אורקה חוגגת 4 שנים עם תפריט של דגי-על ויינות יקב יתיר

מתפריט הספיישל: דג חרב עם סלט של שקדי עגל, קוד עם לזניה של סרטנים מאודים, טונה עם "סיגר" של פטריות כמהין, ועוד. לצד תפריט זה יוצעו יינות יקב יתיר בקונספט יחודי

מסעדת אורקה, החוגגת ארבע שנים לפעילותה, מציגה בתפריטה מטבח עילי אישי באוריינטציה צרפתית, פרי יצירתו של השף ערן שרויטמן.

את יומולדת ארבע שלה תציין החודש מסעדת אורקה הממוקמת בבנין באוהאוס ברחוב נחלת בנימין, עם 4 מנות ספיישל של דגי-על אותן בנה השף ערן שרויטמן, בליווי יינות יקב יתיר שיוצעו ללקוחות בהצעה יחודית בארוחות ערב.

בתפריט דגי העל יוצעו ארבע מנות:
דג חרב עם סלט של שקדי עגל ושעועית כבושה – פילה דג חרב צרוב במחבת עם חמאה מזוקקת, מוגש עם סלט שקדי עגל ושעועית כבושה, עלה מנגולד חלוט, רוטב פורט וקוביות סלק.
פילה טונה עם "סיגר" של פטריות כמהין – נתח טונה צרוב במחבת, מוגש עם סיגר העשוי מבצק פילו במילוי כמהין, תבשיל מש ובייקון ומעל בוטרדו מגורד (ביצי בורי מומלחות ומיובשות), קוד עם לזניה של סרטנים מאודים ופילה סול מצופה בשבבי פילו – פילה סול אפוי בתנור בציפוי שבבי פילו וחמאה מזוקקת, מוגש עם ריזוטו פטריות מורי, קצף צורי, ואנדיב מוקפץ בחמאה מזוקקת. (78 ש"ח למנה).

יקב יתיר אשר נבחר ללוות את תפריט דגי העל, הנו יקב בוטיק קטן ואיכותי הממוקם למרגלות תל ערד. כרמי היקב המטופחים נטועים מרחק דקות ספורות מהיקב בלב יער יתיר בגובה של עד 900 מטר מעל לפני הים. יינות היקב מתאפיינים בשורשיות אלגנטיות ועוצמה.
יינות יתיר 2004 ויער יתיר 2004 יוגשו במהלך דצמבר בבקבוקים, בכוסות ובדיקנטר של 375 מ"ל. בצורה זו יכולים הסועדים להחליט בעצמם על כמות היין שברצונם לשתות.
עם קבלת ההזמנה ימזגו היינות לקראף (דיקנטר), מה שמאפשר ליין להתאוורר, מעצים את חווית השתייה, ומאפשר ליהנות ממלוא הפוטנציאל הגלום ביין.

על היינות המוגשים:
יתיר 2004 – בלנד של קברנה (40%), שיראז (40%), ומרלו (20%). צבע ארגמני כהה, טעמו עשיר עם רמזים לקפה ושוקולד וארומה פירותית מתובלת עם רמזים לתבלינים וקפה. ליין גוף בינוני וריכוז פרי טוב. היין התבגר 12 חודשים בחביות עץ צרפתי ועוד כשנה וחצי בבקבוק.
מחיר לבקבוק בתפריט: 182 ₪
מחיר לבקבוק בחודש דצמבר: 155 ₪, מחיר לקראף 375 מ"ל: 80 ₪, מחיר לכוס: 42 ₪


יער יתיר 2004 – בלנד של קברנה (80%), מרלו (14%), ושיראז (6%). צבע ארגמן עמוק כמעט אטום. ארומה מרוכזת של פרי שחור ותבלינים, גוף מלא וקטיפתי. טעם ארוך. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ צרפתי ועוד כשנה וחצי בבקבוק.
מחיר לבקבוק בתפריט: 275 ₪
מחיר לבקבוק בחודש דצמבר: 229 ₪, מחיר לקראף 375 מ"ל: 116 ₪, מחיר לכוס: 59


תפריט דגי-על ויינות יקב יתיר יוגשו באורקה בערב עד 31.12 (כולל) בנוסף לתפריט החורף של המסעדה.


אורקה
נחלת בנימין 57 תל אביב
טל. 03-5665505
פתוח: שני – שבת 12:30 – 15:30, 19:30 – 24:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר