מקס ברנר: מתוק לי מתוק לי

ביקור למקס ברנר לטובת טעימה של המנות החדשות, הוא הוא מתכון לכל הבדיחות והשאלות האפשריות. למשל, מדוע הרשת לא מציעה ללקוחות המזמינים מעל שתי מנות גם זריקת אינסולין על חשבון הבית?

ביקור במקס ברנר לטובת טעימה של המנות החדשות, הוא מתכון לכל הבדיחות והשאלות האפשריות. למשל, מדוע הרשת לא מציעה ללקוחות המזמינים מעל שתי מנות גם זריקת אינסולין על חשבון הבית? האם יש באמת הבדל בין מתוק לבין מתוק לבין מתוק? והאם קלוריות הן באמת יצורים קטנים המגיעים בלילה ומכווצים לנו את הבגדים?

על שאלה אחת בלבד יש לנו תשובה חד משמעית: כן, יש הבדל בין מתוק למתוק, והסיבה היא שסוכר (ושוקולד) הם לא באמת שני הרכיבים היחידים המרכיבים את התפריט, למרות שבמבט ראשון כך זה נראה.

התחלנו עם קרייזי מילקשייק, גנאש שוקולד לבן קר עם פירות יער וגלידת וניל (33 שקלים); וקוקו-סמוזי, גנאש שוקולד לבן קר עם קוקוס (31 שקלים). שניהם היו כבדים ומתוקים וטעימים, אם אין לכם בעיה עם התפוצצות של מתוק בפה (ומצד שני, אם יש לכם בעיה כזו, מה אתם עושים במקס ברנר?). אהבנו בעיקר את הקרייזי – החמיצות של פירות היער קצת מאזנת את המתיקות.

משם המשכנו לאחד משני ה-MAX COOKIE BOX, שקיבל את השם "נוסטלגי" (49 שקלים). לא ברור לנו באיזו נוסטלגיה מדובר; לא זכור לנו שבילדות שלנו אכלנו אי פעם עוגיית שוקולד צ'יפס אישית ועגולה, בתוכה בננות בטופי ומעל קצפת, כדורי ופל שוקולד קראנצ'י ושוקולד חם. לצערנו. את הבננות בטופי כלל לא מרגישים בתערובת השוקולדית הזו; כלומר, הם נוכחים בצורה ובמרקם, אבל הטעם שלהם נעלם לגמרי בין שאר הרכיבים. זה משאיר אותנו עם שוקולד בכמה מצבי צבירה והרבה קצפת (מצוינת, אגב). נחמד, אבל פחות.

הפיצות המתוקות, לעומת זאת, הפתיעו אותנו לטובה. הבסיס הוא בצק שמרים מתוק, לא עבה מדי אבל יש לו נוכחות דומיננטית, מה שהופך את הפיצה לאפשרית יותר מאותה קופסת עוגיה נוסטלגית. מבין שלושת האפשרויות, טעמנו בשארית כוחותיו של הלבלב שלנו, פיצה קרם עוגיות (49 שקלים), המשלבת שברי שוקולד לבן נמסים עם קראמבל ושברי עוגיות אוראו עם נוגט; ופיצה שוקולד קראמבל (49 שקלים), המשלבת שברי שוקולד לבן נמסים עם פירות יער וקראמבל. פירות היער נותנים גם כאן פייט טוב למתיקות, אם כי הם פחות נחוצים הודות לבצק המוצלח; ואם סכרת לא מפחידה אתכם בכלל, אז הפיצה עם העוגיות תספק אתכם. אחרי שטעמנו בעבר את הפיצה המתוקה של דומינוס פיצה, אין ספק שאם כבר לאכול פיצה כקינוח, עדיפות אלה של מקס ברנר.

את כל המנות הללו טעמנו עם הרבה מאוד מים, והחלטה נחושה לצאת לריצה קצרה לשריפת האנרגיה אחרי הארוחה. בין לבין סיכמנו שמקס ברנר ממשיכים לשמור על המעמד שלהם בתור גן עדן למאכלים מתוקים ויצירתיים.

אתר מקס ברנר

צילום אלירן ניסן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר