אסתושה – לכו עכשיו כדי שתוכלו לספר לאחרים

מסעדת אסתושה במושב לימן בגליל המערבי, דקות נסיעה מנהרייה, שינתה את פניה לפני כחצי שנה, ולדעתנו לטובה. את המסעדה מנהל מאז השף דוד בן-שושן, במקור יליד האזור, שחזר מהמרכז לאחר שלמד את המקצוע והקים לא מעט מסעדות

מסעדת אסתושה במושב לימן בגליל המערבי, דקות נסיעה מנהרייה, שינתה את פניה לפני כחצי שנה, ולדעתנו לטובה.
את המסעדה מנהל מאז השף אלי בן-שושן, במקור יליד האזור, שחזר מהמרכז לאחר שלמד את המקצוע והקים לא מעט מסעדות למרות גילו הצעיר.
למסעדה אולם אחד גדול, היכול להכיל עד 80 סועדים. כיאה למקום המארח משפחות נופשות, יש בחוץ סככה עם שולחנות, ולידה איזור עם משחקים לילדים.

הגענו באמצע השבוע, ביום סגרירי, השביל אל המסעדה מואר ומזמין. קיבלה אותנו מלצרית נחמדה, נתנה לנו את התפריט, אך במקביל הציעה שנזמין טעימות לפי שיקול השף.

קיבלנו את ההצעה בשמחה, כך לא נחמיץ דבר. התחלנו עם מנות ים, מתוך מה שהוגש ראוי לציון במיוחד סביצ'ה דג ים, ראשי קלמארי, וג'מבו שרימפס. בתוך כל זה קיבלנו גם טעימות של שני מרקים: אפונה עם רצועות חזה אווז, ומרק חצילים.
אל השולחן זרמו גם פטה כבד עוף ופרוסת כבד אווז, ביצה עלומה על סלט פטריות חם ורצועות סינטה מוקפצות, כדורי גבינת צ'דר ואורז עגול בציפוי פריך, זיתים קצוצים ורוטב עגבניות. הכול לאט לאט, כדי שנוכל ליהנות ולאכול מתוך תפריט המנות הראשונות.

מהמנות העיקריות טעמנו ריזוטו פירות ים – תבשיל ריזוטו עשיר בחמאה, שמנת, ציר סרטנים ומבחר פירות ים (שרימפס, קלמארי, מולים, בשר סרטנים וקוביות דג); פילה מוסר – ממולא שקדים טחונים, עשבי תיבול וגבינת קממבר בציפוי פנקו, מוגש עם רוטב הולונדייז; ביף בורגיניון – תבשיל קלאסי של בשר עגל, ירקות שורש ויין משובח.
את הארוחה ליווה יין קברנה סוביניון של יקב תבור. השלמה טובה לארוחה מצוינת.

המנות היו פשוט יוצאות מן הכלל. הן הוגשו בצורה אסטטית, והשף נתן למנות לבטא את עצמן עם ליווי מצוין שלו.

התפריט של אסתושה מגוון, על מנת לשרת אוכלוסייה קבועה ותיירות מזדמנת.
יש תפריט לארוחות בוקר, ארוחות עסקיות, תפריט משתנה ותפריט קבוע.
המסעדה והמושב ממוקמים במרכז הגליל המערבי, המשמש אבן שואבת לתיירות פנים מזה שנים רבות.
במושב לימן לבדו יש כ- 80 חדרי אירוח. מסביב חופים מקסימים, אכזיב ובצת, נקרות ראש הנקרה ומערת הקשת, וזה רק על קצה המזלג לבילוי לפני ואחרי הארוחה באסתושה.

אנחנו נהיה שם שוב, ולא נחמיץ ארוחת בוקר בשבת, שזו החולשה המיוחדת שלנו. להתראות.

אסתושה
רח' הגפן 43, לימן
טל. 04-9821250, 050-7849090

צילומים: Rest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר