או (הנרי) אדלה!

באדלה תמצאו שילוב מנצח של אוכל טעים, צוות מיומן, מקום מעוצב ומוקפד, ומוסיקה טובה ובעוצמה המתאימה.

התוהה לפשר הכותרת מוזמן לקרוא את הסיפור של או. הנרי על אדלה ובעלה והאהבה האולטימטיבית. בכל מקרה אפשר למצוא את תקציר הסיפור על כל שולחן במסעדת אדלה, השוכנת ברמת ישי בעמק יזרעאל.
רמת ישי הפכה בשנים האחרונות למרכז בילוי לתושבי העמק, הצפון ובכלל, ואדלה היא אחת מאבני הבניין החשובות במקום.

כבר בכניסה מבחינים בהקפדה על העיצוב והאסתטיקה. המסעדה עוצבה על ידי יואב, אחד הבעלים. העץ הוא מרכיב דומיננטי במקום, ומשרה אווירה רגועה ונינוחה, בשילוב חלונות מתכת וזכוכית גדולים.

שני הזוגות, בעלי המקום שנפגשו ביישוב אלון הגליל, מקפידים על תפריט המסעדה. השף עדנן מכפר מנדא השכן עם ניסיון רב בניהול מטבחים אחראי על המטבח, ולאחרונה הוספו מנות על ידי השף חיים טיבי ממסעדת מוסקט במצפה הימים.

נטע המלצרית הייתה אדיבה ונחמדה, אך חשוב באותה מידה: הבינה את התפריט וידעה להציגו כראוי.
למנה ראשונה הזמנו גלילות חציל במילוי גבינת עיזים, עלים טריים ברוטב שומשום, יחד עם לחם הבית. פתיחה טעימה ועדינה – מצוינת.

בעודנו ממתינים למנה העיקרית בחנו את האורחים הנכנסים, והיה ברור שלחלקם לא הייתה זו הפעם הראשונה, שכן הם נכנסו כמו אל ביתם.

למנה עיקרית הזמנו "יבשה", מנה הכוללת כבד עוף, פרגית וקבבונים ברוטב יין, בלסמי ועוד הרבה דברים טובים, עם אורז וצימוקים בליווי בירה. עשויי היטב וטעים מאד.
המנה אינה בתפריט אך הוצגה על ידי נטע המלצרית בצורה ששבתה את חכי.
העיקרית השנייה הייתה פילה סלמון אפוי בתנור ברוטב שום, שמן זית, לימון ועשבי תיבול. הסלמון מצוין, עשוי בדיוק במידה, והרוטב במינון הנכון עם כוס יין לבן.

לפני פתיחת אדלה היה המקום מחסן מוזנח. הבעלים השותפים בנו ועיצבו את המבנה, יחד עם חנות בגדים צמודה, ונתנו למקום ייחוד המושך את העין.
כחלק מההקפדה על המסעדה כמכלול, עובר הצוות הדרכות על ידי מומחים, האוכל תמיד טרי, נעזרים ביועצים קולינריים ומקפידים על מקום מבריק בניקיונו.

המסעדה נותנת שירות לא רק למבוגרים, משפחות המגיעות במשך היום, מקבלות משחקי שולחן כדי להעסיק את הדור הצעיר.
במשך חול המועד פסח יהיו שולחנות יצירה ברחבה שבחזית המסעדה. היצירה תהיה עם חומרים ממוחזרים, רובם מהמסעדה, בליווי מדריכים, ובתשלום סמלי של 10 ₪.

באדלה תמצאו שילוב מנצח של אוכל טעים, צוות מיומן, מקום מעוצב ומוקפד, ומוסיקה טובה ובעוצמה המתאימה.

אדלה
אזור תעשייה רמת ישי
טל. 04-9535358

צילומים: אלון לויטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר