אל תפחדו מהקאמורה

המטבח של קאמורה משקיף על הרחוב ומהווה אטרקציה לעוברים ושבים, מאחר שניתן לראות בהרמת מבט את המתרחש בו. האוכל מבוסס על המטבח האיטלקי המסורתי עם טאץ' של נובל קוויזין

"קאמורה" הוא בר–מסעדה חדש בבעלותו של יוני סלומון, שנפתח בשבועות האחרונים באזור הבילויים של רחוב נחלת בנימין פינת אחד העם, ובקרבת רוטשילד והרצל.
הפרינציפ: קאמורה פועל כמסעדה-בר עד 23.00, עם מוזיקה טובה כמו ג'ז מטאז ופנקי; וב- 23.00 מתהפכות היוצרות והבר – שבקבוקיו ממוקמים בלולאה מעל ראשי הברמנים – שולט, כאשר האורות מתרככים והמוזיקה עולה.

אל תיכנסו לחרדות: "קאמורה" הוא אמנם שמו של ארגון הפשע הפועל בנאפולי שבדרום איטליה, אך כאן לא מסתיימת האיטלקיות של המקום, הבאה לביטוי בצד הגסטרונומי עליו הופקדה כשפית ויועצת קולינרית אמילי גולדברג המנוסה, שמנצחת על המטבח שתוכנן ועוצב על ידה וממוקם בקומה השנייה מעל הבר, בבניין שנבנה בראשית ימי תל אביב הקטנה.

המטבח משקיף על הרחוב ומהווה אטרקציה לעוברים ושבים ביום וגם בלילה, מאחר שניתן לראות בהרמת מבט את המתרחש בו.
האוכל שיורד מממנו מבוסס על המטבח האיטלקי המסורתי עם טאץ' של  נובל קוויזין: טריות רכיבי המנות, קלילות, פשטות, והרמוניה. התפריט מורכב ממנות בר מגוונות המתחברות לאופי המקום ותורמות מאוד לחוויית הבילוי.

בהמתנה למנות שהזמנו כמנות בר שביקשנו כי יגיעו יחד, ועם לגימת קיאנטי ברון ריקאסולי, הבטנו מסביב. בירור קצר הבהיר לנו כי שרשראות הבלונים ברחבי הקאמורה לא נועדו לנו, אלא לאורחי שלוש מסיבות יום הולדת שהיו אמורים להגיע מאוחר יותר.

אי אפשר להתעלם מהעיצוב האדריכלי של המקום, פרי תכנון האדריכלים ארנון ברעם ואסף אושינסקי ממשרד "ב.או אדריכלים", שיצרו פינות נעימות עם ספות עור, חצי מפלס  נמוך יותר להגברת פרטיות, וגרמו לבר להיות מקום משיכה, אם כי הברמנית החטובה עם המכנסונים והגופיה היא אטרקציה בפני עצמה שאולי אינה שייכת לעיצוב, אך מתאימה היטב לרוח המקום.

ולאוכל שלנו מהתפריט הקומפקטי ועם זאת עתיר האפשרויות של קאמורה:
גריסיני מוגשים עם סלסה קרודה ושמן זית – 12 ₪. הברמנית התעקשה על כך שנזמין אותם, למרות שרצינו לוותר, והיא צדקה: לא היבשים שאתם מכירים, אלא מקלונים טריים רכים יותר שנאפו עבורנו. בהחלט הפתעה.
קלמרי סגול צרוב על הפלנצ'ה, מוגש על סלט סלק צלוי עם אנדיב, שעועית ירוקה וגבינת עזים – 42 ₪. מנה עשירה וטעימה מאוד.
 קרפצ'יו פילה בקר בשמן כמהין, בלסמי מיושן ופרמג'יאנו – 24 ₪ . הקרפצ'יו טעים, אך לא מיוחד כמו הקלמרי.
שרימפס מוקפץ בשמן זית, ארטישוק ירושלמי, ליים ופיקורינו רומנו – 76 ₪. השרימפס מצוינים. טריים ואיכותיים, והשפית ואנשיה אכן יודעים מה לעשות איתם. 
מיסטו פריטו – דגי ים קטנים וטבעות קלמרי סגול מטוגנים מוגש עם איולי פלפלים חריף – 58 ₪. מנת בר-מסעדה, המושכת לאכול בידיים, ללגום כוס יין לבן או בירה, וליהנות. 

אין ספק שקאמורה יכולה להיות יעד מתאים ביותר כמסעדה גם למבוגרים יותר, כמונו, ולא רק כבר לשתייה לילית. בהחלט כדאי להגיע וליהנות. 

דרך אגב, בגלל ריבוי ימי ההולדת (עד 80 איש) וגם כדי לתאם אותם, כדאי להזמין מקום מראש.

קאמורה בר-מסעדה
רח' נחלת בנימין 48, פינת אחד העם, תל אביב
טל. 5101017 – 03 
כל השבוע מ- 19:00 עד השעות הקטנות של הלילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר