קפה סילבה – חיפה מתעוררת לארוחת בוקר

יש מבחר נאה מאוד של ארוחות בוקר, החל מארוחה זוגית או אישית של ביצים, לחמים, ממרחים גבינות ושתייה. צילום איילת קרבצקי
האוכל בסילבה מוגש מאוד יפה, השירות נעים, מוזיקה שקטה. המקום יכול להוות מקום בילוי מעולה ליחיד או למשפחה שבא לה לאכול ארוחה משותפת, וגם לכמה חברות שאוהבות לקשקש ולנשנש

כמעט באיחור אלגנטי, חיפה מתחדשת בסצנת אוכל, שכמעט כולה מתרכזת בעיר התחתית. אבל ארוחות בוקר בעיר, זה מצרך נדיר. לכן כשקפה סילבה הוותיק בחיפה לקח את מסעדת וילה כרמל במלון בוטיק כרמל על הכרמל, הקונספט של ארוחות בוקר היה רעיון מבורך.

צילום איילת קרבצקי
צילום איילת קרבצקי

המיקום כבר עושה את שלו, ואפשר לשבת בחלל המסעדה הלא מאוד גדול או במרפסת המקורה והסגורה, וליהנות משמש או מגשם – תלוי בעונה. יש כאן מבחר נאה מאוד של ארוחות בוקר, החל מארוחה זוגית או אישית של ביצים, לחמים, ממרחים גבינות ושתייה, או ללכת על משהו ספציפי יותר. אנחנו בחרנו בוקר צרפתי: שלושה מיני קרואסונים שהכילו ביצה עלומה וגבינת עיזים, אמנטל ושינקין, סלמון וגבינת שמנת, עם סלט ירקות קטן בצד. בנוסף לקחנו ארוחת בוקר כמו בבית: טוסט מחלה משובחת  עם אבוקדו וביצה עלומה, עם סלט ירקות וזיתים ולחם. גבינת קממבר הייתה אמורה להגיע עם ריבת תאנים, אבל שכחו אותה במטבח.

צילום איילת קרבצקי
צילום איילת קרבצקי

אז ככה, הלחמים הם של מאפיית ברדא המשובחת מחיפה – כל ביס מפיץ טריות. מיני קרואסונים נאפים במקום, והם טובים. ניכר כי הדגש על חומרי גלם טריים ומשובחים הוא חלק מה- DNA בדמם של בעלי המקום. הכל מאוד מאוד טרי וטעים. יש קפה טוב ומיצים שנסחטים במקום, ואפשר לבחור בקפה ומאפה משובח, או בבייגל חם עם שלל מילויים, ארוחת פנקייקים או ארוחת בוקר מלאה וגדולה, ואחר כך לשחרר את הכפתור במכנסיים.

צילום איילת קרבצקי
צילום איילת קרבצקי

האוכל מוגש מאוד יפה, השירות נעים, מוזיקה שקטה. המקום יכול להוות מקום בילוי מעולה ליחיד או למשפחה שבא לה לאכול ארוחה משותפת, וגם לכמה חברות שאוהבות לקשקש ולנשנש. המחירים לא מרקיעי שחקים, ואפשר בהחלט לאכול בהנאה בלי לקבל טלפון ממנהל הבנק. מחיר ארוחה מלאה (כל ארוחה מקבל שתייה קלה וקפה) ליחיד 60 ₪, זוגי – 119 ₪, כמו בבית – 39 ₪, שקשוקה ירוקה או שקשוקה סילבה – 49 ₪, בוקר צרפתי – 52 ₪, בייגל חם במילויים שונים – בסביבות 45 ₪, תלוי במילוי. גם לילדים יש מה לאכול ויש מרחב פתוח להתרוצץ, אז מה רע?

קפה סילבה – מלון וילה כרמל, היינריך היינה 1 חיפה. 04-8114442. שבת 8:00 עד 12:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר