סל הקניות של שחר 852

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו קצת פורים: ערגליות פרג – לא ממש, ממרח לוטוס – למשלוחי מנות, וגם ספרייט Lime-נענע – לא ממש, ממרחי חמאה – כדאי להכיר, גלידות – מגוון רחב, ביסקוויטים מצופים – כדאי

ממרחי חמאה של Euro Spread

חברת וילי פוד החלה לייבא ולשווק את הממרחים הללו, שאמורים לספק לאוהבי החמאה דרך אלטרנטיבית למרוח אותה בקלות. בחברה מדגישים את העובדה כי הממרחים המיוצרים באירלנד, מועשרים בוויטמין D. הם נמכרים במספר גרסאות – ללא מלח, Lighter במליחות עדינה, Lighter מופחת כולסטרול ללא מלח, ו-Lighter מופחת כולסטרול במליחות עדינה. אנחנו פחות מתעניינים בתוספות אלא במרקם ובטעם. אז בכל הקשור למרקם, הממרח ראוי לשמו, שכן קל למרוח אותו על קרקר או פרוסת לחם. בכל הקשור לטעם, הדעות חלוקות – יש שאהבו מאוד, אחרים אצלנו טענו לטעם לוואי קל. המחיר 10/19.9 שקלים ל-250/500 גרם במחירי השקה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: חרף הדעות החלוקות, כדאי להכיר את הממרח החדש.

 ערגליות פרג של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

לקראת חג הפורים השיקה החברה את הערגליות החדשות הללו. בניגוד לאזני המן, בהם יש כמות רבה של פרג מבושל ומתובל, המילוי של הערגליות דמוי ריבה, ומכיל בתוכו כמות קטנה של פרג. התוצאה אמנם ממכרת – המרקם הרך של הערגליות עם טעם המילוי עובדים היטב, אבל זה רחוק ממה שמדמיינים אם משווים לאוזני המן (מכיל גלוטן). המחיר עד 9.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: עדיף לשמור על ההפרדה בין ערגליות לאוזני המן.

ספרייט Lime-נענע של החברה המרכזית למשקאות קלים

משקה חדש מצטרף לליין המשקאות המוכרים והוותיקים של יצרנית קוקה קולה, וזה קורה לתקופה מוגבלת. למעשה, יש לכם עד סוף חודש מרץ הזדמנות לקנות אותו. האם כדאי? זו שאלה מורכבת. מצד אחד, שילוב הטעמים מפתיע לטובה, במיוחד בזכות הטוויסט של הנענע. מצד שני, האם באמת אפשר לומר "כן, זה טעם של ליים"? כי אם היו כותבים שזה טעם של לימון, לא היינו מבדילים. המחיר עד 7 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: גם אם אין לכם חך מפותח, כמונו, אתם עשויים ליהנות מהמשקה.

 גלידות של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה משיקה בתחילת העונה מספר מוצרים חדשים, עם הבטחה להשקות נוספות שיבואו במהלך הקיץ. מתחילים עם שלגון פירות טבעוני חדש תחת מותג סולרו; שילוב של קוקוס-אננס. זה שלגון קליל, לא מתוק מדי, עם נוכחות בולטת לפרי ולאגוז. שלגון חדש נוסף, טבעוני גם כן, הוא שלגון הטורטית. הטבעוני אומר שמדובר בשלגון פרווה, ומי שמעדיף שלגוני שמנת לא יתלהב משלגון זה, שכן ההבדל במרקם בולט. הטעם מזכיר את זה של טורטית, וציפוי השוקולד המריר ותוספת שברי השקדים הופכים אותו למוצלח. לילדים מציעה החברה שלגונים ממותגים עם הדמויות של ספיידרמן, משפחת גיבורי על, וחד קרן. המחיר עד 10 שקלים ל-50-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: החברה ממשיכה להציע מגוון רחב של אפשרויות.

 ביסקוויטים מצופים של אגו מבית כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

סדרת הביסקוויטים החדשה היא אחד הדברים הממכרים ביותר שטעמנו לאחרונה. הבסיס של כל המוצרים בסדרה הוא ביסקוויט פריך שלא דורש מאמץ לנגוס בו, ואינו מתפורר בעת האכילה. ההבדל הוא בציפוי – שוקולד חלב עם סוכריות צבעוניות, שוקולד חלב עם קוקוס קלוי, או שוקולד חלב עם שברי עוגיות. ניסינו שניים מהמוצרים בסדרה – עם שברי העוגיות ועם הקוקוס, תוספות שמצליחות לבדל את המוצרים ביניהם הן במרקם והן בטעם (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-115 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אתם תיהנו מהם מאוד.

בקצרה

התירוץ הם משלוחי המנות, אבל בפועל אפשר לאמץ את המוצר הזה לאורך כל השנה: צנצנת לוטוס בגודל מיני, כלומר במשקל 200 גרם. לצערנו, בקרוב היא כבר לא תהיה זמינה יותר לקנייה, וחבל. המחיר 10 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר