אחמד את סלים – שמורת טבע על כביש החוף

מלצרים במכנסיים שחורים וכותנות לבנות מגוהצות מקבלים אתכם באהלן וסהלן. ברוכים הבאים לשמורת טבע של ימים עברו, כשהיינו נוסעים לאכול במסעדה ערבית/מזרחית

אתם נכנסים אל מסעדת אחמד וסלים על כביש החוף, ליד תחנת דלק פז כשיוצאים מהרצליה לכיוון תל אביב. הסתכלו על הקיר: יצחק רבין ראש הממשלה, והמלך חוסיין מצית לו סיגריה. עזר וייצמן נשיא המדינה, ושמעון פרס צעיר – גם על הקיר. טוב, אצלו זו לא חוכמה כי הוא תמיד שם באחד מתפקידיו.

מלצרים במכנסיים שחורים וכותנות לבנות מגוהצות מקבלים אתכם באהלן וסהלן. ברוכים הבאים לשמורת טבע של ימים עברו, כשהיינו נוסעים לאכול במסעדה ערבית/מזרחית. לא רק אנחנו, גם מאיר אדוני, רפי כהן, וצחי בוקששתר הילדים. 
כשאני שואל את המלצר היכן השירותים, תשובתו היא: "שמה, על יד הבית שימוש". גדול.

התפריט לא השתנה ואין צורך לחזור עליו. כולם מכירים אותו.
אני הלכתי על צלחת פלאפלים חמים וטריים ולידה טחינה, עם פיתות שניתן להגדיר טריות למדי – כלומר נאפו באותו יום, אך לא יותר מזה, ומלפפונים חמוצים תעשיתיים מלוחים מדי. כמחווה מהבית מגיעה צלחת קטנה עם קוביות חצילים קלופים ומבושלים ברוטב עכבניות חיוור- טעימים.

המנה העיקרית מגיעה ביחד עם המנה הפותחת למרות שלא ביקשתי. כנראה שהחליטו שאני עסוק וממהר.
שיפוד שאמור להיות חצי פרגית וחצי כבש מתברר כשיפוד פרגית בלבד, והמלצר שגילה זאת מציע להחליף, אבל כבר הורדתי את נתחי הפרגית מהשיפוד ומחליט דווקא היום להיות וותרן.
לא רעה הפרגית המשופדת. יחד איתה יש על הצלחת מוג'דרה טובה, אותה אני מבקש להרטיב במעט מרק שעועית שאומנם מופיע במפית התפריט המודפסת, אך זו מיועדת לכל ימות השנה – כולל לחורף, והמרק לא זוכה לפופולאיות בקיץ לוהט זה. הרוטב של החצילים מהמתאבן בפתיחה עושה את העבודה ומלחלח את המוג'דרה.

בקבוק פפסי מקס מסייע במחלקת הנוזלים. אני מוותר לדאבון ליבו של שהמלצר על קפה מהפינג'ן ובקלווה, ורוצה לחזור מהעבר אל ההווה.
גם המחיר: 49 ₪ לפני טיפ, נראה מהעבר. כדאי לכם.

אחמד את סלים
כביש החוף, אזור התעשיה הרצליה (צמוד לתחנת פז כשבאים מצפון)
טל. 09-9560268

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר