ביסטרו קמפיו באשדוד – אוכל של שף, קינוחים נפלאים

על הצד הקולינרי בקמפיו מופקד השף גדי עדיני (לשעבר השף של יקיניקו טנקה בהרצליה פיתוח), שמתחת ידיו יוצאות מנות גורמה שופעות, צבעוניות, ייחודיות, מתוחכמות, ומטופלות מעשה ידי שף

מה לה למסעדה אשדודית מצוינת שפועלת כבר למעלה משנה, וזוכה לאהדה רבה בנוף המקומי ולביקורות אוהדות ברשת האינטרנט, שתחפש לעצמה יחסי ציבור, בעוד הציבור כבר הפגין את יחסו אליה ואימץ אותה אליו כאחת מהמסעדות היותר טובות באשדוד והסביבה; כזו שניתן למצוא בהרצליה פיתוח או בתל-אביב?

מסתבר שמיצוב, מיתוג, ושיווק נכונים מהווים מתכון להצלחה.
ואם תדעו לחבר נכון נוסחה שכזו, המביאה לידי ביטוי אוכל מצוין, מחירים שפויים שווי ערך למה שאתה מקבל, שירות מהיר ומופתי ממלצרים ומלצריות חדורי תודעת שירות, מנות ספיישל מתחלפות, מנות מסורתיות קבועות, חומרי גלם טריים ואיכותיים, ומנות ענק לצד צבע, ציור, ויצירה קולינרית מרהיבת עין וטעימה לחיך בצלחת, הבנתם שהגעתם למקום הנכון.

זה לא שהכל מושלם, שכן רחוב הבנאים באשדוד בו ממוקמת המסעדה, אינו, לצערנו, רחוב מוצל עם שדרת עצים וציוצי ציפורים, אלא רחוב בקצה האזור המתועש באשדוד עמוס מסעדות שווארמה, חומוסיות, חנויות רהיטים ואינסטלציה. משום מה, כשהגענו למקום בשעת ערב, שמה של המסעדה נעלם ולא צד את עינינו, ועשינו סיבוב ברחוב פנימה וחזרה פעמיים עד שמצאנו את קמפיו.

מבחוץ לא תמצאו אורות מנצנצים או שילוט ניאון זוהר. אך בפנים יש אווירה נעימה ותאורה חמה נעימה ואינטימית, ממש עולם ואולם אחר.

על הצד הקולינרי מופקד השף גדי עדיני (לשעבר השף של יקיניקו טנקה בהרצליה פיתוח), שמתחת ידיו יוצאות מנות גורמה שופעות, צבעוניות, ייחודיות, מתוחכמות, ומטופלות מעשה ידי שף.

בימים אלה מגישים בקמפיו תפריט חדש. למענכם דגמתי מקצה של מנות ראשונות. פתחתי בשביל האווירה בכוס שמפנייה בתוספת קרם דה-קסיס – קיר רויאל – השמפניה הבהירה בדרך כלל, הפכה להיות סגלגלה כהה עם מתיקות של פרי יער שחור.

לשולחן הוגשה מנת מתאבן ראשונה מתוך מבחר: קבבוני לוקוס עם רוטב עגבניות פיקנטי על פוקאצ'ה – 46 ₪; מילפיי חצילים העשוי תוכו של חציל המונח על פיסת שניצל בבסיס, ומעליהם זילוף טחינה ובטטה פריכה מעל – 46 ₪; רצועות סינטה צרובה מפולפלת עם שומשום, קצח, מעוטרת טחינה לבנה וחומץ בלסמי על מצע עלי בייבי – 44 ₪; כבד אווז צרוב על בריוש ברוטב תאנים – 56 ₪; שניצל בלדי בטחינה לבנונית – 36 ₪.
לכו על כבד האווז. הוא היה חרוך היטב, ונימוח בפה ברכות ובטעמים נפלאים בשילוב רוטב התאנים. כמנה ראשונה היה זה אחלה פתיח.

מכאן עברתי לדגום את המנות העיקריות. אני חייב לציין שמדובר במנה גדולה, שבהחלט יכולה להשביע זוג, ואל תשכחו שאתם כבר אחרי המנה הראשונה.

התחלתי בפילה דג בס במחבת עם שמן זית על מצע עלה מנגולד ממולא באורז, צנובר ובצל, ברוטב וינייגרט עם קוסברה – לחובבי הדגים שביניכם. הפילה שאכלתי היה רך וטעים ביותר. מחירה של מנה זו 76 ₪.
המשכתי במנה עיקרית לחובבי הבשר. מדובר בפילה בקר – 250 גרם של בשר רך, בין מדיום לעשוי היטב. הפילה הוגש על מצע של פירה ברוטב פלפלת אדומה,פלפל לבן, ציר בקר, ויין אדום. מחירה של מנה זו 96 ₪.

נאנחתי קלות, השענתי גבי על מסעד הכסא, החזרתי חיוך למלצרית האדיבה שמדי כמה דקות הגיעה לשולחני והחליפה מפיות וסכו"ם חדש עם כל מנה. למנה העיקרית לגמתי מיין חרמון אדום, אך בהחלט עם מנת בשר הבקר העיקרית לא הייתי מהסס, והייתי הולך על היראון של הרי גליל.

אולי זה יישמע מוזר, אבל אולי מוטב היה שאתחיל לספר לכם על הארוחה דווקא מהסוף, שכן את המנות האחרונות הייתי מכתיר כעיקריות, ראשונות, בלעדיות ומוחלטות.
זה התחיל בחצי כדור מצופה שוקולד, שבהיקפו קציפת פייר קרמל ותוכו עושר ופצצת מתיקות מטרפת חושים. יכולתם לבחור במרנג שוקולד והקוקוס, או בקדאיף, או באצבעות פילו הממולאות באגוזים. מנות אלה מתומחרות ב-28 ₪.
הקונדיטוריה בדלת הסמוכה, הנקראת "לה-ליונז", אף היא של אותם הבעלים, היא גן עדן לחובבי הפטיסרי הצרפתי, עם שפע של מתיקות וטעמים, והיא ההסבר הטוב ביותר למנות האחרונות של קמפיו.

יש כאן חוויה, יש כאן אווירה טובה, יש כאן שירות מצוין, יש כאן אוכל טוב, ברמה של מסעדה טובה.
המחירים הוגנים מול מנות הוגנות באיכותן ובגודלן, וללא פשרות.

אז אם אתם תושבי ראשון ודרומה, אל תיסעו לתל-אביב. חבל לכם על הדלק. לא תמצאו או תקבלו שם, פינוק טוב יותר.
אם אתם צפונים, תל-אביבים ואנשי האזור, אל תחפשו את הפקקים ואת מצוקת החניה בהרצליה או בתל-אביב רבתי. קחו את בן/בת הזוג, חברים או משפחה, וסעו לקמפיו.

קמפיו
הבנאים 4/4 אשדוד
טל. 08-8520111
פתוח א'- שבת, מ- 12:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר