בא לי קוסקוס מתרחבת בדרך לרשת

"בא לי קוסקוס" מציעה שלושה סוגי קוסקוס – לבן, צהוב ומלא, ועליו עשרה סוגי תבשילי קדרה בשריים וצמחוניים. במקום מוגשים תבשילים קלאסיים צפון אפריקאים לצד תבשילי פיוז'ן ייחודיים ל"בא לי קוסקוס". המחירים נעים בין 24 ₪ ל- 29 ₪ לארוחה

 "בא לי קוסקוס" מתרחבת. המסעדה הקטנה עם תפריט על טהרת גרגירי הסולת, שנפתחה לפני שנה באבן גבירול בצפון הישן של ת"א,  פתחה עתה סניף חדש ברחוב קינג ג'ורג' בעיר.

הבעלים של "בא לי קוסקוס", שלושה חברי ילדות שהחליטו להקים עסק מתוך געגועים לאוכל של סבתא, לא מופתעים מההצלחה של המסעדה הקטנה דווקא בתקופת מיתון כלכלי. "אנחנו מוכרים אוכל חם וביתי במחירים שפויים. זה לא סוד שאנשים אוכלים גם במיתון, אנחנו פשוט מספקים להם פתרון איכותי טעים וזול", הם אומרים.
זאת הסיבה  שהם לא חוששים לפתוח עוד סניפים בתקופת שפל כלכלי. "פתחנו את המסעדה גם כי מאסנו במחירים היקרים שגובות מסעדות הפועלים. מלכתחילה הכוונה הייתה לפתוח מקום המתמחה בתבשילי קוסקוס שמוכר אוכל מבושל טעים טרי ברמת מחירים נמוכה שנשמרת גם היום", מסבירים השלושה שמתכננים לפתוח בקרוב סניף נוסף באזור השרון, ולהפוך את "בא לי קוסקוס" לרשת מסעדות.

"בא לי קוסקוס" מציעה שלושה סוגי קוסקוס – לבן, צהוב ומלא, ועליו עשרה סוגי תבשילי קדרה בשריים וצמחוניים. במקום מוגשים תבשילים קלאסיים צפון אפריקאים לצד תבשילי פיוז'ן ייחודיים ל"בא לי קוסקוס". התפריט הוכן במיוחד עבור המסעדה ע"י שני שפים המתמחים באוכל מזרחי וים תיכוני, והמחירים נעים בין 24 ₪ ל- 29 ₪ לארוחה.

מנת הקוסקוס טבחה היא הפופולרית ביותר, והיא מוגשת עם נתחי בקר, תפוחי אדמה גזר ועגבניות בנוסח לובי. קוסקוס טריאקי היא דוגמא למנת פיוז'ן המשלבת טעמים מעניינים מצפון אפריקה והמזרח הרחוק. המנה מוגשת עם רצועות עוף בטריאקי, שקדים לבנים, אננס וגזר. ויש כמובן המנה הקלאסית המרוקאית – קוסקוס מרקש המוגש עם תבשיל ירקות מאודים בכורכום ועשבי תיבול.

כל התבשילים נעשים בכלים אותנטיים שיובאו ממרוקו, ומוגשים בטג'ין חד פעמי המשמש גם לקוחות המזמינים TAKE AWAY.

והנה טיפ קטן: בא לי קוסקוס מפעילה שירות drive awey. מי שמעוניין לחסוך את דמי המשלוח או "לחטוף" ארוחה על הדרך, יכול להזמין 10 דקות מראש את המנה ולקבל אותה עד לרכב, מול המסעדה. 

בא לי קוסקוס
רח' אבן גבירול 144, ת"א
רח' קינג ג'ורג' 97, ת"א
טל. 1-700-550-999
www.kooskoos.co.il
א- ה 11:00 – 23:00, ו' 11:00 עד שעה לפני כניסת שבת
שליחויות 11:00 – 22:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר