ביסטרו תמרה – בואו אחרי הלחץ

תפריט העסקית של תמרה, כמו במסעדות רבות אחרות, מתומחר לפי המנה העיקרית, כאשר המנה הראשונה כלולה במחיר, אם כי "המיוחדים" הכתובים על הלוח מקפיצים את מחיר הארוחה

ביסטרו תמרה ממוקם בלב מרכז העסקים של תל-אביב: צומת קרליבך – חשמונאים, עם הגב אל מסעדות רחוב הארבעה, ולפחות בצהרים מדובר בביסטרו נוסח תל אביב – פריז, הומה אדם וסועדים; החל מאנשי עסקים מעונבים עד כאלה הנראים האוכלים בהסדרי חברה באמצעות כרטיסי סיבוס ודומיהם.

תפריט העסקית של תמרה, כמו במסעדות רבות אחרות, מתומחר לפי המנה העיקרית, כאשר המנה הראשונה כלולה במחיר, אם כי "המיוחדים" הכתובים על הלוח מקפיצים את מחיר הארוחה.
זה לא ייחודי לתמרה, אבל האמת שנמאס כבר מהקפצות מחיר טריקיות אלה, שכל מטרתן לייקר את העסקית, לשמחת בעלי המסעדות ולדאבון לבם של אורחיהם, שכן, דווקא רוצים את הדג הזה, או את קרפצ'ו הבקר – שאין שום סיבה הגיונית בעולם שלא ייכלל בתפריט.
נכון שיש גם מבצע לצהריים במחיר קטן – 49 ₪, אבל אנחנו רצינו משום מה, לאכול.

צר לי, דווקא תמרה "חוטפת" מטען זה, אבל בה קבעתי פגישה עם חבר נעורים שעובד באזור.
קבענו ב- 13.30, מה שנקרא "ביג מיסטייק" – הזיזו הפגישה לאחרי 14.00 ותיהנו מארוחה רגועה יותר, עם תשומת לב רבה יותר של המלצרים.
שנינו בחרנו בצלע לבן מתפריט המיוחדים (88 ₪ לסועד), וכאמור המנה הראשונה כלולה. זה נכון לגבי מרק חרירה מרוקאי קלאסי על בסיס עגבניות, ירקות שורש ופרוסת לימון; אבל הקרפצ'ו אותו הזמין חברי לארוחה, היה כרוך בתרגיל חשבונאי מורכב בחשבון הסופי במסגרתו הוסיפו לנו 24 ₪ וזיכו אותנו ב- 9 ₪, מה שאומר כי תוספת הקרפצ'ו עלתה 15 ₪.

את לחם הבית הטרי והטעים המנוקד בזרעי פרג, קיבלנו ללא תשלום – מה שבהחלט שימח את לבנו.
על יין ויתרנו – צריך לחזור לעבוד, מה לעשות, והסתפקנו בבקבוק סן פלגרינו (25 ₪).
המרק והקרפצ'ו היו טעימים, וכך גם צלעות החזיר שהגיעו דשנות במידותיהן ומדויקות בעשייתן, מונחות על רוטב שמנת מפולפל .

פתאום שמנו לב שאיננו צריכים להרים את הקול, ושאיננו שומעים את שיחת העסקים הקולנית בשולחן הסמוך. הסתכלנו על השעון וראינו שכבר קרוב ל- 14.30.
אחרי חילופי זיכרונות נעורים נאלצנו להיפרד זה מזה לעמל יומנו, לאחר ששילמנו 208 ₪ לפני תוספת 15% עבור השירות.

ביסטרו תמרה בהחלט מתאים לארוחת צהריים טובה, אבל אם אתם יכולים, הגיעו ב- 14.00 ואילך. תיהנו יותר.

ביסטרו תמרה
רח' החשמונאים 95 תל-אביב
טל. 03-6240707
www.2eat.co.il/tamara
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר