ארמנדו – בעזרת הכשר

שנה וחודשיים מאז פתיחת המסעדה, וארמנדו הפך את מסעדת הדגים שלו לכשרה. השינוי העיקרי טמון בעובדה כי המסעדה לא תהיה פתוחה מעתה בסוף השבוע, ולא תגיש פירות ים

שנה וחודשיים מאז פתיחת המסעדה, וארמנדו, האיש העומד מאחורי ARMANDO, הפך את מסעדת הדגים שלו למסעדה כשרה. השינוי העיקרי שעברה המסעדה טמון בעובדה כי המסעדה לא תהיה פתוחה מעתה בסוף השבוע, הזמן הפעיל ביותר של כל מסעדת חוף בעיר.

ARMANDO השוכנת בטיילת של תל אביב, עם מרפסת פתוחה הצופה לים, הציעה עד לאחרונה תפריט המתבסס על הרבה דגים ופירות ים, מעט בשר, וסלטים לפתיחת הארוחה.
בחודש האחרון החליט ארמנדו הבעלים על שינוי קונספט, והפך את המסעדה לכשרה. בהתאם יצאו כל פירות הים מהתפריט – ונוספו שתי מנות דגים חדשות. במקביל המסעדה סגורה בסופי שבוע לטובת תעודת הכשרות הנכספת בהשגחת רבנות תל אביב.

"זה תמיד הפריע לי שהמסעדה לא כשרה", אומר ארמנדו, שמסביר כי הוא בא מבית שומר כשרות. "הייתי בטוח שהשינוי הזה יקרה, אבל לא ידעתי מתי. בנוסף, יש לי שני תינוקות, וסוף השבוע נותן לי זמן להיות איתם ולנוח".

הצעד של ארמנדו נחשב לשנוי במחלוקת. סוף השבוע הוא המועד הפעיל ביותר בכל אזור החוף, וסגירת המסעדה בסוף השבוע היא סיכון כלכלי לא מבוטל. ארמנדו מודע לכך היטב. "הרבה מסעדנים אמרו לי 'אתה מטורף, זה להפסיד הרבה כסף'", הוא אומר, ומסביר כי "לכל דבר יש מחיר, אבל אני מאמין שאמצע השבוע יכסה על זה". לטובת העניין תולה ארמנדו חלק מיהבו בביקוש ההולך וגובר למסעדות כשרות גם בעיר החטאים המודרנית.

ARMANDO
הרברט סמואל 88 תל אביב
טל. 03-5101601
א'-ה' 12:00 – אחרון הסועדים, ו' 12:00- עד חצי שעה לפני כניסת השבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר