סל הקניות של שחר 913: עוגות וקינוחים לראש השנה תשפ"א 2020

השבוע הצטיידנו לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה, בעוגות וקינוחי דבש ותפוחים, ואפילו בקינוחים מבוססים על תירוש. יש גם עוגות נטולות גלוטן – חשוב מאוד לבני משפחה ואורחים הנמנעים מגלוטן. בכל מקרה וגרסה, שתהיה שנה טובה ומתוקה

עוגות חג של קונדיטוריית ביסקוטי

צילום בועז לביא

השפית רוסלה יונה מציעה לקראת החגים המתקרבים, מגוון של עוגות, עוגיות, מאפים ועוגות מוס בהשראת חגי תשרי, כלומר דבש ותפוחים. המבחר כולל עוגת דבש קלאסית עם קראמבל שקדים, עוגת דבש וריקוטה, פאי ברולה דבש – פאי במילוי קרם ברולה דבש במליחות מעודנת, מנגולינה – עוגת קרם גבינת מסקרפונה ומנגו עם אינסרט של עוגת דבש, וקראנץ שמרים – עוגת שמרים במילוי קרם שקדים, אגוזים, צימוקים, ומשמש מיובש בזיגוג קראמבל ודבש. פאי הברולה-דבש היה ההפתעה הגדולה שלנו – השילוב של המליחות עם המתיקות, השילוב של המרקמים והטעמים השונים, כל אלה יצרו ביחד עוגה מיוחדת, מפתיעה, שבה הדבר הוא אינו העיקר אלא תוספת מבורכת. גם המנגולינה לוקחת את הטועמים למחוזות לא שגרתיים – מסקרפונה עם מנגו אינם חלק מהטעמים המוכרים לנו בעוגות חג, והעוגה התחבבה עלינו מאוד. אם אתם מחפשים עוגות דבש יותר מוכרות, אלה שמציעים כאן הן מהטובות שתמצאו. המחיר 42-118 שקלים. להשיג בביסקוטי וב-03-5704015/8.

עוגות חג של מתוקה

צילום רותם דרוב

הרשת, יחד עם הקייטרינג מתוקה רומסרוויס, יצרו מגוון מוצרים ותפריטים לקראת החג. למשל, מארז של שלוש מיני עוגות דבש – קלאסית, דבש וחמוציות, דבש ושוקולד צ'יפס, או מגשי אירוח המשלבים פירות שונים. אנו מתמקדים בעיקר בעוגות, וכאן אפשר למצוא עוגת דבש עגולה עם קרם תפוזים – רכה, לחה במידה, עם טעם עדין של דבש ותוספת מפתיעה ומוצלחת של קרם תפוז; עוגת בננה וסילאן – עשויה עם קמח קוקוס וקמח שקדים, כך שהתוצאה היא עוגת בננה רכה, טעימה וקלה יחסית. יש גם עוגת דבש טבעונית עם סילאן ואגוזים, עוגת דבש עם אגוזים וללא מוצרי חלב, עוגת דבש ושזיפים, ופאי תפוחים. המחיר מ-44 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-1-700-723-723.

קינוחי תירוש של יקבי כרמל והשף אבי ביטון

צילום אפיק גבאי

שיתוף הפעולה בין היקב לבין השף ,הוליד מספר קינוחים חדשים המבוססים על משקה תירוש כרמל, העשוי 100% ענבים. מדובר בשלושה קינוחים, כולם פרווה: עוגת תירוש כרמל – עוגה בחושה המבוססת על מיץ תירוש כרמל, הנוכח גם בבלילה וגם בזיגוג שעל העוגה; ח'לבס תירוש כרמל – גרסה חדשה לקינוח יווני, המשלבת סולת ותירוש כרמל; ורפאלו תירוש כרמל – כדורי שוקולד לבן, תירוש וקוקוס עם אגוז לוז במרכז, היחידי שהוא גם ללא גלוטן. אנו טעמנו את העוגה, ושמחנו לגלות כי מיץ הענבים הוא הכוכב שלה, ולא הדבש המסורתי. המיץ מספק לעוגה טעם עדין של ענבים, כמו גם זיגוג ורדרד מעליה, וכל זה במרקם עשיר ולח במידה. התוצאה מרעננת ומספקת. המחיר 33-39 שקלים. להשיג בסניפי מעדניית סוליקה.

עוגות חג ללא גלוטן של פינוקיצ'ן

החנות, המתמקדת במוצרים ללא גלוטן, מחזיקה במאפייה בה נאפים מדי שבוע מאפים ועוגות שונות. לקראת החג מציעים כאן מגוון של עוגות וחלות דבש, בהן עוגת דבש בחושה, מהסוג שאפשר להגדירו קלאסי, אלמלא העובדה החשובה שנעשתה מקמח שאינו מכיל גלוטן. ההבדל בקמח אינו משפיע על הטעם או על המרקם – זו עוגה בחושה יציבה, רכה ואוורירית במידה, לחה יחסית ובעלת טעם עדין של דבש, מהסוג שגם מי שאינו חסיד גדול של עוגות דבש עשוי לאהוב. המחיר 30-40 שקלים (לא כולל משלוח). להשיג בפינוקיצ'ן, יקינטון 6, נס ציונה ובאתר.

עוגות בטעם דבש של עוגל'ה

החברה מציעה שתי עוגות לקראת החג – עוגת שמרים במילוי בטעם דבש, ועוגה בחושה בטעם דבש. ניסינו את הראשונה מבין השתיים, שהיא העוגה החדשה שהחברה השיקה. זו עוגה בסיסית בכל המובנים – יש לה טעם עדין מאוד של דבש, והמרקם שלה אמנם רך ומעט לח, אבל חסר את העסיסיות ואת הקראנצ'יות של עוגות שמרים. המחיר אמנם נוח מאוד, אבל החוויה אינה מספיק טעימה לנו. המחיר עד 7.9 שקלים ל-240 גרם. להשיג ברשתות שיווק.

עוגת דבש של אחוה

צילום יעל האן

עוגת הדבש הזו גדולה יותר וזולה יותר מהקודמת אותה ניסינו, והיא גם טובה יותר. זו עוגה בחושה רגילה בטעם של דבש, מהסוג שאנו מכירים כל חיינו. היא אמנם חסרה כל תחכום, המרקם שלה אוורירי ולח במידה, וטעם הדבש שלה דומיננטי יחסית, ובכל זאת היא מספקת תמורה טובה יותר עבור המחיר הנמוך שלה. המחיר 5 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר