אגאדיר: שתי בשורות טובות

הבשר הוא לב ליבה של הרשת והסיבה העיקרית לאכול כאן. מדובר בהמבורגר וואגיו, שכבר היה בתפריט ויצא ממנו, וכעת עושה קאמבק. החידוש העיקרי השני הוא בתחום הצומח – סלט קיץ

שתי בשורות טובות טומן בחובו התפריט המתחדש של רשת ההמבורגריות, האחת בתחום הבשר, והשנייה בתחום הצומח.
נתחיל עם הבשר, שהוא לב ליבה של הרשת והסיבה העיקרית לאכול כאן (מבלי לזלזל חלילה בחידוש השני, עליו נפרט בהמשך). מדובר בהמבורגר וואגיו, שכבר היה בתפריט ויצא ממנו, וכעת עושה קאמבק.

מדובר בזן מיוחד של בקר, שפרסומו בעולם קשור לתנאי הגידול הקפדניים שלו ביפן, שם מכינים ממנו את הקובה ביף. במקרה זה מדובר בבקר שגדל בכפר תבור, בתנאים פחות קפדניים אולי, אך גם כך אפשר לזהות מיד את ההבדל בינו לבין בשר הבקר הרגיל. אם לא תבקשו צלייה מקסימלית, תיהנו מבשר רך יותר, בעל טעמים עמוקים יותר בהשוואה לבשר הבקר המשמש את הרשת לשאר ההמבורגרים שלה.

ההמבורגר מוגש בלחמניית בריוש רכה וטעימה, ובצדו הצ'יפס הטוב של הרשת, עם רוטב טרטר. באופן טבעי, אפשר לאכול אותו כמות שהוא (74 שקלים) או במסגרת דילים שונים (69-89 שקלים).

החידוש העיקרי השני נמצא, כאמור, בתחום הצומח. דילגנו על כרובית פריכה עם צזיקי קר (26 שקלים), שילוב שנשמע לנו מאולץ מדי, והזמנו סלט קיץ, כלומר עלי חסה סלנובה עם זוקיני וגבינת ריקוטה פרסקה, שבבי שקדים, ענבים ורוטב הדרים (34 שקלים). זה ללא ספק אחד הסלטים הקלילים והטובים שאכלנו בקיץ הישראלי החם. כל הרכיבים היו טריים, הגבינה טובה, הפירות סיפקו מתיקות מעודנת, והרוטב הביא מידה של חמיצות מתבקשת. בהתחשב בגודל המנה, אנו מעזים לומר שהסלט הוא סיבה טובה בפני עצמה לבוא לאכול כאן.

מלבד כל אלו, כדאי לציין לטובה כי רשת אגאדיר מציעה תפריט קוקטיילים ב-29 שקלים לקוקטייל, והוזילה את מחירי חלק מהמנות בתפריט, כולל איחוד מחירי כל הקינוחים – 33 שקלים במקום 31-39 שקלים. במציאות הכלכלית היקרה בה אנו חיים, זה כשלעצמו צעד מבורך.

אגאדיר, *5690

צילום עידו איזק, תמוז רחמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר