סל הקניות של שחר 948

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו נקטרי פירות – לקיץ הלוהט, קרטיבים טבעיים לחודש הגאווה – מומלצים לכולם, קרקרים – חלק אוהבים אותם, קורנפלקס בננה – אם כבר אז הטעם הזה, קינוחים מפטיסרי – והם גם עושים משלוחים

ENJOY של תפוזינה מבית יפאורה

צילום סטודיו יפאורה

הקיץ כבר כאן, וכך גם סדרת משקאות חדשה של המותג. מדובר במשקאות המוגדרים כנקטר, כלומר כאלה המשלבים מיצי פירות עם מים ורכיבים נוספים. המשמעות היא שמדובר במשקאות יותר קלילים ממשקאות שמבוססים על 100 אחוז פרי, ובה בעת הם טובים יותר ממשקאות שמבוססים על מים עם חומרי טעם וריח. מה מציעה הסדרה הזו? שילובים מוכרים כמו תפוז וגזר, בצד שילובים יותר מיוחדים כמו תפוז עם אננס, פסיפלורה או מנגו. השילוב המוצלח ביותר הוא עם הפסיפלורה – שני הטעמים משתלבים באופן הרמוני, ומספקים מיץ מיוחד ומרענן. אנחנו חסידים של אננס, והשילוב שלו עם תפוז יוצר מיץ בו מרגישים את שני הפירות, גם אם השילוב שלהם ביחד אינו חלק כמו זה עם הפסיפלורה. המחיר עד 7.1 שקלים לליטר. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: המיצים ישתלבו מצוין עם הקיץ הלוהט

PRIDE של פאלטאס

כמו בשנה שעברה, גם השנה השיק מותג הקרטיבים הטבעיים מוצר מיוחד לחודש הגאווה. כדי לשלב את כל שישה צבעיו של דגל הגאווה בקרטיב אחד, נעשה כאן שימוש בתות, מנגו, אננס, מלון ירוק, ספירולינה, ליצ׳י, אסאי, אוכמניות, פטל ודובדבנים. אלה בשילוב עם מים וסוכר קנים אורגני. התוצאה כיפית כמו שזכרנו אותה – ההבדל ניכר לא רק בצבעוניות אלא גם בטעמים, ואפשר לזהות את הטעם הייחודי של כל שכבה ושכבה. המחיר מ-100 שקלים ל-100 יחידות. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מומלץ לכל האנשים

קרקרים של FREE

בואו נתחיל עם אזהרת מסע בגרסה הקולינרית: המרקם של הקרקרים החדשים מזכיר עד מאוד את זה של פתית. אותו מרקם יבש ודחוס למחצה, שהכרנו לראשונה לפני לא מעט שנים. מעולם לא הצלחנו לאהוב את המרקם הזה, אך אחרים סביבנו דווקא כן. כך גם עם המרקם של הקרקרים החדשים – אנחנו העדפנו לוותר, אחרים אימצו אותם לבטנם. אם המרקם של פתית זכור לכם לטובה, כנראה שתאהבו את הסדרה הזו – הבסיס הם רכיבים טבעיים בלבד, מהם 70% קטניות, כאשר הקרקרים הפריכים מאפונה מכילים שלושה רכיבים בלבד, ואילו אלה מחומוס – ארבעה רכיבים בלבד. אין בהם חלבון מן החי, סוכר, שמן או חומרים משמרים, ולקטניות יש השפעה ברורה על הטעם שלהם. המחיר עד 13.9 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות המזון השיווק.

בשורה התחתונה: חלק מאיתנו אהבו אותם

קורנפלקס בננה של תלמה מבית יוניליוור

טעם חדש בסדרת הקורנפלקס בטעמים הגיע למדפים, ומצטרף לקורנפלקס דבש, קורנפלקס וניל, וקורנפלקס מייפל. התוספת של טעם הבננה היא לטעמנו ההגיונית ביותר מכל אלה שקדמו לו – בננה וחלב הולכים מצוין ביחד, ואם אתם לא מוסיפים בננה ממשית לדגני הבוקר שלכם, תוכלו לפחות להוסיף את הטעם. זה לא אותו דבר, אבל בהחלט משדרג את החוויה. המחיר עד 20.9 שקלים ל-448 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם כבר טעם לקורנספלקס, אז בננה זה הטעם שאנו מעדיפים

קינוחים של SHIRIZ פטיסרי

שיריז. צילום יובל אסף

ראינו את הפטיסרי החדש מחלון האוטובוס שהוריד אותנו בסמוך. כבר מהנסיעה הוא נראה לנו לא לגמרי שייך לסביבה שלו, אי שם במרכז גבעתיים. כשהגענו ההרגשה התחזקה – העיצוב של המקום בכלל, ושל העוגות והמאפים בפרט, העמיק את התחושה שזו לא גבעתיים, גם אם הוא לא מאופיין בדיוק באותה קפדנות צרפתית. התפריט כאן כולל עשרות קינוחים, בהם כמה המתאימים לטבעונים ולמי שנמנעים מגלוטן, כולל אקלרים עם קרם פטל, קרם קרמל, קרם פיסטוק, קרם שוקולד או קרם בר מנגו; עוגת סניקרס – עוגת שוקולד פאדג'ית ובוטנים, קרם שוקולד בלגי וקרמל חמאת בוטנים ושבבי בוטנים; טופי קראנץ' – עוגת שוקולד עם קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי בליווי קרם שנטילי וניל; עוגת אלפחורס, קרם ברולה, עוגת פסיפלורה שוקולד לבן ועוד. מה לטבעונים? פאי פקאן, בר שוקולד אישי, מוס שוקולד בלגי ועוד. אנחנו טעמנו כמה קינוחים, החל מעוגת רד וולווט האמריקאית עד פאי לימון הצרפתי. כל אחד מהם היה עשוי בקפידה, משלב בהצלחה מרקמים וטעמים שונים לכדי תענוג. המחיר מ-32 שקלים. להשיג ב-SHIRIZ, כצנלסון 108 גבעתיים.

בשורה התחתונה: תשמחו לדעת שהם גם עושים משלוחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר