אירועי ולנטיינ'ס דיי – לאכול באהבה

מסתבר שוולנטיינ'ס דיי החל ב- 14.2 הוא לא רק חג האהבה – הוא גם חג קולינרי. קיבצנו עבורכם אירועים קולינריים מיוחדים לחג האוהבים: מסעדות ודברים טובים

ב- Black Bar 'n' Burger חוגגים באדום ולבןחלום ליל קיץ. בלאק בר נ' בורגר
לכבוד חג האהבה  יקושטו סניפי רשת Black Bar 'n' Burger של השף צחי בוקששתר בבלונים אדומים ולבנים. כמו כן, תוגש מוזיקה על ידי מיטב ה- DJ'S לצד ההמבורגרים וקוקטיילים. הרומנטיים שבניכם יוכלו ליהנות מקוקטיילים אדומים על בסיס וודקת הפרימיום הצרפתית Gray Goose במחיר 49 ש"ח, כגון: חלום ליל קיץ' וודקה עם מונין פטל, ורדים וחמוציות ודרקולה, וודקה עם מונין לבנדר וסוואר.

פיצה לבבית ב- Ciao Bella
לרגל וולנטיינ'ס דיי משנה פיצת הגורמה של Ciao Bella ההרצליאנית את צורתה. הזוגות שיגיעו לחגוג ב- Ciao Bella יוכלו לאכול פיצה העשויה מבצק דק ופריך בצורת לב, כאשר רוטב העגבניות הסודי מעניק לה את הצבע האדום המתבקש (42 ₪).
Ciao Bella, רח'  שנקר 18 הרצליה פיתוח

מנות מעוררות תשוקה בכרמלה בנחלהסקאלופ בקראסט שקדים. כרמלה בנחלה
בכרמלה בנחלה מאמינים שאהבה לא מספיק לחגוג פעם בשנה. לכן, לרגל חג האהבה הלועזי מציע השף דניאל זך (זיסנבך) מנות מעוררות תשוקה, המתווספות לתפריט הטעימות האידיאלי לזוגות שמציע הביסטרו מדי יום. בין המנות: סקאלופ בקרסט שקדים וקשיו עם בטטה אפויה וגבינת גאודה, אויסטר שוט בשמפניה וג'ינג'ר יוזו ולקינוח- תיבת אהבה.
כרמלה בנחלה, רח' התבור 46, פינת הרמב"ם 14 מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב. טל. 03-5161417

מארזים מתוקים בלגעת באוכל
רשת המרכזים הקולינריים לגעת באוכל בראשון לציון וברעננה מציעה מבחר של מארזים לוולנטיינ'ס דיי: לב מתוק – שוקולד חלב משובח בצורת לב חצוי המכיל 5 לבבות שוקולד עטופים בנייר צבעוני, צלופן וקשור בסרט סאטן יוקרתי; אתנחתא מתוקה – מארז ספל צבעוני עם ברכות לאוהבים, במילוי 10 לבבות שוקולד חלביים עשויים משוקולד משובח, ארוז בצלופן וקשור בסרט מבריק; אהבה בשניים – מארז שקוף המכיל 2 ספלים משוקולד חלבי / לבן בכל ספל מונחת כפית משוקולד חלבי / לבן. כמו כן בכל ספל מונח שוקולד חלבי בצורת צ'ייסר עם מילוי אלכוהולי.
רח' הסדנא 4 (מתחם ACE), אזור התעשייה רעננה. טל. 09-7404474
רח' לישנסקי 9, מתחם חונים קונים, ראשון לציון. טל. 03-9520390

נשיקה צרפתית ברוקח 73
לכבוד חג האהבה, מגישים במסעדת "רוקח 73" את הקינוח הזוגי "נשיקה צרפתית", המורכב ממרנג, סורבה פירות יער, רוטב פסיפלורה, רוטב שוקולד, ברנדי חם והרבה קצפת. הסועדים יוכלו ליהנות מהמנה ב- 38 ₪ לזוג.
רוקח 73, תל אביב, טל. 03-7448844

מבצע לכבוד ולנטיינ'ס דיי ברשת אספרסו בר
רשת "אספרסו בר", חוגגת את ולנטיינ'ס דיי בסוף שבוע מתוק. בסניפי הרשת  יוגשו אצבע שוקולד מריר ממולאת במרקיז שוקולד המוגשת במרק קר של שוקולד לבן ואצבע שוקולד לבן ממולאת בקרם קפה ומוגשת במרק קר של שוקולד מריר. מחיר יחידה אחת של 26 ₪. המבצע ייערך בכל סניפי הרשת בין התאריכים
12-14 בפברואר.

FOR PLAY – ארוחת ערב זוגית במסעדת SEATARA
מסעדת SAEATRA מציעה את תפריט ה- FOR PLAY, תפריט ארוחת ערב זוגית ורומנטית. התפריט מורכב ממנות הפונות לכל החושים, החל מריחות ארומתיים, דרך טעמים שיגרו את החך ועד לשימוש בחוש המישוש באכילת חלק מן המנות בידיים.
התפריט, שהורכב על ידי שף המסעדה, דודו אלמקיאס, כוללת מנת כבד אווז על סבלה אגוזי לוז ברוטב כוסברה ותותים, מנת אויסטרים בתחמיץ בצלי שאלוט ויוזו- תחמיץ הדרים יפאני, מנת פילה בקר המוגש עם רביולי פיסטוק, ערמונים ופרמז'ן ברוטב שוקולד וציר רגל, מנת צלעות טלה המוגש עם גרטן (מאפה ירקות בשכבות) דלעת ורוטב דובדבנים.
הארוחה תלווה במאפים טריים שיגיעו ישירות מחנות הבוטיק של המסעדה, BELLINA. להשלמת החוויה תציע המסעדה שמפנייה המכילה רסיסי זהב 22 קראט.
SEATARA, רח' רוזנבלום הרצל 8, מתחם סי אנד סאן, תל אביב
טל. 03-6996633

לב ממתקים רומנטי לחג האהבה של "גברת הממתקים" ביריד האוכל של דיזנגוף סנטר
יריד האוכל של דיזנגוף סנטר מציג לרגל ולנטיינ'ס דיי, עוגות אישיות בצורת לב, העשויות על טהרת הממתקים בעיצובה של "גברת הממתקים".
עוגת הממתקים של "גברת הממתקים" מגיעה בצורת לב באריזת צלופן ומתאימה כמתנה מקורית לחג האהבה. ניתן למצוא בדוכן שלה גם זר רומנטי עשוי כולו ממתקים, אגרטל עם סידור שוקולדים ועוד סידורי ממתקים בהזמנה אישית עם ממתקי גומי, כדורי שוקולד, טראפלס, פרלינים, סוכריות על מקל, סוכריות טופי, מסטיקים, סוכריות סודה, מרשמלו, לקריץ ועוד.
גברת הממתקים מציעה גם מתנות מקוריות לרווקים ורווקות לחג האהבה, מתוך ליין של "ממתקים מכושפים", לדוגמא: צפרדע "נסיך החלומות" המגיע עם שוקולד מכושף בצורת לבבות אדומים, אותו יש לאכול לפני יציאה לדייט חשוב או לפני יציאה למסיבה.
מחירים לצרכן: עוגת ממתקים בצורת לב: החל מ- 55 ₪ ועד 85 ₪. צפרדע נסיך החלומות: 65 ₪.
אפשר למצוא את "גברת הממתקים" ביריד האוכל בדיזנגוף סנטר
וגם באתר www.blend-ed.com

מוצרי אהבה מתוקים במקס ברנרחבילת romantic chocolate dinner במקס ברנר
לכבוד ולנטיינ'ס דיי, מציעה רשת מקס ברנר מנת פרופיטרול: פחזניות ממולאות בקרם אגוזים, מוגשות עם רוטב שוקולד לבן ושוקולד חלב לטבילה. המנה תוגש בסניפים בין התאריכים 10.02-28.02 ומחירה 44 ₪.
עוד במקס ברנר לרגל ולנטיינ'ס דיי, חבילת Romantic Chocolate Dinner הכוללת אש מים שוקולד – כלי פונדו זוגי של שוקולד חם, שברי שוקולד חלב טהור להכנת הפונדו, מרשמלו מתוק לטבילה ופייבוריט יין ויאנג – כדורי שוקולד מריר ולבן עם פיסטוק וקוקוס. מחיר החבילה 115 ₪.
הרומנטיקנים יוכלו לרכוש לאהוביהם אוסף של 9 פרלינים מאוירים עם לבבות, העשויים על פי שילוב בין ידע מסורתי לבין תפישה מודרנית של טעמים, במחיר של 44 ₪.
להשיג בנקודות המכירה ברחבי הארץ ובמקס ברנר שוקולד בר,
רח' המנופים 8, הרצליה פיתוח, טל. 1-700-70-88-77

בית שקולד מציע לאוהבים מארזי מתנה של שוקולד גורמה
שקולד מציע לקראת ולנטיינ'ס דיי מארזי מתנה ועיצובים יוקרתיים לאוהבים, על טהרת השוקולד. המבחר כולל כ-50 סוגי פרלינים וטראפלס בייצור עצמי, קופסאות שוקולד בצורת לב, תותים מצופים בשוקולד, מערכת זוגית לפונדו שוקולד, שוקולד חלב למריחה על הגוף ושורה ארוכה של עיצובי שוקולד בצורות שוקופסת תותי שוקולד. צילום: אבי ולדמןנות כמו לבבות, שפתיים, מערכת של בקבוק שמפניה ושתי כוסות ועוד.
אל המתנה השוקולדית אפשר לצרף הקדשה אישית, כתובה ביד, משוקולד אף היא, או לבחור בכרטיס ברכה שוקולדי. כל המוצרים עשויים בעבודת יד משוקולד בלגי משובח וכשר. ניתן לבחור מארזי מתנה מוכנים או להרכיב מתנה לפי הטעם האישי.
שקולד, רח' ויצמן 90 כפר-סבא, טל. 09-7653388
רח' התע"ש 20 כפר-סבא, טל. 09-7663738
www.schakolad.co.il

רשת מסעדות פאפאגאיו מציעה לרגל ונלטיינ'ס דיי ארוחת טעימות זוגית ארוחת טעימות זוגית
רשת מסעדות פאפאגאיו מזמינה את האוהבים לארוחת טעימות זוגית עם בשרים בניחוח דרום אמריקאי, בליווי קוקטיילים בשלל טעמים.
הארוחה, מתוך תפריט הערב החדש של פאפאגאיו, כוללת:
מנה ראשונה: קרפצ'יו, מיני "סלאדה דה קאזה" (מבחר סלטי הבית) ולחם תנור.
מנה עיקרית הכוללת: פלטת בשרים זוגית ואיכותית : אנטריקוט, פרגית, סינטה וקבב. הארוחה מוגשת בתוספת צ'יפס.
מומלץ להשלים את הארוחה עם קוקטייל אהבה לוהטת או עם אחד מהקוקטיילים החדשים של פאפאגאיו, המציעים מגוון טעמים של פלפל, קינמון, פירות טרופיים וטעמים אקזוטיים אחרים. מחיר: 220 ש"ח לזוג.
www.papagaio.co.il

מסעדת חוות התבלינים בגלבוע חוגגת את הוולנטיינ'ס דיי
בתאריך ה- 14 לפברואר מסעדת חוות התבלינים תעניק ורד לכל אישה, פונץ' בכניסה והפתעה רומנטית לכל זוג.לאוהבים תינתן הזדמנות אחרונה לבחור תפריט של "שבוע טעמים".
מומלץ להזמין מקום מראש, טל. 6531093-04

ארוחות ולנטיינ'ס דיי במתחם השף ניר צוק
ניר צוק רוקח ארוחות וולנטיינ'ס במגוון סגנונות:
ארוחת מולטי פרמיום באוירת אלף לילה ולילה הכוללת שירות לימוזין עם דגמי אלפא רומאו, מתחם בעיצוב ייחודי, בשמים כמתנה לגבר ולאישה וארוחה שף של 10 מנות בליווי יינות יקבי רמת הגולן: מתאבנים בליווי כוס בלאן דה בלאן והגבינות בליווי כוס הייטסויין של רמת הגולן.  מוגבל ל- 10 זוגות מאושרים בלבד במחיר 500 ₪ לסועד.
סעודת שף במסעדת קורדליה עם ארוחת 6 מנות ותפריט יינות ייחודי במחיר 195 ₪ לסועד. אווירה צעירה בביסטרו נועה במחיר 130 ₪ לסועד.
מסיבה בג'אפה בר לצד קוקטיילים מיוחדים לאוהבים כמו קוקטייל בלק ברי המורכב מוודקה ופירות יער, שמפניות עם תותים טריים ועוד (35 ₪ לקוקטייל).
מתחם השף ניר צוק: מסעדת "קורדיליה", ביסטרו "נועה", טרקלין הויסקי קלאב וה"ג'אפה בר" רח' הצורפים 14, יפו, טל. 03-5184668

מסעדת אנג'ליקה פיין גריל הירושלמית חוגגת וולנטיינ'סמסעדת אנג'ליקה
מסעדת "אנג'ליקה פיין גריל" החדשה בירושלים של השף ארז מרגי, מציעה לכבוד ערב הוולנטיינ'ס ארוחת טעימות זוגית בת שש מנות, שיוגשו למרכז השולחן לחווית סעודה זוגית אינטימית.
הארוחה תכלול מנות כמו: סשימי דג ים עם קולרבי וצנון מוחמץ, רביולי זנב שור עם פטריות פורצ'יני, דג ים בויניגרט של זיתים ירוקים ומרווה ועוד.
מחיר: 200 ₪ לסועד
אנג'ליקה פיין גריל, רח' ש"ץ 7 ירושלים,
טל. 02-6230056

בילוי זוגי ורומנטי במסעדת ננה
במסעדת ננה מציעים לצד התפריט הרגיל, תפריט מנות זוגיות של השף החדש רוברט קלוגר. התפריט כולל: סלט תפוחי אדמה עם קרם פרש וקוויאר וברוסקטה דג ים למנות ראשונות, פילה שאטו 400 גרם עם בצלים צלויים ברוטב יין ופירה כמהין למנה עיקרית ולקינוח מבחר פטיפורים. את הארוחה ילווה קוקטייל על בסיס שמפנייה: קיר רויאל, שמפנייה תותים או מימוזה.
מינימום לסועד: 200 ₪
ננה, רח' אחד העם 1 ,נווה צדק, תל-אביב. טל. 03-5161915

ולנטיינ'ס רומנטי ואלכוהולי במסעדת אדורה
שף אבי ביטון מציע מנות ספיישל לקראת ערב הוולנטיינ'ס. מנות ספיישל לדוגמה: סשימי מוסר ים על סלט עדשים לימו י -46 ₪, קדירה זוגית של סרטנים חולים בציר זעפרן ויין לבן – 220 ₪ ועוד. כל אורחי המסעדה יקבלו בסיום הארוחה יין עם תבלינים מתוצרת הבית.
אדורה, רח' בן יהודה 226 תל-אביב טל. 03-6050896

אוכלים עם הידיים בבנג'מין סיגל
ביסטרו בנג'מין סיגל משיק לקראת ערב הוולנטיינ'ס מנות שאוכלים עם הידיים כגון: ברוסקטה עם מחית כבד אווז ברולה – 49 ₪, קערת מולים זוגית בפרנו וירקות שורש -110 ₪, פטיפורים עם גבינה כחולה ותאנים – 39 ₪ ושיפוד שרימפס עם מיני מאפה גבינה-46 ₪.
לקינוח משיק ביסטרו בנג'מין סיגל שני קינוחים: סברין שוקולד על רוטב שוקולד חם עם קרם שוקולד חם, אספרסו ומקרון שוקולד – 38 ₪ ומוס אגסים מבושלים ביין אדום עם קריספי אטריות שלג ולבבות אדומים – 38 ₪
בנג'מין סיגל, מגדל האופרה, הרברט סמואל 60, תל-אביב, טל. 03-5166224 

ספיישל'ס לוולנטיינ'ס דיי בגלידריית הבוטיק "שקד" Gelateria & Espresso bar
גלידריית הבוטיק "שקד" בנמל תל-אביב תהיה פתוחה כל הלילה ותציע טעמי גלידה רומנטים כמו שמפניה ודובדבנים וקיר רויאל.
לזוגות האוהבים מוצעת ערכת ערב וולנטיינ'ס: נר רומנטי, 2 משקאות חמים, 2 פרלינים שוקולד וקינוח קרמבו שוקולד – 58 ₪. עוד יוגשו:
מרק מוקה שוקולד ופירות העונה – 34 ₪
גלידת שמפניה – 1 כדור – 12 ₪ 2 כדורים – 17 ₪
גלידה ערמונים מסוכרים – 1 כדור – 12 ₪ 2 כדורים – 17 ₪
משקה טופי בר וקוקוס – 18 ₪
סחלב עם בננה פקאן ושערות חלבה – 18 ₪
שקד – נמל ת"א. כניסה ראשית, טל. 03-6760438

נתח רוסטביף זוגי בחינאווי אטליז ומעדני בשר
לקראת ערב הוולנטיינ'ס חינאוי אטליז ומעדני בשר מציעים אלטרנטיבה לזוגות שחוגגים ערב רומנטי בבית ולא רוצים לעבוד קשה: נתח רוסטביף מתובל ופרוס במשקל 750 גרם. רק להכניס לתנור ולאכול.
חינאוי אטליז ומעדני בשר, רח' יפת 180 יפו; רח' רודנסקי 5 רמת אביב החדשה, מרכז מיניקן; רח' אהרון בקר 8, תל ברוך צפון.
טל. 1-700-505-507

אהבה לטינית על שפת הכנרת בביסטרו בנמל עין גב
לרגל יום האהבה הבינלאומי מציע שף אלפונסו מביסטרו בנמל תפריט אוהבים במחיר מיוחד.
למשחק מקדים, מבחר קרפצ'יו: פילה בקר, סלמון וירקות.
סלט אהבה: עלי בייבי, חסה, פרוסות סינטה, דובדבנים, פומלה אדומה, גבינת פרמז'אן וסומסום.
תאוות בשרים: גלילות סינטה עם מוצרלה ברוטב פלפל, מדליוני פילה וולינגטון ברוטב יין, חזה עוף בשמנת קארי, מוגש בתוספת של תפו"א פריסיאן וריזוטו פטריות.
נשיקות מתוקות: קרם בוואריה פירות יער, פנקייק ריבת חלב, סלסלת שוקולד ממולאת בתותים וקצפת.
הארוחה כוללת את כל המנות ובנוסף בקבוק יין זוגי, שתיה קלה וחמה לפי בחירה. מחיר: 350 ₪ לזוג.
להזמנות, טל. 04-6658037,  www.rest.co.il/_Intros/engev

גלידה חינם לרווקות בפראגולה
גלידריית פראגולה משתפת פעולה עם הרווקות ומציעה להן מנת גלידה אישית חינם. כל מי שתגיע בוולנטיינ'ס דיי, יום שבת, ה- 14.2, תקבל גלידה במתנה.
נו, רווקות העיר, היש מחווה טובה יותר מזו? שיקנאו כל המחובקים ומחובקות,
גלידריית פראגולה, רח' בן יהודה 215, טל. 03-5463008

תפריט ספיישל במסגרת חודש אהבה במקום בלב
חודש פברואר במקום בלב מוקדש לאהבה. במסעדת הגן שברעננה מציעים מבחר פעילויות רומנטיות כמו פיקניק זוגי בחיק הטבע בהפקה של המסעדה (בתיאום מראש), ערבי ג'אז ואהבה עם הופעות חיות, מנות תשוקתיות שיוצעו כספיישלים לאורך כל החודש, וכמובן, תפריט ספיישל מיוחד לוולנטיינ'ס דיי.
הארוחה תוגש משעה 19:30. מחיר לסועד: 170 ש"ח
מקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה, טל. 09-7741575

תפריט לאוהבים במול השדה
המסעדה הכפרית תציע בוולנטיינ'ס דיי תפריט מיוחד: פוקאצ'ה חמה עם מטבלים, כוס יין אדום יקב רקנאטי ושתיה קלה לפתיחה, מנות ראשונות לבחירה, בינהן: סיגרים במילוי גבינת עיזים ופיסטוק וקרם פלפלים ונקניקיות צ'וריסוס ביתיות בליווי חלת בצל וטחינה גולמית,  עיקרית לבחירה: כבדי עוף ביין מרסלה עם בצל ופטריות על קרם שורשים, פילה סלמון בחמאה ובזיל על ריזוטו חצילים ועגבניות
ועוד ולקינוח: טראפלס שוקולד בלגי עם כדור גלידה או מוס פרלינה – שכבות שוקולד לבן, חלב ומריר עם קרם אגוזים מעל.
הארוחה תוגש החל משעה 19:00. מחיר: 320 ש"ח לזוג
מול השדה, רח' הנשיאים פינת אסירי ציון, הוד השרון, טל. 09-7455800

ערב ולנטיינ'ס דיי במסעדת MEATOS
במסעדת MEATOS, מסעדת הגורמה הכשרה, מציעים תפריט לערב הרומנטי שיכלול מגוון מנות שהוכנו במיוחד לערב זה הישר ממטבחו של שף המסעדה והבעלים, קובי עבד.צילום: אלי בל

קוקטייל הפתיחה יכלול בין השאר פיג'לינג רימונים או וודקה 2O פרימיום.
מנות ראשונות:
• קרפצ'ו פלמידה לבנה בתיבול תערובת שמנים וליים
• חצילונים ממולאים בשר טלה ברוטב שזיפים וסילאן
• פטריות פורטבלו במעטפת פנקו ושומשום שחור
מנות עיקריות:
• מדליוני פילה עגל חלב ברוטב מרסלה ובצלי שאלוט
• אסאדו עגל חלב במרינדת ברביקיו מעושן
• נתח קצבים על מצע פירה ירקות שורש
• המבורגר עגל חלב בעיטור פטריות פורטבלו ובצל מוקפץ
• קבב לוקוס על מצע פילה חציל ברוטב פלפלים וקונפי שום
מנות אחרונות:
• מקלות פילו במילוי פיצוחים בסירופ שקדים וקוקוס
• סופלה באנג'י- סופלה שוקולד על מצע בננה מקורמלת 

במהלך כל הערב ינוגנו שירי אהבה על ידי די ג'י אלי בל.

MEATOS, רח' ויצמן 2, מגדל אמות השקעות, תל אביב, טל. 03-6932002
ימים א'-ה': מהשעה 12:00 שבת: מצאת השבת ועד אחרון הלקוחות

יומיים של חגיגות ברוטשילד'ס קיטשן
מסעדת רוטישלד'ס קיטשן חוגגת במשך יומיים את הוולנטיינ'ס ומעניקה בין התאריכים  13.2-14.2, למאה הראשונות שיגיעו לארוחת ערב במסעדה, מארז הכולל שמונה דוגמיות של בשמים, ביניהם: הוגו בוס, לקוסט ואסקדה. 
לאורחי המסעדה יוצע קוקטייל "אפל אפרול"- אפרול, קווה ושנאפס תפוח ב-36 ₪ בלבד לכבוד החג.
רוטשילד'ס קיטשן, שדרות רוטשילד 73 תל אביב, טל. 03-5257171

ורדים, קיר רויאל ומנות קינוח בהגנס -ביסטרו שף
מסעדת הגנס – ביסטרו שף מזמינה את זוגות האוהבים להנות ביום חגם, ולנטיינ'ס דיי. בתכנית ורד לכל גברת ומשקה קיר רויאל לכל אחד מבני הזוג. בנוסף, בהזמנת ארוחה מלאה יוצע קינוח מתפריט הקינוחים בחינם. בין מנות הקינוחים: סופלה שוקולד עם קולי פירות יער וגלידת וניל; סורבה השף – קרם ברולה, מנדרינות ובזיליקום ועוד.
מהשעה 22:00 משקאות הבר יוצעו במבצע 1+1.
הגנס, רח' משה סנה 199 (בין תחנת דלק פז והכפר הירוק), רמת השרון, טל. 03-644-75-75 , www.agnes.co.il

חוגגים ולנטיינ'ס בארוחת טנגו של מסעדת MARABOO ויקב Tulip
מסעדת מאראבו ויקב טוליפ חברו יחדיו לסוף השבוע של הוולנטיינ'ס ורקחו ארוחת טנגו. במהלך סוף השבוע שמיום חמישי ה- 12/2/09 עד יום שבת 14/2/09 תוגש במסעדת Maraboo ארוחת טנגו זוגית, ברקע תושמע מוסיקת טנגו עכשווית, והמקום יעוצב באווירה רומנטית.
בעבור האוהבים יצר השף יואב בר תפריט מנות טנגו זוגיות וביניהן טנגו צלעות וקציצות טלה (78 ש”ח), טנגו ים – דגים ופירות ים (68 ש”ח), טנגו פילה בקר ויען (78 ש"ח) וטנגו ריזוטו צמחוני (58 ש”ח).
להשלמת האווירה משיקים מסעדת מאראבו ויקב טוליפ, חווית טעימות של מגוון יינות היקב. חוויית הטעימות כוללת דיל של 3 קראפים של יין (בנפח של 250 מ"ל כל אחד) במחיר של 95 ₪ הכוללים את יינות ה- White Tulip, ה- Just Merlot או ה- Just Cabernet וה- Mostly Cabernet Franc, או דיל של 2 קראפים של יין (בנפח של 250 מ"ל כל אחד) במחיר של 65 ₪ הכוללים את יינות ה- White Tulip 2007 וה- Mostly Cabernet Franc.
MARABOO, בית עוז, רח' אבא הילל 14 רמת-גן, טל. 073-7142828

אווירה אינטימית בפאייה לאוהבים וגם לרווקים
במסגרת חגיגות ולנטיינ'ס דיי, יחולק בפאייה בקבוק קווה אישי מבית הסקוטית
לכל זוג אוהבים ולכל רווק/ה ואוהב/ת שיגיעו לבד.הבקבוק יינתן על כל הזמנה מתפריט האוכל. עוד בחגיגות: שוקולד, פרחים ולבבות שיחולקו לאוהבים.
מלבד התפריט הרגיל ותפריט החורף המשתנה, יוגשו מנות ייחודיות לכבוד החג, מעשה ידיו של השף ברק יחזקאלי על טהרת פירות ים ודגים טריים מהים התיכון.
מומלץ להזמין מקום מראש.
פאייה, רח' דיזינגוף 116, תל אביב, טל. 03-5244454  www.paella.co.il

אהבה זה Vintage 
זוגות שיתארחו לארוחה זוגית מלאה בערב ולנטיינ'ס דיי (שתי מנות ראשונות ושתי מנות עיקריות) יקבלו על חשבון הבית קוקטייל קיר רויאל וקינוח פונדו שוקולד ופירות העונה עתיר באלכוהול. מומלץ להזמין מקומות מראש.
Vintage רח' ככר כיאט 2 (הסמטה שיורדת מרחוב יפו 24), חיפה, טל.
077-5502330

אהבה חמה מהתנור באידלסון 10
סניפי אידלסון 10 מציעים לוולנטיינ'ס דיי מגוון עוגיות חדשות: נשיקות פטל או וניל במילוי שוקולד (15 שקלים לשקית של כ- 15 יחידות), ריבועי קרם שוקולד מריר עם פצפוצים, פטיפור תותים טריים, לבבות יוגורט מתוק על בצק פיננסייר עם מרמלדת פטל (8 שקלים ליחידה), ועוגיות שוקולד פריכות בצורת לב במילוי חלבה או ריבה (17 שקלים ל-100ג').
המתוקים לאוהבים יימכרו מיום רביעי ה- 11 בפברואר ועד ליום ראשון ה- 15 בפברואר.
"אידלסון 10" – דיזינגוף 117, טל. 03-5299295,  בן יהודה 252, טל. 03-5444154 ויצמן 57, טל. 03-6911446,  מלכי ישראל 2 פינת שדרות חן, טל. 03-6093932

מארי אנטואנט- להרגיש את האהבה באוויר
במסעדת מארי אנטואנט, הביסטרו הצרפתי של השף דיוויד לוי, מוגש תפריט זוגי מיוחד בסימן אהבה. אחרי כוסית של תותים ושמפניה, יחלוק הזוג פטה כבד אווז עם תאנים מקורמלות, ימשיך בשתי מנות עיקריות להן יתלוו שתי כוסות יין אדום ויקנח- איך לא – בסופלה שוקולד ושתייה חמה. לכל אורך הארוחה יוגשו סלסלת לחם הבית ומים מינרליים. עלות הארוחה המיוחדת, 320 ₪ לזוג.
Marie Antoinette רח' הברזל 7, תל אביב, טל. 03-6482999

וולנטיינ'ס מהבלקן במסעדת פרסקו
השף אליעזר לויה מזמין לחגוג את הוולנטיינ'ס דיי במסעדת פרסקו ברחובות. כוס קאווה במתנה תוגש לכל סועד בערב ה- 14 בפברואר. במסעדה תוכלו ליהנות מבשר איכותי, המטופל בקפדנות ומקצוענות וממגוון רחב של סלטים בלקניים, נקניקים ודגים מעושנים בתוצרת עצמית של השף. שירי אהבה יתנגנו ברקע ואורחים מיוחדים אף יזכו לסרנדה פרטית מהשף.
פרסקו בר בשר, רח' הרצל 23, רחובות, טל. 08-9349788

ארוחה במחיר מיוחד בקלואליס
האוהבים מוזמנים למסעדת קלואליס של השף ויקטור גלוגר להנות מארוחה זוגית במחיר מיוחד. תפריט מיוחד הורכב לקראת האירוע והוא כולל בחירה של מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. בין המנות הראשונות אפשר למצוא קרפצ'יו פילה בקר או קרפצ'יו סלק עם נתחי סלמון מעושן. בחירה בין העיקריות תוביל אתכם לפילה בורי על הפלנצ'ה ממולא בפטה ועגבניות מיובשות או לטאג'ין זוגי של Sea Bass עם ירקות שורש. עיקריות נוספות לבחירה כוללות מנות בשר או פירות ים. גם בתחום הקינוחים יוצעו בתפריט המיוחד מנות מגוונות. מחיר ארוחה זוגית הוא 380 ₪ כאשר אפשר לבחור מנות גם מהתפריט הרגיל שבמסעדה.
קלואליס, רח' אבא הלל 16, רמת גן, טל. 03-5759060

אהבה חוגגים בשניים במסעדת שולה
במסעדת שולה תוגש במיוחד לקראת וולנטיינ'ס דיי, מנת גלאיה זוגית המכילה מגוון פירות ים ברוטב חמאה ויין המוגשים במחבת זוגית לוהטת.
שולה דגים, פירות ים ובשר, פארק העסקים הצפוני קיסריה, טל. 04-6377715

ולנטיינ'ס דיי – סיבה למסיבה באדלה ביסטרו בר
באדלה ביסטרו בר ברמת ישי לא חוגגים את ולנטיינ'ס דיי בערב רומנטי, שישלב מוזיקה, אוכל ויין. להקת "טל בביצקי פיוזן בנד" תארח את הזמרת רעות שרון במגוון שירי אהבה מכל הזמנים, מיטב שנות ה- 70 וה- 80. על הקלידים – טל בביצקי, בס – מורן בראון ותופים – חגי אשבל. ביום שבת ה- 14.2.09, בשעה 21.30.
הזמנת מקומות מראש בטל. 049535358 עלות כניסה 20 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר