ערב יווני בשגב קיטשן גארדן – לספק לקהל מה שהוא אוהב

שף שגב משה (מימין) - הערב היווני נוצר כדי להביא גיוון לקהל הישראלי חובב החידושים
בסך הכל יודעים כאן לספק לקהל את מה שהוא אוהב – מנות גדולות, אוכל טעים, אווירה שמחה (כיאה לערב יווני), ושוטים של אוזו שמגיעים מדי פעם לשולחן על חשבון הבית ומשלימים את האווירה

בדרך למסעדה של השף שגב משה במתחם שרונים בהוד השרון, תהינו למה בעצם הם חשבו על הערב היווני המתקיים בימי ראשון בערב. הסברה הייתה שמדובר בערב חלש יחסית וזהו ניסיון למלא את המסעדה, תוך שימוש באחד הטרנדים המובהקים בתחום – המטבח הבלקני, שזה היווני מהווה בו חלק מרכזי. כאשר הגענו למסעדה לא ידענו האם הקונספט כל כך מצליח ולכן המסעדה מלאה, או שמא מדובר בערב מצליח בכל מקרה, והערב היווני נוצר במטרה להביא את הגיוון המתבקש לקהל הישראלי חובב החידושים.

אפשר לקבל לשולחן מגוון של מנות פתיחה במחיר של 34 שקלים לסועד
אפשר לקבל לשולחן מגוון של מנות פתיחה במחיר של 34 שקלים לסועד. צילום עידן ירדני

כך או כך, הנה כל מה שכדאי לדעת על הערב היווני ב"שגב קיטשן גארדן", שהעיצוב שלה מזכיר גן ירוק, כיאה לשמה, ובשום אופן לא אי יווני. התפריט המיוחד מוצע בכל יום ראשון החל מהשעה 19:00 בצד התפריט הקבוע, ובמקום מופיעה להקה המבצעת שירים יוונים בקולי קולות. במילים אחרות, אם אתם מחפשים אווירה שקטה לשיחה אינטימית, נסו להגיע לכאן בערב אחר. אבל אם אתם מחפשים חגיגה יוונית בניחוח ישראלי, הגעתם למקום הנכון.

שמונה מנות עיקריות לבחור מתוכן, הכוללות מנות צמחוניות, דגים ובשר
שמונה מנות עיקריות לבחור מתוכן, הכוללות מנות צמחוניות, דגים ובשר. צילום עידן ירדני

אז מה בתפריט? אפשרות לקבל לשולחן מגוון של מנות פתיחה במחיר של 34 שקלים לסועד, ושמונה מנות עיקריות לבחור מתוכן, הכוללות מנות צמחוניות, דגים ובשר. במנות הפתיחה קיבלנו סלט חומוס עם גרגרים ועגבניות שרי, עם מרקם חלק וטעמים מוצלחים; איקרה מלוחה למדי עם עלי אורגנו פריכים; שלושה עלי גפן רכים וחמוצים במידה הנכונה בתוך רוטב פלפלים דומיננטי מדי; סלט יווני טרי עם מעט גבינה והרבה חתיכות לחם קלוי; רוטב שעועית עם טחינה וסילאן, מנה מתקתקה ומוצלחת מאוד; סלט קולרבי טרי; כרובית מטוגנת במידה הנכונה; ציזיקי קר ומרענן, מהטעימים שאכלנו מחוץ לגבולות יוון; וכמובן לחם מרובע, בן לוויה מושלם למנות אלו.

שוטים של אוזו מגיעים מדי פעם לשולחן על חשבון הבית ומשלימים את האווירה
שוטים של אוזו מגיעים מדי פעם לשולחן על חשבון הבית ומשלימים את האווירה. צילום עידן ירדני

מתוך המנות העיקריות הזמנו מוסקה בלקנית – חצילים קלויים, בשר טחון, רוטב עגבניות ורוטב בשמל (89 שקלים) ודג נמל סנטוריני שלם – צלוי בגריל עם עשבי תיבול, שום ולימונים (119 שקלים). המוסקה הייתה אמנם שמנונית למדי אבל טעימה במיוחד, עם רוטב בשמל מוצלח, בשר טוב וכמות מדויקת של תפוחי אדמה וחצילים. הדג היה מצוין – עשוי במידה הנכונה, מלא בטעם, עם תיבול שמאדיר אותו ולא מטשטש אותו.

בסך הכל יודעים כאן לספק לקהל את מה שהוא אוהב – מנות גדולות, אוכל טעים, אווירה שמחה (כיאה לערב יווני), ושוטים של אוזו שמגיעים מדי פעם לשולחן על חשבון הבית ומשלימים את האווירה.

 

שגב קיטשן גארדן – מתחם שרונים, הירקון 2 הוד השרון. א'-שבת 12:00-23:00, ערב יווני: א' מ-19:00

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר