אותנטיקו – מזרח תיכון חדש

בלב המדרחוב של זיכרון יעקב, בצמוד לבנק הפועלים, שוכנת מסעדת אותנטיקו. המסעדה, שפעלה עד לפני מספר שבועות כמסעדה מזרחית, עדכנה את הסגנון והרחיבה אותו למטבח ים תיכוני

בלב המדרחוב של זיכרון יעקב, בצמוד לבנק הפועלים, שוכנת מסעדת אותנטיקו. המסעדה, שפעלה עד לפני מספר שבועות כמסעדה מזרחית, עדכנה את הסגנון והרחיבה אותו למטבח ים תיכוני.

בהתאם לסגנון האוכל כך גם סגנונו של המקום – בפנים אזור ישיבה פשוט ונוח עם שולחנות וכסאות, בחוץ אזורי ישיבה נמוכים בסגנון סיני. בחורף מבטיחים להוסיף חימום ולתחום מעט את המקום, וכך אפשר יהיה ליהנות מהישיבה באזור הפתוח גם בעונה הקרה שלנו.

עשינו בחוכמה ובחרנו להגיע למקום ביום ראשון, אז זיכרון בכלל ריקה מתיירים. בסוף שבוע, אמרו לנו במסעדה, המקום מלא. בחרנו לשבת בחוץ וחיכינו לאוכל, אותו מכינה אימו של הבעלים.

במהירות יחסית הגיעו לשולחן מנה של חומוס עם בשר (34 ₪). חומוס בעל מרקם חלק וטעם משובח, מהטובים שאכלנו, עם בשר טחון והרבה צנוברים וקצת יותר מדי מלח לטעמנו. עם זאת, הכל ביחד השתלב היטב.
הבמיה בלאדי, תבשיל במיה מסורתי ברוטב עגבניות המוגש עם אורז צהוב (22 ₪), היה פשוט טעים. את הבמיה לא בישלו אלא טיגנו וכך הריר המאפיין של הבמיה לא הופרש, והמנה היתה טעימה הרבה יותר.
סלט הטאבולה (16 ₪) היה טרי, קצוץ היטב, עם הרבה גרעיני רימונים. מצוין.

מהמנות העיקריות טעמנו את הדניס על הגריל – דג שלם, פתוח לגמרי וצלוי כהלכה עם מנת מג'דרה טעימה (89 ₪). המקלובה – תבשיל שכבות ערבי פלסטיני המשלב אורז, ירקות מטוגנים ותבלינים היה מעדן בשני הסוגים שניסינו, גם צמחוני וגם עם בשר כבש (65 ₪).

מלאים כמעט לחלוטין נשארנו לקינוח – כנאפה ערבית עשויה כהלכתה (18 ₪), מהסוג שמוצאים לרוב במסעדות ערביות איכותיות בגליל ולא בקרבת מרכז הארץ. יחד עם קפה שחור טוב זה היה סיום הולם לארוחה.

לסיכום, ארוחה באותנטיקו היא חוויה מומלצת. כייף לשבת במקום, המחירים נוחים, והאוכל הוא בדיוק כפי שאומר השם – אותנטי. וטעים במיוחד.

אותנטיקו
רח' המייסדים 47, מדרחוב, זכרון יעקב
טל. 04-6294464
א'-ב': 11:00-23:00 ג'-שבת: 11:00-00:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר