עד 22.10: פסטיבל חוויה בכרם השביעי במועצה אזורית גזר

פסטיבל חוויה בכרם המהווה את אירוע הדגל של מועצה אזורית גזר, מתארך השנה ויכלול במהלכו מגוון פעילויות, סדנאות, סיורים ואירועי בוטיק

פסטיבל חוויה בכרם, המהווה את אירוע הדגל של מועצה אזורית גזר, מתארך השנה ויכלול במהלכו מגוון פעילויות, סדנאות, סיורים ואירועי בוטיק. כל אלה מותאמים לקהל רחב, בדגש על חובבי יין, שמן, טבע, מוזיקה ואומנות. בין אירועי הפסטיבל: סדנת סודות הערבוב ביקב בן נון, סיור בין הכרמים מנען עד סתריה, סדנה להכנת זיתים, סיור מודרך במשק עברי על תהליך הכנת גבינות צאן ובקר, ביקור בכרם אלול וסיפורה של הגפן המקראית, סיור בבית בד במשק פז בכפר שמואל והסבר על סוגי הזיתים והכנת שמן הזית.

צילום ענת מחניימי

אירוע השיא שיחתום את הפסטיבל יהיה מרוץ הבוז'ולה ב- 22 באוקטובר בין יקבי המועצה, עם רצים בתחפושות מרחבי הארץ, וטעימות יין של היקבים לאורך מסלול הריצה. הסיום יהיה ביקב ברקן, עם דוכני יין, ירקות ופירות, מזון וספורט, כשברקע מוזיקה חיה ומסיבה לכל המשתתפים. המרוץ יתקיים בשלושה מסלולים: 21 ק"מ (חצי מרתון), 14 ק"מ ו-7 ק"מ. המרתון יעבור דרך מסלול היקבים, ביניהם ברבדו, בזק וברקן, וניתן יהיה לטעום את יינות יקבי האזור, ביניהם בן נון, יערה, בראון, סגל, וכרם הרצברג.

את כל תכני הפסטיבל ניתן למצוא באתר המועצה

 

 

תגובה אחת

  1. א. לא מבין את המהלך של יקב כרמל..
    מה הוא צריך את דלתא וארזא על הראש..
    איך כתבתם לזכור אלפי מקט"ים…
    מקווה שזה לא יפריע למכירות של כרמל..

    ב. מחווה מהממת של דידי הררי לאשתו מירית ז"ל.. היא הייתה אשה מדהימה..
    ולהנציח אותה על ידי יין זה מרגש מאוד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד במדור 

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר