סל הקניות של שחר 871

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע גבינות טבעוניות – בשורה טובה לכולם, משקאות חדשים – שימשיכו להימכר, רוטב פסטו טבעוני – כדאי לנסות, גרסה מופחתת שומן וקלוריות של חמאה – כדאי לנסות, תערובות גרנולה – מהטובות שטעמנו

גבינות טבעוניות של The Nuts Chef  

מותג ישראלי חדש נכנס לתחום ה"גבינות" הטבעוניות, עם 9 מוצרים חדשים שעולים על המדף. חומרי הגלם בהם עושים כאן שימוש הם אגוזי קשיו, כמו גם שמן קוקוס מזוכך, יחד עם מספר רכיבים נוספים, בהתאם לאופי המוצר המדובר. אגדת הקשיו היא הגרסה של החברה לחמאה; קשיומנת זו גרסה לגבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, שום ובזיליקום; קשיו-מור היא גרסה של גבינת סנט-מור; ויש גם קשיו-עז, קשיורלה (גרסה למוצרלה די בפאלו), קשיוברט, ועוד שני סוגים של קשיומנת.

נתחיל ונאמר שהטעמים שונים מאלו של הגבינות העשויות מחלבון מן החי, אך זה אינו בהכרח חיסרון. למעשה, מדובר במוצרים דומים למוצרים הלא-טבעוניים, בעיקר במרקם שלהם, וביחס למה שקיים בשוק הם מהטובים שתמצאו. אנחנו אהבנו במיוחד את הקשיומנת – זה עם השום, בזיליקום ועגבניות מיובשות הוא פשוט ממרח מעולה. גם הקשיוברט, גרסה של קממבר, הוא מוצר טוב, בעיקר הודות לשכבה טובה של עובש שמספקת טעמים דומים לאלו של הגבינה עצמה. מבחינה זו, הקשיו-מור לא מזכירה כלל את הסנט מור – לא הבנו מדוע יש שכבת פחם ולא עובש מסביב לה. אגדת הקשיו אמנם שונה מחמאה בטעמים שלה, אבל היא מהווה ממרח קל למריחה שיכול להוות בסיס טוב לכריך. המחיר עד 46 שקלים ל-130-250 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, טבע קסטל, am:pm, בחנויות נבחרות ובאתר.

בשורה התחתונה: בשורה טובה לטבעוניים, שגם מי שאינו טבעוני עשוי ליהנות ממנה.

 משקאות חדשים של ספרייט

צילום open
צילום open

ההשקה של המותג היא חידוש מרענן למי שרוצה לגוון את הספרייט שהוא שותה – או את מיץ הפירות שהוא רגיל לצרוך. מדובר בשני משקאות חדשים, המשלבים את טעם הלימון עם טעמים של פירות אחרים – האחד בטעם לימון-אננס, והשני בטעם לימון-מלון. מדובר בהשקה ייחודית לישראל, והיא אחת המוצלחות שניסינו בקטגוריה מזה זמן רב – שילוב מדויק של טעמים, שיוצר משקאות כיפיים במיוחד. רק חבל שהם לא משווקים גם בגרסה נטולת סוכר. המחיר עד 12 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות שיווק, חנויות נוחות ונקודות מכירה נוספות.

בשורה התחתונה: נשמח שאלו יישארו איתנו לאורך זמן.

רוטב פסטו טבעוני של ברילה

הטבעונות מגיעה גם למוצריה של חברת הפסטה האיטלקית הוותיקה. ליתר דיוק, לאחד הממרחים האיטלקיים שמבוססים באופן מסורתי (גם) על גבינה. הגרסה הטבעונית מפתיעה לטובה בטעם שלה, שדומה עד מאוד לטעמו של הרוטב שאינו טבעוני; והוא שימש אותנו בהצלחה למנה של ניוקי שהכנו. המחיר עד 14.9 שקלים ל-195 גרם. להשיג ברשתות השיווק

בשורה התחתונה: אם המעבר לטבעונות הפריד ביניכם לבין רוטב הפסטו, כדאי לכם לנסות גרסה זו.

ממרחקל מלוח של אלוויר

חברת סיימן החלה לייבא ולשווק בישראל את המוצר הזה, גרסה מופחתת שומן וקלוריות של חמאה. בשונה ממה שנהוג לרוב, הממרח אינו מכיל שומן צמחי, ובה בעת יש בו 71% פחות קלוריות ו-75% פחות שומן ביחס לחמאה. לממרח יש מרקם רך וקל למרוח אותו, וטעם טוב ועשיר במפתיע, לאור העובדה כי מדובר במוצר מופחת שומן. ההשקה מתמקדת בגרסה המלוחה של המוצר, המצטרפת לגרסה לא מלוחה שכבר הייתה על המדפים. המחיר עד 15.9 שקלים ל-125-250 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות.

בשורה התחתונה: נסו ממרח זה אם אתם מעדיפים ממרח חמאתי מופחת שומן.

תערובות גרנולה של דני וגלית

צילום שרית גופן
צילום שרית גופן

השקה זו מסמנת את התרחבות המותג, שהתמקד עד היום בעוגיות, מאפים ומלוחים מסוגים שונים. מדובר בארבע תערובות של גרנולה, שנעשו תוך הקפדה על חומרי גלם. כלומר, אין תוספת של שמן או סוכר לבן, שני רכיבים שמאפיינים מרבית מהמוצרים בקטגוריה. מה במבחר? גרנולה סופר בריס – עם חמוציות ואוכמניות, ממותקת ברכז תפוחים טהור; גרנולה קוקוס קראנץ' – עם פתיתי קוקוס פלקס אורגני, ממותקת בסוכר קוקוס; גרנולה מייפל פקאן תמר – עם מייפל, פקאן ותמרים; וגרנולה ונילה אגוזים – עם תמצית וניל, ממותקת באגבה. בכולם יש גם זרעי צ'יה. החיסרון היחידי שמצאנו במוצרים האלה הוא הכמות הקטנה יחסית שלהם – אם אתם חובבי גרנולה, כל חבילה כזו תגיע לסופה במהירות רבה. מעבר לכך, מדובר בהצלחה – שיבולת שועל קלויה כהלכה, תוספת מכובדת בכמותה של התוספות המובטחות, ומתיקות מעודנת ומספקת, הרבה יותר נעימה בגוף בהשוואה לזו של סוכר. מבין השילובים, זה עם הבריס וזה עם הפקאן תמר היו החביבים עלינו ביותר. המחיר עד 21.9 שקלים ל-330 גרם. להשיג ברשתות טבע, גרין של השופרסל ומרכולים.

בשורה התחתונה: מתערובות הגרנולה הטובות שטעמנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר