סדנת לחם התקיימה לנשים שהחלימו מסרטן השד

משתתפות בסדנת אפיית הלחם ושף רונן וינשטיין. צילום האגודה למלחמה בסרטן
הסדנה התקיימה לרגל יום הסרטן הבינלאומי, המצוין בעולם ביוזמת ארגון הסרטן הבינלאומי ובישראל ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, החברה בארגון לצד 172 גופי בריאות מהעולם

שף הלחם רונן וינשטיין קיים בימים אלה בהתנדבות סדנה חווייתית לאפיית לחם, לנשים שהחלימו מסרטן השד ומסייעות בהתנדבות לנשים שזה עתה חלו. במסגרת הסדנה אפו הנשים לחמי מחמצת בטעמים שונים, בתוך עציצי חרס. פעילותן של הנשים מתבצעת כל ימות השנה במסגרת 'יד להחלמה' של האגודה למלחמה בסרטן. גם השף רונן וינשטיין מתמודד עם מחלת הסרטן, ונאבק במיאלומה נפוצה.

שף הלחם רונן וינשטיין. צילום האגודה למלחמה בסרטן

שף הלחם רונן וינשטיין מספר: "בסדנה יצרנו לחמים שמעורבים בהם חמאה משובחת, שמן זית והרבה תבלינים. אירוע זה הוא התרגשות עצומה עבורי לאחר 30 שנה של יצירה ועשייה בתחום הלחם. אני מאמין כי ללחם יש כוח מרפא, ועצם היצירה והעשייה מעלות חיוך על פנינו. היצירה של לחם רק מקמח ומים, עשבי תיבול ומלח, מלמדת על תהליך של צמיחה ולידה מחדש. אני עצמי חולה במחלת הסרטן מזה כארבע שנים. היא מלווה את חיי ואת תהליך היצירה".

צילום האגודה למלחמה בסרטן

סרטן שד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. מאז הקמתה משקיעה האגודה למלחמה בסרטן משאבים רבים בתחום המאבק בסרטן השד, יוזמת ומקיימת פעילויות מגוונות בקרב נשים בריאות, חולות ומחלימות, החל בתמיכה, ליווי, מידע וסיוע וכלה בפעילויות הסברה לעידוד המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם.

צילום האגודה למלחמה בסרטן

האגודה היא ארגון ללא כוונות רווח, וכול שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור בלבד. האגודה למלחמה בסרטן מזמינה נשים בכל גיל להתקשר למוקד טלמידע מאויש 24/7, לקבלת עלוני מידע ללא תשלום בנושא אבחון מוקדם של סרטן השד, כמו גם מידע על הטיפולים השונים למחלה, שירותי התמיכה לנשים חולות, ייעוץ מיני ופוריות למתמודדות עם סרטן השד, מידע על מחקרים קליניים בתחום סרטן השד – טלפון 1-800-599-995.

נשים המעוניינות בתמיכה, כמו גם נשים שהחלימו מסרטן השד ומעוניינות להתנדב, מוזמנות ליצור קשר עם  יד להחלמה בטלפון 1-800-36-07-07.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר