ארצ'י בכפר סבא – לאכול גדול ובזול

מזה כשנה פועלת במרכז כפר-סבא מסעדה איכותית ובמחיר עממי. האווירה והאוכל מחזירים את הלקוחות לביקורים תדירים מבלי לקרוע את הכיס

לפני כשנה הגיע לאוזני שמועה של מסעדה חדשה במדרחוב ירושלים במרכז כפר-סבא, שניתן לאכול ולשבוע בה ממנה עיקרית ב-29 ₪, ובנוסף, המלצרים והצוות מנעימים את זמן הסועדים בחלוקת צ'ייסרים ומילה טובה על חשבון הבית.

כמובן שביקרנו שם מספר פעמים מאז הפתיחה, בהרכבים שונים ושעות שונות, וכל פעם חלחל בנו הספק, כמה זמן יוכל עסק להחזיק מעמד במחירים כל כך עממיים, ועם אוכל טעים ומנות גדושות.

לאחר שנה נראה שאפשר גם אחרת. מסתבר שאפשר גם להגיש מנה הוגנת וטעימה במחיר עממי ולנהל עסק רווחי, כאשר לא כל ביקור במסעדה מצריך לקיחת משכנתא, כמו ברבות ממסעדות ארצנו הקטנטונת.

השבוע נפגשתי עם אבירן וייס (25), שמנהל בחן רב ובמרץ את "ארצ'י – סלון של אוכל".
מספר אבירן: "המקום הוקם לפני כשנה ע"י היזמים והבעלים של ה"אוסקר ווילד" – הפאב האירי המצליח בפתח תקווה, כמסעדה שתציע מנות גדושות ומוקפדות מבחינת חומרי גלם והגשה, ובמחיר אחיד של 29 ₪ לכל מנה".

צוות ההקמה שקד על מנות שאפשר להגיש לשובע ובמחיר המטרה, וכן על הדרכת הצוות למאור פנים, יחס אישי ללקוח, וגם סבבי אלכוהול מדי פעם, על מנת לרומם את מצב הרוח של כל הנוכחים במקום.

מאז ההקמה נוספו גם מנות ראשונות במחיר של 10 ₪ בלבד, וגם מנות מעט יקרות יותר ב- 34 ₪.

פתחנו במנת חציל קלוי עם נגיעות טחינה, ומנת עלי גפן. כאמור, מחיר כל מנה ראשונה 10 ₪, והיא נותנת תמורה מלאה למחיר, ואפילו טעימה ומוגשת בצורה אסטטית.

מנות עיקריות בחרנו מההיצע היקר יותר – 34 ₪ למנה. אני הזמנתי פילה מושט בתוספת סלט עלים וצ'יפס – מנה משביעה, הדג עשוי היטב ולא הצריך כל תיבול נוסף או אפילו מלח; בדיוק כפי שצריך.
זוגתי בחרה חזה עוף במרינדה – נתחי עוף מתובלים העשויים על הגריל. גם זו מנה לתפארת מבחינת טעם ועסיסיות, וכמובן גם הגודל וגודש המנה.
יש לציין שמגוון מנות פסטה (בולונז, פפרוני ועוד), בשרים (קבב טלה, כבד עוף ועוד), וסלטים (יווני, קיסר ועוד), מוצעות במחיר אחיד של 29 ₪. ניתן גם להזמין קנקן לימונדה ב-12 ₪ בלבד.

בר האלכוהול של "ארצ'י" צעיר ותוסס, ושם גם אמונים על מוסיקת הרקע המנעימה את אזני הסועדים. כוס בירה בחבית, ב- 14 ₪ לשליש או 19 ₪ לחצי ליטר, משלימה את הארוחה, וגם זאת במחיר שווה לכל נפש (במחיר כזה אפשר לשתות בירה רק בגרמניה או צ'כיה), וכפי שכבר סיפרתי, צוות ארצ'י דואג לתדלק את מפלס מצב הרוח של הסועדים גם בסבבי צ'ייסרים קלים.

אבירן מפרגן גם למנהלי המשמרת, עידן וירון, הדואגים למצב הרוח וההשראה גם בזמן שהוא או מי מבעלי המקום נעדרים, ואכן, בביקורים קודמים, תמיד ניכר היה שהעניינים בשליטה, והמקום זורם ומשרה אווירה נעימה ומזמינה.

לדברי אבירן כ-80 אחוז מהלקוחות הם לקוחות חוזרים, הכוללים בצהרים גם אנשי עסקים המחפשים אוכל טוב ומשביע במחיר הוגן, ובערב גם דייטים ומפגשים בלתי מחייבים אחרים של זוגות ואף משפחות.

ארצ'י – סלון של אוכל
מדרחוב ירושלים 46 כפר-סבא
טל. 09-7664203

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר