רפאל'ס והמכללה האקדמית תל-חי יפתחו מוצרי מזון טבעיים

במסגרת שיתוף הפעולה תתרום רפאל'ס את מומחיותה בתחום המזון הטבעי, ייצור מוצרי גרנולה ודגנים מלאים. יחד יפותחו מוצרי CLEAN LABEL, מזון על טהרת הרכיבים הטבעיים, שישווק בארץ ובעולם

חברת רפאל'ס, המתמחה במוצרי מזון טבעיים, גרנולה ומוצרי דגנים, תחל בשיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל-חי. החברה, בשיתוף החוג למדעי המזון במכללה הגלילית, יעסקו ב פיתוח מוצרי מזון ייחודיים, בדגש על מוצרי CLEAN LABEL – מזון על טהרת הרכיבים הטבעיים, הקרוב ביותר לטבע, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן וכו'.

בפגישה בין רפאל ממבר, בעלים ומנהל הפיתוח של רפאל'ס, וד"ר אופיר בנימין, מרכז תחום החישה במזון במכללת תל-חי, הוחלט על שיתוף הפעולה אשר ייצא לדרך בשנת הלימודים הקרובה, ונערך מפגש ראשון עם הסטודנטים שנבחרו לפרויקט.

רפאל ממבר אומר: "עולם הבריאות של רפאל'ס נולד מאהבה פשוטה לאנשים ולמזון בריא וטעים באמת. אנחנו מאמינים שכדי להכין מוצר איכותי ובריא, צריך להבין באנשים, בחומרי גלם, בערכים התזונתיים, בטעמים, במרקם ובצבע. מכללת תל-חי נחשבת למרכז של מצוינות וחדשנות, ומצאנו לנכון לשתף פעולה באופן שלהערכתנו יניב תוצאות איכותיות ומוצרים פורצי דרך לשוק המזון".

בתמונה: מימין רפאל ממבר – רפאל'ס, ואופיר בנימין – מכללה אקדמית תל-חי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר