלה

בירה Pilsner Urquell מהווה השראה סגנונית לרבות מהבירות שמופקות כיום בעולם
37.8% ממחשבי הבקרה התעשייתית בעולם נפלו קורבן למתקפות סייבר במחצית השנייה של 2017. מעבדת קספרסקי ביצעה הערכה מקיפה ולא פולשנית של מצב אבטחת הסייבר (CSA) של מבשלת הבירה – הן מרחוק והן בתשתית המקומית

מעבדת קספרסקי – אחת מחברות אבטחת מידע הגדולות בעולם, וחברת Plzensky Prazdroj מבשלת הבירה שמייצרת את Pilsner Urquell, הכריזו על שיתוף פעולה לשיפור מצב האבטחה התעשייתית של מבשלת הבירה שמהווה השראה סגנונית לרבות מהבירות שמופקות כיום בעולם. מעבדת קספרסקי סייעה להקשחת עמידות הסייבר הכוללת של החברה, ובשיפור העמידות של קווי הייצור והטכנולוגיה התפעולית בפני התקפות סייבר.

התקפות סייבר כנגד רשתות תעשייתיות הפכו לנפוצות בשנים האחרונות. על פי צוות תגובת החירום למערכות בקרה תעשייתיות (ICS CERT) של מעבדת קספרסקי, 37.8% ממחשבי הבקרה התעשייתית בעולם הותקפו על ידי איומי סייבר במחצית השנייה של 2017.  בחברת האבטחה מסבירים כי התקפת סייבר בודדת על תשתית תעשייתית יכולה לגרום לפגיעה ממשית בתהליכים תעשייתיים, ואף לפגום בהמשכיות העסקית. על פי מעבדת קספרסקי, פגיעה שכזו מובילה להפסד ממוצע של 1.2 מיליון דולר במקרה שהאירוע מתגלה תוך שבוע ימים. מסיבות אלה מייחסת Plzensky Prazdroj חשיבות גבוהה להגנת הסייבר, ובחרה במעבדת קספרסקי כדי לזהות אפיקי התקפה אפשריים ופערי אבטחה בתשתית ה-IT המורכבת שלה.

מעבדת קספרסקי ביצעה הערכה מקיפה ולא פולשנית של מצב אבטחת הסייבר (CSA) של מבשלת הבירה – הן מרחוק והן בתשתית המקומית. ההערכה החלה בביקורת של התשתית הקיימת, והמשיכה בפיתוח מודל איומים עבור שתי מבשלות ושמונה קווי האריזה במפעל. בנוסף נבחנו גם הרשת הארגונית המחוברת לייצור, ותוכנת ה-SCADA המשמשת לפיקוח, שליטה ואיסוף נתונים תעשייתיים. במסגרת ההערכה  זוהו כל הקישורים החיצוניים שאינם נשלטים – אל ומתוך רצפת הייצור. הבדיקה אישרה למומחי מעבדת קספרסקי לספק רשימה של פרצות שלא נחשפו עד כה, פרצות יום אפס, פרטים אודות אפיקי התקפה אפשריים, ולנפק המלצות מעשיות. בדרך זו יוכל צוות האבטחה של Plzensky Pradroj למנוע מעתה התקפות שעלולות היו להביא לתוצאות הרסניות, כולל פגיעה בבטיחות, באמינות וברווחיות החברה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר