סל הקניות של שחר 820

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל מוצרי קוקוס – אופציה טובה, פריכיות חומוס – למי שרוצה לגוון, גלידות קינוח – מוצלחות, משקאות קיץ – רק תפחיתו סוכר, רטבים אפריקאים – לאוהבי חריף

מוצרי קוקוס של כרם

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

עוד השקה חשובה לקהל המחפש מזון אורגני ו/או אלטרנטיבה למוצרים המקובלים. הפעם מדובר בסדרה של מוצרים המבוססים על אגוז הקוקוס. מוצרים דומים כבר קיימים בשוק, כך שהחברה מציעה את הגרסה שלה. ההשקה כוללת סוכר קוקוס, קמח קוקוס, שמן קוקוס וחמאת קוקוס, כולם כאמור אורגניים. ניסינו שניים מהסדרה – את הקמח ואת הסוכר. בפועל, אי אפשר להרגיש בהבדל בינם לבין מוצרים ותיקים מסוגם. בסך הכל הם טובים – הסוכר ממתיק בעדינות עם הטעם האופייני של סוכר קוקוס, ואילו הקמח משמש תחליף טוב לקמחים המוכרים. המחיר עד 39.9 שקלים ל-200-500 גרם. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה נוספת למי שמעדיף את התוצרים של הקוקוס על פני אחרים.

פריכיות חומוס עם עדשים שחורות וקינואה של אנרג'י מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה פונה עם המוצר החדש למי שמחפש להגדיל את תכולת החלבון במזון שלו. כדי לעשות זאת היא משלבת חומוס, עדשים שחורות וקינואה, במטרה להגיע למינון גבוה (יחסית למקובל). במבחן הטעימה הן זהות לפריכיות אחרות בסדרה מבחינת המרקם שלהן. הטעם כמובן שונה, אבל הוא מפתיע – אין בו טעמים מודגשים של הרכיבים השונים, והם מתמזגים ביחד לטעם עדין יחסית. המחיר עד 16.4 שקלים ל-135 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מוצר טוב גם למי ש"רק" מחפש לגוון בפריכיות שהוא אוכל.

Desserts של הגלידות של פלדמן

צילום סטודיו פלדמן
צילום סטודיו פלדמן

סדרת הגלידות המשפחתיות החדשה של החברה, מקבלת השראה מעולם הקינוחים. התוצאה: גלידות המבוססות על טירמיסו, אקלר טופי קרמל וקראמבל תפוחים, בהמשך לשלגונים שהושקו בעבר תחת אותו קונספט. ניסינו שתיים משלוש הגלידות, והחוויה לא הייתה אחידה. אקלר טופי קרמל היה פשוט גלידת קרמל בסיסית יחסית, עם טעם ומרקם אחיד אבל לא מלהיב. גלידת הקראמבל תפוחים, לעומת זאת, הפתיעה לטובה עם כמות מפתיעה של חתיכות תפוחים בכל הגלידה. אלה עם הרבה קינמון, פה ושם גם אגוזים, וסירופ תפוחים בבסיס, יוצרים ביחד את אחת הגלידות המוצלחות, הן במרקם והן בטעם. המחיר עד 32 שקלים ל-1.8 ליטר. להשיג בחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: מסתבר שגם חברות מסחריות יודעות לעשות גלידה עשירה ברכיבים ובטעמים המובטחים.

 משקאות קיץ של ג'אמפ מבית טמפו

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

סברס, ענבים לבנים ומשמש, אלה הטעמים של שלושת המשקאות החדשים, אותם השיקה החברה במסגרת המותג. שלושתם משקאות צלולים, ויש להם מאפיין אחד ברור: רמת מתיקות גבוהה, שהיינו שמחים להפחית אותה. מעבר לכך מדובר בהצלחה – הטעמים ברורים וטובים (אהבנו במיוחד את טעם הענבים הלבנים), והמרקם הצלול של המיץ מתחבר טוב לתחושת הרעננות שאנו מחפשים בקיץ הלוהט. המחיר עד 7 שקלים לפחיות, בקבוקים אישיים ובקבוקי 1.5 ליטר.

בשורה התחתונה: רק קצת פחות מתוק, ונהיה ממש מרוצים.

רטבים אפריקאים של Veri Peri מבית ALLJOY

ליין חדש של רטבים הגיע לישראל, והפעם המקור הוא המטבח האפריקאי. הבסיס של הרטבים השונים הוא פלפל עין הנץ האפריקאי, וכמתבקש הם מגוונים – יש רוטב שום, רוטב צ'ילי הנמכר בשתי דרגות של חריפות, וכן מרינדה לבשר. מבין הארבעה ניסינו את רוטב השום, והתאהבנו: יש לו טעם ברור של שום אבל הרכיבים השונים מספקים טעם ייחודי, ורמת החריפות שלו גבוהה. בדיוק מהסוג שאנו אוהבים. המחיר עד 19.9 שקלים ל-250-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, חנויות מזון ומרכולים.

בשורה התחתונה: מומלץ לאוהבי חריף בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר