קורס מעשי מיוחד בדנון: אופים בחמישי לילה ומוכרים בשישי בבוקר

התפריט ישתנה כל חודש ויציע מגוון מאפים מקוריים ומיוחדים שהוכנו במיוחד עבור הפעילות
ב-1 בפברואר ייפתח הבולנז'רי של דנון אשר יפעל בימי שישי בבוקר בלבד בקמפוס בית הספר בנמל תל אביב ויציע מגוון מאפים לאכילה במקום או לקנייה הביתה

ב"דנון – בית הספר למצוינות קולינרית" פותחים מסלול לימודים חדש המעניק לתלמידי תחום הקונדיטוריה הזדמנות לתרגל ייצור, אפייה ומכירה של מוצרים מעשה ידיהם. ב- 1 בפברואר 2019 ייפתח הבולנז'רי של דנון, אשר יפעל בימי שישי בבוקר בלבד בקמפוס בית הספר בנמל תל אביב, ויציע מגוון מאפים לאכילה במקום או לקנייה הביתה.

אלכס ברמן. צילום אופירה מור
אלכס ברמן. צילום אופירה מור

כדי שיהיה מה למכור, מדי יום חמישי ייפגשו התלמידים למהלך של אפייה לילית בהנחייתו של אלכס ברמן – מרצה בכיר בדנון ובעל תואר אלוף ישראל באפייה. במהלך הלילה ייאפו התלמידים מגוון מאפי שמרים, מאפי בוקר ולחמים, ובשישי בבוקר תופעל מסעדת הסקול יארד שבקמפוס בית הספר כבית קפה ובולנז'רי, בו יוצעו המאפים הטריים למכירה למבקרים במתחם הנמל.

התפריט ישתנה כל חודש, ויציע מגוון מאפים מקוריים ומיוחדים שהוכנו במיוחד עבור הפעילות, על מנת לאפשר לתלמידים להתנסות במספר גדול של טכניקות וטעמים. כך ניתן יהיה למצוא בבולנז'רי לחמים במשקל ולחמים אזוריים, מאפי בוקר ושמרים במליות שונות, עוגיות מיוחדות, קראנצים ומדלנים – לאכילה במקום או לקחת הביתה.

מחירי המאפים החל מ-12 שקלים, מחיר קפה החל מ-5 שקלים. שעות פעילות: מדי יום שישי בין השעות 8:00 עד 12:00.

דנון – בית הספר למצוינות קולינרית, נמל תל אביב. 03-7571555

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר