סל הקניות של שחר 805

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: ממרח חצי-חצי – לחובבי המשולבים, קטניות – משמחות, חטיפי בריאות – מוצלחים, טונה – מחיר אטרקטיבי, חטיפי בריאות-פינוק – נקודת זכות לישראליות, חליטות – שילובים ייחודיים, סודה – האריזה השתנתה

ממרח שחור-לבן של צ'וקטה מבית ליימן שליסל

צ'וקטה שחור לבן מיוצר עבור ליימן שליסל על ידי חברת נאטרה הבלגית. צילום עמית שטראוס
צילום עמית שטראוס

מותג השוקולד של החברה, המיוצר עבורה על ידי חברת נאטרה הבלגית, מתרחב עם מוצר חדש. זהו ממרח חצי-חצי – חצי ממנו קרם חלב, והשני קרם עם 6.5% אגוזי לוז ו-2.7% קקאו. אנו מכירים ממרחים דומים בשוק, וזה לטעמנו אחד הטובים. מדוע? משום שהמתיקות שלו לא גבוהה מדי, בזכות המרקם הוא קל למריחה, וכאשר מערבבים את הכל ביחד, הטעם כמעט זהה לזה של נוטלה. המחיר 9.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי ממרחי השוקולד המשולבים.

קטניות של חברת כרם טבע

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

החברה השיקה לאחרונה שישה מוצרים חדשים המצטרפים לסדרת הקטניות שלה. כמתבקש, השקה זו כוללת בעיקר מוצרים פחות סטנדרטיים, שהפופולאריות של חלקם עולה בשנים האחרונות: אורז פרא, עדשים שחורות, קינואה, שעועית מאש, כוסמת קלויה ופריקה. העדשים השחורות שניסינו היו טובות בטעמן, שבא לידי ביטוי לאחר הכנה ובישול. אם אלו מעידות על כל שאר מוצרי הסדרה, אז יש לנו המלצה חמה. המחיר עד 11.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג בחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: אנו שמחים על התרחבות ההיצע עם סדרה זו.

חטיפי בריאות של NAKD

חברת דיפלומט החלה לייבא ולשווק בישראל את המותג הבריטי, שמייצר חטיפים המכילים לכל היותר בין שניים לשישה רכיבים. אין בהם סוכר, גלוטן או חלב (מה שהופך אותם לטבעוניים). ההשקה כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים: אגוזי קשיו וקקאו, תמרים ובוטנים, קשיו ופטל ותמרים, ואגוזי קשיו. האחרון משלב שני רכיבים בלבד, תמרים ואגוזי קשיו, והמינון שלהם כזה שמרגישים בבירור את שניהם. חטיף הקשיו והפטל משלב בנוסף לשני רכיבים אלו גם תמרים וצימוקים; ולמרות שהפטל מהווה רק 3% מסך הרכיבים, טעמו בולט ומשתלב היטב עם שאר הרכיבים, כך שנוצר חטיף בעל טעם ייחודי ומוצלח. שני החטיפים, בהיותם מבוססים על תמרים, רכים במידה המאפשרת לעיסה קלה, וגם לחים דיים. המחיר 19.9 שקלים למארז של ארבע יחידות, 35 גרם ליחידה. להשיג בסופר-פארם.

בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות בקטגוריה זו.

 טונה של CENTURY PACIFIC

מותג חדש של טונה הגיע באחרונה לישראל, והוא שייך לחברה הפועלת בפיליפינים. במסגרת שיתוף הפעולה עם היבואנית, קבוצת יבנה, עולים על המדפים שני מוצרים – טונה בשמן צמחי, וטונה במים. בשני המקרים מדובר באיכות טובה של טונה, מה שבא לביטוי בטעם ובמרקם גם יחד. האיכות אמנם לא זהה לזו של טונה סטארקיסט, לטעמנו, אבל היא בין הטובות שתמצאו בשוק. המחיר 17.9 שקלים לרביעייה, 160 גרם ליחידה. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: האיכות אמנם אינה יוצאת דופן ואין כאן מוצרים חדשניים, אבל זו אופציה ראויה למי שאוהב שימורי טונה, במחיר אטרקטיבי במיוחד.

הום מייד של תות תעשיות מזון

היצרן מציג על האריזה את המתכון ומפנה לסרטון הדרכה להכנה עצמאית בבית

סדרה חדשה נוספת של חטיפים עולה למדפים, והפעם של יצרנית ישראלית. מדובר בסדרה של שלושה מוצרים, שנעם על הקו בין חטיפי בריאות לחטיפי פינוק – מיני בר תמרים ואגוזי לוז; ביס בר של גרנולה, קינואה וחמוציות; וחטיפי מיקס המשלבים אגוזי לוז, גרנולה ושוקולד מריר. כל המוצרים מכילים עד חמישה רכיבים, והם טבעוניים. חטיף תמרים ואגוזי לוז מכיל רק שני רכיבים אלה ואינו מכיל סוכר, ולמרות שהטעם העיקרי שלו הוא זה של התמרים, אגוזי הלוז עדיין נוכחים בו והופכים אותו לכיפי. שני החטיפים האחרים שונים בצורתם זה מזה, אך העובדה שבשניהם יש שוקולד הופכת אותם למפנקים יותר. לטעמנו, השילוב עם אשכולות הגרנולה והחמוציות הרבה יותר מיוחד וטעים. המחיר עד 13.9 שקלים ל-150/180 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: העובדה שמדובר ביצרנית ישראלית נותנת למוצרים נקודת זכות נוספת.

Naturalin של עדנים

צילום נעמי שפירא
צילום נעמי שפירא

החברה השיקה סדרה חדשה של חליטות תה, המבוססות על רכיבים אורגניים. השילובים קיבלו את השראתם מהרפואה ההודית העתיקה, כלומר האיורוודה, וכך אפשר למצוא בסדרה חליטות כגון חליטת טיליה ומנטה, חליטת לואיזה ופריחת תפוז, חליטת ליקוריץ ושינן, חליטת צ'אי מאסאלה ורויבוס, תה ירוק עם אכינציאה, חליטת שומר וג'ינג'ר, חליטת פרחי פסיפלורה וחרוב, חליטת קורנית עם אקליפטוס, וזאת בצד חליטת לואיזה ולימונית, ותה עם נענע. השימוש ברכיבים אורגניים ישמח את הצרכנים שמקפידים על כך, אם כי במבחן התוצאה אין הבדל מיוחד בטעמים. החליטות הייחודיות בהחלט מסקרנות, והיו כאלה שאהבנו מאוד, בהן השילוב של ליקוריץ ושינן, עם טעם ארומטי מוצלח, וגם השילוב המפתיע בין צ'אי מסאלה לרויבוס. המחיר 16.9 שקלים ל-20 שקיקים. להשיג בשופרסל, סטופ מרקט ובחנויות טבע מובחרות.

בשורה התחתונה: אהבנו את בחירת החברה לא להסתפק בשילובים הבנאליים, וליצור שילובים ייחודיים.

סודה של טמפו

טמפו נפרדת מעיצוב המגן ההיסטורי על הבקבוקים ועוברת לעיצוב ומראה עדכניים יותר תוך שמירה על הפשטות העיצובית של בקבוק הסודה

החברה עשתה מתיחת פנים לסדרה הסודה שלה, דבר הבא לידי ביטוי בעיצוב של הלוגו ושל הבקבוקים. מעבר לכך, מדובר באותה סודה מוכרת, בעלת גיזוז חזק יחסית. מלבד הסודה הקלאסית יש גם סודה בנגיעות של טעמי פירות – ליים, אננס או פירות יער, ואלו אינם מכייםה סוכר, קלוריות, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל. המחיר עד 10.9 שקלים לארבע יחידות, עד 15.9 שקלים לשש יחידות, 1.5 ליטר ליחידה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: רק הקנקן השתנה הפעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר