סל הקניות של שחר 943

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות: ביסקוויט דובוני שוקולד – שדרוג למוצר הקיים, קפסולות שוקולטה תואמות נספרסו – לא מלהיבות, אטריות ורמיצ'לי ללא גלוטן – כדאי להכניס למטבח, בירה "יותר פראית וטבעית" – אהבנו, שלגון שמנת עם הרבה תוספות – פחות זה יותר

פתיבר דובוני שוקולד של אסם

צילום סטודיו אסם

 אין ספק כי המוצר החדש של החברה פונה בעיקר לילדים. לא פגשנו מבוגרים שהיה להם עניין מיוחד בכך שהשוקולד שעל הפתי בר הוא בצורת דובונים. גם העובדה שמדובר בדובונים שעיקרם הוא קרם חלב, מייעדת אותו בעיקר לילדים – כמבוגרים אנחנו מעדיפים שיהיה יותר שוקולד. הביסקוויט הוא כמובן אותו ביסקוויט, עם המרקם והטעם; והשילוב עם הדובונים התחבב על הילדים שקיבלו אותו (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.9 שקלים ל-175 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מדובר בשדרוג שילדים יאהבו

קפסולות שוקולטה ספלנדיד של קפה עלית מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס

המוצר החדש הוא תולדה של שיתוף פעולה עם מותג השוקולד של החברה. מדובר בקפסולות תואמות נספרסו שיספקו משקה שוקו –שוקולטה עם טעמים של קקאו ושוקולד מריר. המשקה שמתקבל מתוק יחסית, כך שכל מה שצריך לעשות זה רק להוסיף לו חלב. נשמע טוב, אבל התוצאה לא מלהיבה – המשקה שמתקבל דליל יחסית למה שקיווינו לקבל ממשקה המגדיר את עצמו כשוקולטה. אפשר אמנם לזהות את טעם השוקולד המריר במשקה, אבל כדי ליהנות ממנו צריך להשתמש בשתי קפסולות לפחות, וחבל. המחיר עד 18.9 שקלים לעשר קפסולות. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו במיוחד

אטריות ורמיצ'לי ללא גלוטן של כרם

צילום יגאל פרדו

האטריות הללו, שאינן מכילות גלוטן, מיועדות למגוון רחב של מנות, כולל מוקפצות וסלטים חמים או קרים. אם אתם רוצים גיוון באטריות בהן אתם משתמשים, הכירו את הסדרה החדשה שהחברה החלה לייבא ולשווק בישראל. זו כוללת ארבע גרסאות של האטריות: אטריות אורז דקות, אטריות אורז דקות עם כורכום, אטריות אורז חום, ומיקס אטריות אורז דקות. המוצר ה"רגיל" מצוין – ההכנה שלהן מהירה, הן דקות כמתבקש, ומהוות בסיס מצוין למנות מוקפצות שאנו אוהבים לאכול. המחיר עד 19.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: כדאי להכניס את הסדרה הזו למטבח שלכם

גולדסטאר WILD BATCH של טמפו

"יותר פראית וטבעית", זו האבחנה של חובב הבירה אצלנו, שניסה את הבירה החדשה. אבחנה שמתחברת היטב לשיטת ההכנה של הבירה. בחברה מסבירים כי הבירה נוצרה בבישול "פרוע במיוחד" הכולל הכפלה של רכיבי המפתח כמו גם בישול במיכל אופקי. הודות לכך, לא ניתן לדעת מראש את אחוז האלכוהול המדויק, וזה נע בין 6.1% לבין 6.6%. הבירה כהה יותר והטעם שלה עמוק יותר, ועם זאת היא ממשיכה להיות מהנה. עד 49.9 שקלים לשישייה. להשיג ברשתות הישווק, בחנויות אלכוהול נבחרות ובאתר בלנד.

בשורה התחתונה: אהבנו את החידוש הזה

מגנום DOUBLE דולצ'ה גולד של גלידות שטראוס מבית יוניליוור

צילום סטודיו שטראוס

שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם שוקולד, מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי עם שוקולד לבן מעולה, שברי ביסקוויט וקרמל. אם התיאור של השלגון החדש גורם לכם קצת להתבלבל, אתם לא היחידים. גם הניסיון לזהות במהלך האכילה את המרכיבים השונים שלו, יכול לגרום לכאב ראש קל. זה לא שלא נהנינו – הקרמל והשוקולד הלבן מתחברים טוב עם הגלידה, והשברים מספקים משחק של מרקמים – אבל לפעמים קשה לזהות את היער מרוב שלגנים. כלומר עצים. המחיר עד 13.5 שקלים ל-63 גרם, עד 32.9 שקלים למארז של שישיית מיני שלגונים, 246 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, פחות זה יותר גם באוכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר