Booking.com פרסמה את הזוכים בפרס חוות דעת האורחים לשנת 2017, בו יכולים לזכות אתרי אירוח שמעניקים בעקביות חוויות אירוח ברמה גבוהה. בעקבות סקירה של למעלה מ-140 מיליון חוות דעת של מטיילים באמצעות האתר, הוענק הפרס ל-549,937 מקומות אירוח ב-218 מדינות וטריטוריות אזוריים. המדינות שמובילות עם מספר הפרסים הגדול ביותר הן איטליה (81,603), צרפת (33,500), ארה"ב (30,502), ספרד (29,598), גרמניה (25,969), קרואטיה (24,395), אנגליה (21,655), פולין (18,391), רוסיה (18,300), ויוון (17,361).
לראשונה לוקחת קטגוריית את ההובלה מן המלונות כקטגוריית האירוח בעלת הציונים הגבוהים ביותר, עם 30% ממקומות האירוח שזכו בפרס בשנת 2017. למעשה, ארבע מתוך חמש קטגוריות מקומות האירוח המועדפים אינם נכללים תחת ההגדרה המסורתית למלון: דירות (165,876), מלונות (132,339), בתי הארחה(63,697) , מקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר (55,833), ווילות להשכרה (29,634).
בישראל קיבלו את הפרס כ-1,370 מקומות אירוח, עם ציון כולל של 8.9 – מעל הממוצע העולמי העומד על 8.75. את המקומות הראשונים ברשימה הישראלית מוביל אזור הצפון, ואלה עשרה המצטיינים: צימר "תמר וגפן" מהיישוב מצפה הילה – ציון 10; "בקתות נוף אינסופ" בכפר קיש – 9.9; "אחוזת המאירי" בראש פינה – 9.9; "סוויטת ימים על החוף" במושב שבי ציון – 9.8; "יקב אסף ובקתות היקב" בקדמת צבי שברמת הגולן – 9.8; "בקתות אמורינו" ביישוב ליבנים בגליל – 9.8; בית הארחה "ורד המדבר" מהיישוב הקהילתי מדרשת בן גוריון שבנגב – 9.7; מלון "חד נס 229" –9.7; "דירות בוטיק – נמל תל אביב" – 9.7; מלון "הוילה הלבנה תל אביב" – 9.4.
כדי לקבל פרס צריכים מקומות האירוח לקבל ציון של 8.0 ומעלה על ידי לפחות חמש חוות דעת שהתקבלו עד מועד סיום התחרות. את חוות הדעת יכולים להזין אך ורק לקוחות Booking.com שביצעו צ'ק-אאוט ממקום האירוח, כאשר הדירוג מתבצע על פי שש קטגוריות: ניקיון, נוחות, מיקום, מתקנים, צוות, ותמורה למחיר. באתר אומרים, כי בזכות העובדה שלא ניתן לשנות או לערוך חוות דעת, מטיילים יכולים להתייחס אליהן כמקור מידע מהימן ואותנטי שמספק את תמונת חוויית האירוח האמיתית בכל מקום לינה הרשום ב-Booking.com.