פאב 55 – כי מה צריך יותר

איזה כיף לשבת מול תפריט של 55 בירות, לקבל טעימות, להתלבט ולהחליט איזו בירה מתחשק לנו
לפאב 55 יש מספר סניפים עם אותו תפריט (חפשו בגוגל: תפריט פאב 55), כך שאם בא לכם לשחזר בירושלים, כפר סבא או בראשון לציון, הרגישו בנוח

55 סוגי בירה מהארץ ומחוצה לה הם הבסיס לפאב 55 שנפתח לאחרונה במול זכרון  (אזור תעשייה מערבי – זכרון יעקב),  קרוב למתחם הקולנוע וגם לחנויות. כי זה אחלה לבעל שישתה בירה ויצפה בשידורי הספורט בעוד אשתו מגהצת את הויזה. טוב לאימא ואבא ששמים את הילדים בהצגה יומית, ונהנים להם משעת איכות, עם בירות שוות וקוקטיילים ואולי כנפי עוף.

איזה כיף לשבת מול תפריט של 55 בירות, לקבל טעימות, להתלבט ולהחליט איזו בירה מתחשק לנו, לקחת ליד מנת בשר עסיסית, המבורגר שמנמן ושוב בירה או צ'ייסר, ואז לקנח במשהו מתוק להפליא, ותוך כדי להציץ באחד המסכים שמשדרים שידורי ספורט שונים.

כנפי העוף היו אליפות - מנה גדולה, שגם למחרת בבית הייתה מאוד טעימה
כנפי העוף היו אליפות – מנה גדולה, שגם למחרת בבית הייתה מאוד טעימה. צילום איילת קרבצקי

התפריט מאוד ברור – מחולק לפי סוגי הבירה, אייל, לאגר, חיטה. כל בירה מגיעה בכוס מיועדת לה, כשבתפריט מצוינים  גם אחוזי האלכוהול של הבירות. כל חובב בירה ימצא את מה שהוא אוהב, בירה מוגשת במקצועיות וטריות. אני הלכתי על בירת ברבר וינטר, כהה, טיפה מתוקה, ראש קצף חזק ומרשים. ליד הבירה הזמנתי באן עם אונטריב מבושל בבישול ארוך ומפורק, עם בצל וחמוצים, ומנה של כנפי עוף, צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה.

תפריט הבירות מקסים והאופציה של טעימות עוזרת מאוד לבחור
תפריט הבירות מקסים והאופציה של טעימות עוזרת מאוד לבחור. צילום איילת קרבצקי

הבאן היה טעים מאוד. הבשר היה מבושל היטב ומתובל בעדינות, ולחמניית הבאן ספגה יפה את מיץ הבשר. הצ'יפסים היו מהזן התעשייתי – וחבל. כנפי העוף היו אליפות – מנה גדולה, שגם למחרת בבית הייתה מאוד טעימה. הבירה הייתה ליווי נהדר. אפילו הקינוח – קרם ברולה קפוא עם בננות, היה גם כן טעים, וכן – הבירה ליוותה אותו יפה.

העיצוב לא מעייף, הישיבה נוחה, מאוד מזכיר ברי ספורט בעולם, עם מסכי הטלוויזיה סביב. גם אם באים לבד או בקבוצה, ספורט  תמיד עושה כיף. תפריט הבירות מקסים. האופציה של טעימות עוזרת מאוד לבחור. התפריט מלווה את הבירות בהתאמה ובהשלמה. הצוות מאוד שירותי, ויודע מה יש בתפריט ואיזו בירה כדאי לשתות עם האוכל.

לפאב 55 יש מספר סניפים עם אותו תפריט (חפשו בגוגל: תפריט פאב 55), כך שאם בא לכם לשחזר בירושלים, כפר סבא או בראשון לציון, הרגישו בנוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר