פרס לשף אייל שני על תרומתו לחקלאות הישראלית

חיים אלוש מנכ"ל ועידת ישראל לחקלאות מעניק לשף אייל שני את הפרס על תמיכה בתוצרת החקלאות הישראלית. צילום יח"צ
בוועידת ישראל לחקלאות ה-13 כיבדו את השף באות הוקרה על תמיכה בתוצרת חקלאות כחול-לבן. שני: "יש לי 50 מסעדות בעולם. האוכל הטוב בעולם מתבשל פה וירקות כמו שלנו אין בעולם"

בוועידת ישראל לחקלאות ה-13 שהתקיימה בקיבוץ מעלה החמישה בתאריכים 4-6.1.23, הוענק פרס מיוחד לשף אייל שני, על תמיכה בתוצרת החקלאות הישראלית. הוועידה שנחשבת לאירוע החשוב ביותר של ענף החקלאות, מהווה זירת שיח רב-תחומי ובמה מסוגה לדיוני עומק מרתקים על הענף, אך גם עושה כבוד לאלה שעוזרים לקדם את הענף בכול מיני דרכים.

אייל שני בטקס הענקת הפרס בוועידת החקלאות. צילום יח"צ

אייל שני ידוע באהבתו לירקות ישראלים משובחים – ובראשם כמובן העגבנייה, וגם כשופט בתוכנית הטלוויזיה 'מאסטר שף' זוכה ממנו התוצרת הישראלית לא פעם לשבחים.  "אני מבשל בארץ הזאת כבר שלושים וחמש שנים, כשעדיין לא היה פה כלום אבל היה המון. יש לי חמישים מסעדות ברחבי העולם, ולא יהיה לי ערך אם אהיה בן אדם שעובד בסביבה הבינלאומית ואין לו מקום שממנו הוא בא", אמר שני עם קבלת הפרס. "המקום שאני מדמיין זה הארץ. הירקות בארץ – התדר שלהם, הטעם, הייחוד, לא מוצא כאלה בשום מקום בעולם. זו נוסחת היסוד שלפיה אני מתקדם הלאה. אני אומר שיש לנו את הירקות הטובים בעולם. חתך הטעם של הירק הישראלי מגיע לכל העולם, והאוכל הטוב בעולם מתבשל פה בארץ".

חיים אלוש, מנכ"ל ועידת ישראל לחקלאות, החמיא לשני: "כולנו מכירים ויודעים את האהבה והתמיכה שלו לחומר הגלם המקומי ולחקלאות הישראלית. גם הוא יודע שהתוצרים שמיוצרים בישראל על ידי-החקלאים הישראלים, הם הטובים בעולם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר