פיתוח ישראלי לחולי סכרת: אפליקציית בקרת רמת הסוכר בדם

האפליקציה זמינה למשתמשי הסמארטפונים של Windows phone 8 בלבד, אשר לפי חברת יורוקום, בארץ רובם משתמשים באחד מהסמארטפונים מסדרת Nokia Lumia

אפליקציה ישראלית חדשה מסייעת במשימה היומיומית של כל חולה סכרת בבקרה על רמת הסוכר בדם, ופניה בהולה לרופא בכל תסמין של הופעת החולי.
GLUCOAPP הינו יישום אשר נוצר על ידי מפתח ישראלי עבור חולי סוכרת, מטרה למנוע ו/או לנסות להקטין את הסיכון שבמצב היפר או היפוגליקמיה.

האפליקציה זמינה למשתמשי הסמארטפונים של Windows phone 8 בלבד, אשר לפי חברת יורוקום, בארץ רובם משתמשים באחד מהסמארטפונים מסדרת Nokia Lumia.

האפליקציה כוללת סט כלים שמטרתם למנוע או לצמצם את מצבי הקיצון המסוכנים של רמת הסוכר בדם. בליבה של האפליקציה מספר אלגוריתמים ה"לומדים" בצורה אינדיבידואלית את תנודות רמת הסוכר בדם. 
היישום מספק תחזית לרמת הסוכר של המשתמש, ואף מתריע כשמזהה אפשרות של הגעה למצב קיצון.

ל-GLUCOAPP ממשק המאפשר הזנה ידנית מהירה של הנתונים הרלבנטיים (רמת סוכר, צריכת פחמימות, יחידות אינסולין ורמת פעילות) בכמות מינימלית של לחיצות כפתורים, וכן דו"חות שמאפשרים לצוות הרפואי ולחולים לאבחן בצורה יעילה ומהירה נקודות זמן בעלות פוטנציאל סיכון.

את היישום פיתח חנן זכאי, אביו של ירדן, ילד סוכרתי בן חמש וחצי. היישום זכה להשתתפות ומימון במסגרת תכנית APPCAMPUS העולמית (לעידוד פיתוח אפליקציות לסביבת חלונות 8), ועולה לאוויר בימים אלה בחנות האפליקציות WINDOWS STORE . למרות שאין מדובר בתחליף לטיפול רפואי, מדובר ביישום שיאפשר פתרון פשוט, זול (חינם) ויעיל, שיסייע למשתמשים במניעת מצבי קיצון ואיזון רמות הסוכר.

לכניסה לאפליקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר