הקוקטלית – להחזיק את הצלחת יחד עם כוס היין

במשך שנים מחפש מאיר בולקה פתרונות פשוטים אולם מיוחדים לשימושים שונים במטבח. לאחר שחקר ובדק, הוא פנה אל קרן טיבי, קרמיקאית בעלת סטודיו לקרמיקה, וביחד הם פיתחו את הצלחת המוגדרת כפתרון האולטימטיבי לאירועים

רבים מאיתנו מכירים את הסיטואציה הזאת: עומדים באירוע קוקטייל או הגשה במזנון בופה עם צלחת ביד אחת וכוס יין בשנייה, ולא יכולים לאכול או ללחוץ יד למכר שכל כך שמחים לפגוש במקום. לפתרון לכך קוראים קוקטלית – הצלחת הישראלית החדשה לאירועים, אותה פיתחו הקרמיקאית קרן טיבי ואיש הקולינריה מאיר בולקה.

להניח את מנת האוכל על הצלחת ולשלב את כוס היין במגרעת המיועדת לכך. צילום מאיר בולקה
להניח את מנת האוכל על הצלחת ולשלב את כוס היין במגרעת המיועדת לכך. צילום מאיר בולקה

במשך שנים מחפש מאיר בולקה פתרונות פשוטים אולם מיוחדים לשימושים שונים במטבח. לאחר שחקר ובדק, הוא פנה אל קרן טיבי, קרמיקאית בעלת סטודיו לקרמיקה, וביחד הם פיתחו את הצלחת המוגדרת כפתרון האולטימטיבי לאירועים. הצלחת עליה ניתן להניח את מנת האוכל ולשלב את כוס היין במגרעת המיועדת לכך, עשויה מקרמיקה בעבודת יד, עם חספוס קל שנותן תחושת ביטחון שהצלחת ותכולתה לא יחליקו מהיד. ניתן לבחור צלחות בצבעים שונים, ביניהם לבן, שחור או ירוק.

הצלחת היא המוצר הראשון במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים וצפויים מוצרים נוספים. לפרטים נוספים: קרן טיבי 053-7739464, מאיר בולקה 052-6525348.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר