סל הקניות של שחר 836

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל הקניות רטבים אורגניים לפסטה – מומלצים, קרקרים – רק למה סוכר? קפסולות קפה – רק למה פריז? חטיפים מבוססי קינואה, עדשים וחומוס – להכניס הביתה, טחינה גולמית עם אצת ספירולינה – מפתיעה לטובה

רטבים אורגניים לפסטה של כרם 

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

לא פחות מחמישה רטבים לפסטה השיקה החברה, כולם מבוססים על עגבניות, מוכנים לשימוש ואורגניים. מלבד היותם מבוססים על חומרי גלם אורגניים, הם אינם מכילים צבעי מאכל, חומרים משמרים, גלוטן וסוכר. המבחר כולל רוטב בתוספת צלפים וזיתים, רוטב בתוספת חצילים קלויים, רוטב בתוספת קישואים, רוטב בתוספת בזיליקום, ורוטב עגבניות ללא תוספות. מתוך החמישה ניסינו את זה המשלב בזיליקום. למרות שטעם הבזיליקום זקוק להדגשה (אפשר פשוט להוסיף בזיליקום בבית), הרוטב בסך הכל מספק. בעיקר לאור העובדה כי גם בהעדר תוספת סוכר, הוא אינו חמוץ במיוחד. המחיר עד 17.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה מומלצת למי שזקוק לרוטב מוכן מראש.

קרקרים של פיטנס מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

ההשקה החדשה של החברה מהווה את כניסתו של המותג לקטגוריית הקרקרים. החברה עושה זאת בעזרת שני מוצרים – קרקר חיטה מלאה וקרקר בטעם דבש. כל מוצר מכיל תשע אריזות אישיות, כך שקל לקחת אותו בתיק. לקרקרים יש מרקם מצויין והם מאוד טעימים, מה שהופך אותם לאחד הקרקרים הטובים שטעמנו (גם זה עם חיטה המלאה מומלץ). העניין הוא בהוספת הסוכר גם לקרקר מחיטה מלאה – הסתירה בין שם המותג לבין השימוש ברכיב זה צועק לשמיים (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-216/261 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אלמלא הסוכר היינו ממש מסופקים.

A TASTE OF PARIS של נספרסו

תערובת קפה בטעם קרם פרלין אגוזי לוז

טעמי הפטיסרי ובתי הקפה של פריז, הם ההשראה של החברה לסדרה חדשה של קפסולות, שיוצאות לשוק במהדורה מוגבלת. השם מעורר הציפיות התרסק במעט אל קרקע המציאות. קרם פרלין אגוזי לוז הוא, בסופו של דבר, קפה עם טעם של אגוזי לוז; מקרון שקדים הוא, בסופו של דבר, קפה עם טעם של שקדים; ותערובת קפה פריזאי היא אמנם "תערובת בהשראת הקפה הפריזאי האידיאלי", אבל בפועל הרי אין קפה שגדל בצרפת או תערובת קפה שיוצרים במיוחד בפריז. שלא יהיה ספק: בשלושת המקרים הקפה איכותי, ואם אתם מחפשים קפה בטעמים, אלו עם השקדים ואגוזי הלוז הם בין הטובים שטעמנו עד כה. גם זה הפריזאי הוא בסך הכל קפה ארומטי ומוצלח, המשלב פולי ערביקה עם פולי רובוסטה. אבל החיבור של כל זה לפריז הוא לא הרבה יותר מאשר טריק שיווקי. המחיר 25.5 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג בחנויות הרשת, ב-*2500 ובאתר.

בשורה התחתונה: אהבנו את הטעמים החדשים, פחות אהבנו את השיוך הפריזאי.

חטיפים של EAT REAL

מותג חטיפים חדש הגיע לישראל, זאת הודות לפעילותה של חברת סידס. שם המותג, אנגלי במקור, מעיד על התכולה – ארבעה חטיפים המבוססים על קינואה, שלושה מבוססים על עדשים ושלושה על חומוס. אלו שטעמנו הפתיעו אותנו לטובה בכל היבט – המרקם הפריך, התיבול המדויק והטעם הסופי, שתאם את הכתוב על האריזה. כך בחטיף קינואה בטעם צ'ילי וליים, וכך בחטיף חומוס בטעם עגבניות ובזיליקום – חומרי הגלם הבסיסיים השתלבו היטב עם התבלינים השונים, והתוצאה הסופית פשוט ממכרת. המחיר עד 7.9 שקלים ל-45 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: חטיפים שכדאי להכניס הביתה – וגם לפה.

טחינולינה של ניליפוד-טק

העובדה שאצת הספירולינה הפכה להיות פופולרית בקרב רבים המקפידים על תזונה בריאה, הייתה הבסיס ליצירת מוצר זה – טחינה גולמית המשלבת בתוכה את האצה. המוצר אורגני, הייצור שלו מקומי, ולתערובת לא הוסיפו מלח, חומרים משמרים וצבעי מאכל. אנחנו היינו חשדניים בתחילה ביחס לתוצאה, אבל הופתענו לטובה מהעובדה כי יותר מכל יש למוצר טעם של טחינה, ולא טעם של אצה, ממנו חששנו. המחיר עד 22 שקלים ל-350 גרם. להשיג בחנויות טבע ורשתות מתמחות.

בשורה התחתונה: גרסה חדשה ומפתיעה לטובה של טחינה ירוקה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר