סל הקניות של שחר 793

סל הקניות של שחר 976
הפעם בסל שלנו: שוקולד בלונדי – הברקה, פתי בר דגנים מלאים – מהלך חשוב, קפה בטעמי ממתקים – שניים כן אחד לא, רוטב סויה – כדאי לאמץ, תערובת ללחם מלא – פתרון טוב, פריכיות פוטטוס – למה סוכר?

בלונדי של עלית מבית שטראוס

הפעם באמת מדובר במוצר חדש. צילום סטודיו שטראוס
הפעם באמת מדובר במוצר חדש. צילום סטודיו שטראוס

אנחנו רגילים לכך שחלק לא מבוטל מההשקות של חברות המזון הן של גרסה חדשה של מוצר קיים, בין אם בטעם שונה, בשילוב חדש עם מוצר אחר, ולא פעם עם אריזה חדשה בלבד. סדרת השוקולד החדשה של החברה שונה מכל זה, משום שהפעם באמת מדובר במוצר חדש: טבלאות שוקולד שקיבל את השם בלונדי עקב צבעו. יש לו גוון צהוב הודות לכך שחומרי הגלם עוברים תהליך של קירמול. הטעם משלב בין השוקולד והקרמל עם וניל. יש בו קצת פחות סוכר ממה שאנו מורגלים בו, והוא נמכר במספר שילובים – בלונדי שקדים, בלונדי קרמל ומלח, ובלונדי שבבי קוקוס קלוי. שלושתם הפתיעו אותנו לטובה בטעמים המוצלחים, אם כי זה המשלב קוקוס קלוי הוא ללא ספק הממכר מכולם. המחיר עד 7.6 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בפיצוציות ובחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: השקה זו היא בעינינו אחת ההברקות של החברה. מחכים לעוד סוגים של שוקולד זה.

פתי בר פלוס של אסם

המרקם שלו זהה לזה של פתי בר רגיל, וגם הטעם דומה למדי. צילום סטודיו אסם
המרקם שלו זהה לזה של פתי בר רגיל, וגם הטעם דומה למדי. צילום סטודיו אסם

החברה ממשיכה להרחיב את ליין המוצרים שלה המשלבים דגנים מלאים, עם ההשקה של פתי בר המכיל 50% דגנים מלאים. המרקם שלו זהה לזה של פתי בר רגיל, וגם הטעם דומה למדי (מרבית הטועמים אצלנו לא זיהו כלל את ההבדל בין השניים). המלאות של מחצית מהדגנים הופכת אותו למעט יותר ידידותי לגוף, כל עוד זוכרים כי בסופו של דבר מדובר בסוג של עוגיה (מכיל גלוטן). המחיר עד 16.3 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: מהלך חשוב, שאנו שמחים שהחברה מרחיבה אותו.

קפה בטעמי ממתקים של נספרסו

הבסיס הם 100% פולי ערביקה מדרום ומרכז אמריקה בדרגת חוזק 6
הבסיס הם 100% פולי ערביקה מדרום ומרכז אמריקה בדרגת חוזק 6

ממתק קוקוס וניל, קליפות תפוז מצופות שוקולד, וממתק ליקריץ – אלה הם שלושת הממתקים ששולבו בקפסולות הקפה החדשות של החברה. מדובר בשלוש תערובות קפה שונות, שכל אחת מהן מבוססת על טעמיו של ממתק אחר. הבסיס הם 100% פולי ערביקה מדרום ומרכז אמריקה בדרגת חוזק 6, כאשר האחד משלב טעם של קוקוס מתוק ונגיעות וניל; השני את הטעם של קליפות תפוז עם רמז לטעמי שוקולד; ואילו השלישי עם טעם של אניס. מבין השלושה, זה המשלב את טעם הקוקוס והווניל היה המוצלח ביותר, בעיקר משום שטעם הקוקוס מורגש והשתלב טוב עם טעם הקפה (צריך חך רגיש כדי לזהות את טעם הווניל). זה עם התפוז היה חביב, אם כי לא הרגשנו שום טעם שמזכיר שוקולד, ואילו השילוב עם האניס לא היה מוצלח כלל – טעמים שונים מדי שלא משתלבים טוב ביחד, למרות שאנו אוהבים כל אחד מהם בנפרד. המחיר 25.5 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בחנויות הרשת, ב-2500* או באתר.

בשורה התחתונה: וותרו על האניס ותיהנו מהשניים האחרים.

רוטב סויה של מאסטר שף

מדובר בפולי סויה המגיעים מיפן, ש-40% מהם נוכחים ברטבים החדשים
מדובר בפולי סויה המגיעים מיפן, ש-40% מהם נוכחים ברטבים החדשים

המותג ממשיך להשיק מוצרים חדשים המבוססים על חומרי גלם שמגיעים היישר מהארץ בה המוצר נוצר מלכתחילה. במקרה זה מדובר בפולי סויה המגיעים מיפן, ש-40% מהם נוכחים ברטבים החדשים. זהו ריכוז גבוה יחסית של סויה ברטבים, והם גם עוברים הליך תסיסה טבעי ויישון בחביות עץ. במילים אחרות, אלו רטבי סויה שנעשים בצורה דומה יותר לרטבים המקובלים ביפן. הם מגיעים בגרסה דלת נתרן ובגרסה רגילה (המכילה גם היא פחות נתרן מהמתחרים), ומשמשים אותנו היטב במטבח שלנו (מכיל גלוטן). המחיר 15.9 שקלים ל-620 מ"ל. להשיג בחנויות מובחרות וברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: כדאי לאמץ את הרטבים הללו למטבח שלכם.

תערובת קסם ללחם מלא של סוגת

כל מה שצריך לעשות זה להוסיף מים לתערובת, ולהמתין מעט בסבלנות
כל מה שצריך לעשות זה להוסיף מים לתערובת, ולהמתין מעט בסבלנות

שיתוף הפעולה בין החברה לבין השף ארז קומרובסקי נמשך, והפעם בדמות תערובת זאת. כל מה שצריך לעשות זה להוסיף מים לתערובת, ולהמתין מעט בסבלנות כדי לקבל בצק ללחם מלא – וזאת ללא צורך בניפוי. התערובת מכילה כמובן שמרים, משך התפיחה אינו ארוך במיוחד, והתוצאה המתקבלת היא לחם עם מרקם לא דחוס מדי, בעל טעמים מתונים, והכל, כמובן, טרי מהתנור הביתי (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: פתרון טוב למי שמחפש להכין במהירות לחם מלא בבית.

פריכיות פוטטוס של אנרג'י מבית שטראוס

הטעם של הפריכיות מבוסס בעיקר על זה של תפוחי האדמה. צילום סטודיו שטראוס
הטעם של הפריכיות מבוסס בעיקר על זה של תפוחי האדמה. צילום סטודיו שטראוס

השילוב שעושה החברה בסדרה זו של פריכיות, מצדיק את השם שניתן לה. יש כאן אמנם שלושה דגנים שונים, אבל גם כמות יפה של תפוחי אדמה, וכך הטעם של הפריכיות מבוסס בעיקר על זה של תפוחי האדמה. הדבר הופך את הפריכיות לטעימות יותר מאלו שאנו מורגלים בהן, ועם כל הכבוד לפריכיות העשויות מכוסמת או תירס, אלו הרבה יותר מוצלחות. רק כדאי לקחת בחשבון כי יש בהן גלוטן וגם סוכר, מה שמשפיע על הרצון שלנו לאכול מהן עוד (מכיל גלוטן). המחיר עד 14.9 שקלים ל-135 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים אותן ללא סוכר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר