צלעות טלה ברוטב צ'ימיצ'ורי

חומרים (4 מנות):8 יח' צלעות טלה מלח גספלפל שחור½ חבילה פטרוזיליה קצוצה½ חבילה כוסברה קצוצה4 שיני שום כתושותפלפל אדום חריף 1 קצוץ דק לא חובהמיץ לימון מלימון 11 כף סוכר6 כפות שמן זיתאופן ההכנה:מומלץ להכין לילה לפני: להכנת רוטב הצ'ימיצ'ורי נערבב את הפטרוזיליה, כוסברה, שיני השום, פלפל חריף, מיץ לימון, סוכר, שמן, ½ כפית מלח ומעט פלפל שחור. נדליק את המנגל ונניח את צלעות הטלה על הרשת תוך כדי המלחה ופלפול הנתחים. נצלה את הצלעות במשך 4 דקות מכל צד, ונחזור שוב על הפעולה (סה"כ 4 פעמים). חשוב לדעת כי צלעות טלה הן בשר רך מאוד שאינו דורש בישול ארוך, ולכן נעדיף את שיטת הרוטציה. כשהצלעות מוכנות נמזוג 2 כפות מרוטב הצ'ימיצ'ורי על כל צלע, ונגיש חם לשולחן. נובה אירועים, ביתן הארצות 4, נמל ת"א. 03-5447750, 1-800-333-432צילום דניאל לילה

חומרים (4 מנות):
8 יח' צלעות טלה
מלח גס
פלפל שחור
½ חבילה פטרוזיליה קצוצה
½ חבילה כוסברה קצוצה
4 שיני שום כתושות
פלפל אדום חריף 1 קצוץ דק לא חובה
מיץ לימון מלימון 1
1 כף סוכר
6 כפות שמן זית

אופן ההכנה:
מומלץ להכין לילה לפני: להכנת רוטב הצ'ימיצ'ורי נערבב את הפטרוזיליה, כוסברה, שיני השום, פלפל חריף, מיץ לימון, סוכר, שמן, ½ כפית מלח ומעט פלפל שחור.
נדליק את המנגל ונניח את צלעות הטלה על הרשת תוך כדי המלחה ופלפול הנתחים.
נצלה את הצלעות במשך 4 דקות מכל צד, ונחזור שוב על הפעולה (סה"כ 4 פעמים). חשוב לדעת כי צלעות טלה הן בשר רך מאוד שאינו דורש בישול ארוך, ולכן נעדיף את שיטת הרוטציה.
כשהצלעות מוכנות נמזוג 2 כפות מרוטב הצ'ימיצ'ורי על כל צלע, ונגיש חם לשולחן.

נובה אירועים, ביתן הארצות 4, נמל ת"א. 03-5447750, 1-800-333-432

צילום דניאל לילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר