פריניר הטמיעה פתרון M3 של Infor

פרויקט ההטמעה בוצע על ידי Intentia, נציגת חברת M3 בישראל, בליווי חברת הייעוץ אלטרנטיבה

חברת פריניר העוסקת בתחום התוצרת החקלאית המעובדת, הטמיעה את M3, פתרון ה- ERP של חברת Infor הבינלאומית לענפי התעשייה, המיוצג בישראל על ידי קבוצת Intentia.

הפתרון שהוטמע ייעודי לתחום המזון והמשקאות, עונה על הדרישה לבצע ניהול מורכב של שרשרת אספקה ומלאים ולעמוד בתנאי ביקורת איכות ותקנים מחמירים בתחום עקיבות החומרים, וכן מאפשר לנהל תחזיות וביקושים באופן המתחשב בעונתיות, מבצעים בשוק, ומוצרים חליפיים.

פרויקט ההטמעה התבצע במשך חצי שנה על ידי חברת Intentia פתרונות מתקדמים, זרוע הביצוע של הקבוצה, ובליווי צבי פינסקי, יועץ בכיר בחברת הייעוץ אלטרנטיבה. הפתרון, המשרת כיום את כל תחומי הפעילות העסקית בחברה, עלה לאוויר כאשר משולבים בו כלל המודולים המוצעים, כולל ניהול פיננסי והנהלת חשבונות, ניהול רכש ומלאי, ניהול שרשרת אספקה, ניהול מכירות, ניהול ותכנון ייצור.

יפתח קרן, מנכ"ל פריניר, אומר: "פרויקט ההטמעה של M3 התבצע תוך עמידה בתקציב שהוגדר ובלוחות הזמנים. הפתרון, המבוסס על ידע וניסיון מוכח בתחום המזון והמשקאות, יאפשר לפריניר עצמאות תפעולית. הבחירה ב-M3 הוכיחה את עצמה ככזאת המאפשרת לארגון לשלוט בתהליכים מורכבים ולהמשיך לצמוח ולהשיג את מטרותיו".

עוזי יערי, מנכ"ל Intentia פתרונות, אומר: "M3 מאפשר לפריניר ולארגונים אחרים בענף המזון והמשקאות שליטה מלאה בתהליכים ובקרה תקציבית פיזית על כל פעילות של תכנון מול ביצוע, ניהול מחסנים על פי אצוות וקבלת מידע על כל אצווה, יכולת שליטה ברמת FEFO, בקרת איכות, תכנון רכש ויכולת תזמון ייצור של מאות מוצרים. הפרויקט בוצע בהצלחה הודות לשיתוף פעולה של צוות המחשוב של פריניר והליווי המקצועי של חברת אלטרנטיבה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר