אורח במצפה הימים: שף טוד אינגליש

את שף אינגליש ליווה מנחה ובמאי התוכנית, השף מייקל גינור , ישראלי לשעבר הנחשב לבעל השפעה רבה בעולם הקולינרי בארה"ב ובעל מסעדה מקסיקנית בשם "לה ורידאד" בבוסטון

השף טוד אינגליש, סלבריטי בארה"ב, ביקר השבוע בישראל בסיוע משרד התיירות.
המטרה: צילומי תוכנית טלוויזיה "טיול אוכל עם טוד" המשודרת ברשת הטלוויזיה האמריקאית הציבורית  PBS בה צופים 100 מיליון איש.

את שף אינגליש ליווה מנחה ובמאי התוכנית, השף מייקל גינור , ישראלי לשעבר הנחשב לבעל השפעה רבה בעולם הקולינרי בארה"ב ובעל מסעדה מקסיקנית בשם "לה ורידאד" בבוסטון,
אינגליש וגינור הגיעו עם צוות צילום לביקור בחוות הבריאות מצפה הימים, על מנת להכיר מקרוב משק אורגני במלון יוקרתי.

השף אינגליש שוטט עד הערב במשק ובחווה עם שף מסעדת "מוסקט", חיים טיבי, טעם מהפירות, הירקות, הגבינות, התבלינים, הצאן והבקר, ונהנה מארוחה שכללה את כל המרכיבים להם נחשף בחווה, אותה הכין השף טיבי.

שף טוד אינגליש הינו הבעלים של 12 מסעדות יוקרה בארה"ב, בהן רשת מסעדות "אוליב" בניו יורק, מסצ'וסטס, וושינגטון, צ'רלסטון ולאס וגאס; מסעדות דגים, מסעדות ים תיכוניות ועוד בהוליווד, אגם בואנה, בוויסטה, ומסעדות יוקרה נוספות על אוניות הפאר "קווין מרי" ו"קווין ויקטוריה". 

אינגליש, ממוצא אנגלי ואיטלקי, החל את דרכו בעולם המסעדנות בגיל צעיר מאוד, זכה להצלחה והוענקו לו פרסים יוקרתיים רבים. הוא פרסם מספר ספרי בישול, ויש לו תוכנית טלוויזיה ידועה בארה"ב: "לבשל עם טוד אינגליש".
לאחרונה בנה תפריט בסגנון טוסקנה למסעדה חדשה בשם "ביזו" (נשיקה) בבעלותה של השחקנית אווה לונגוריה-פרקר מהסדרה "עקרות בית נואשות", שנפתחה בהוליווד באירוע גדול עם עשרות שחקנים, במאים, מסעדנים ושפים.
בביקורו בישראל סייר אינגליש סביב הכנרת, וביקר בשווקים של נצרת ועכו, ירושלים ותל אביב.

בתמונה (מימין לשמאל): השפים אינגליש, גינור וטיבי, בגינה האורגנית
של מצפה הימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר